Cyberpunk 2077 – oto sposób REDów, by zadania poboczne nas nie nudziły

Wiedźmin 3 ustanowił bardzo wysoką poprzeczkę, jeśli chodzi o jakość wielu misji pobocznych. Polski deweloper zdaje sobie z tego sprawę i nie zamierza zawieść pod tym względem przy Cyberpunk 2077.

Wiedźmin 3 dostarczył nam niesamowitych wrażeń nie tylko dzięki głównemu wątkowi fabularnemu. Niektóre zadania poboczne okazały się tak świetnie skonstruowane, że naprawdę ciężko o nich zapomnieć. Studio CD Projekt RED zdaje sobie sprawę, że w przypadku Cyberpunk 2077 musi być podobnie, a może nawet lepiej.

Cyberpunk 2077 z zespołem do zadań specjalnych pobocznych

REDzi stworzyli całkowicie osobną grupę, w ramach większego zespołu, która skupia się jedynie na wymyślaniu questów pobocznych w Cyberpunk 2077 oraz opcjonalnych działań w otwartym świecie gry – potwierdza projektant zadań Philipp Weber (dzięki Gamingbolt).

Po Dzikim Gonie założyliśmy zupełnie nowy zespół, zespół otwartego świata, który tworzy niesamowite treści, aby wypełnić ten świat wyrazistymi treściami – powiedział Weber. – Chcemy umożliwić graczom wykonywanie wielu mniejszych rzeczy w mieście, ale wszystkie są fajne i wyjątkowe na swój sposób – zaznacza deweloper. Miles Tost, starszy projektant, dodał od siebie, że działania poboczne są zabawne i ekscytujące, jeśli spakujesz je w fajną historię.

Wygląda więc na to, że Cyberpunk 2077 dostarczy nam wielu godzin również na aktywnościach pobocznych. Czekamy!

Przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 pojawi się na PC, Xboksa One i PlayStation 4. Premiera gry została zaplanowana na 16 kwietnia 2020 roku.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.