Cyberpunk 2077 - aktualizacja 1.3 - oficjalna grafika aktualizacji - niebieskowłosa bohaterka z kijem bejsbolowym w ręce

Michał Wieczorek

Od najmłodszych lat pasjonat game devu i największy w Polsce fanboy Nintendo. Oprócz tego hobbistycznie kolekcjonuje dużo niepotrzebnych, geekowskich gadżetów. Co drugi weekend student game designu.

0 komentarzy

Cyberpunk 2077 aktualizacja 1.3 – kompletna lista zmian, nowości i poprawek

CD Projekt Red udostępniło w sieci listę zmian, które wprowadzi aktualizacja Cyberpunk o numerze 1.3. Tak długich patch notesów do tej gry jeszcze nie widziałem.

Cyberpunk 2077 – aktualizacja 1.3

ZAWARTOŚĆ DODATKOWA

  • Lista wszystkich bezpłatnych DLC znajduje się w menu głównym, w dziale „Zawartość dodatkowa”.

W Aktualizacji 1.3 zostały dodane następujące bezpłatne DLC:

  • Alternatywny wygląd Johnny’ego Silverhanda – można włączyć w Ustawieniach, w zakładce „Zawartość dodatkowa”.
  • Wielowarstwowa kurtka pilota z syntetycznej skóry, luminescencyjna kurtka punkowa – obie można znaleźć w skrytce w mieszkaniu V po otrzymaniu wiadomości od Viktora, po ukończeniu Pierwszej zasady Afterlife. Domyślnie są one rzadkiej/ikonicznej jakości, ale odblokowane zostają także schematy wytwarzania wyższej jakości.
  • Archer Quartz „Bandyta” – dostępny jako nagroda lub do kupienia (w zależności od wyborów gracza) po ukończeniu zadania Na rozdrożach, a następnie otrzymaniu wiadomości od Dakoty lub Rogue. Jeśli wiadomość nie przyszła, udaj się do Badlandów i oddal się od warsztatu Dakoty. Dakota potrzebuje kilku dni, aby się z tobą skontaktować.

USPRAWNIENIA

  • Zmniejszono poziom zbliżenia minimapy podczas jazdy, dzięki czemu nawigowanie jest łatwiejsze.
  • Dom lalek – ekran ze zdjęciami Skye i Angel będzie się wyświetlał zdecydowanie dłużej, dzięki czemu łatwiej będzie wybrać pomiędzy tymi dwiema postaciami.
  • Dodano przycisk, który pozwala na ponowne rozdanie punktów atutów na drzewie umiejętności postaci.
  • Na wszystkich platformach zwiększono liczbę slotów na autozapisy (z 10 do 20) i szybkie zapisy (z 3 do 10).
  • Do wpisów w dzienniku dodano linki do bazy danych.
  • Dodano opcję dostępności pozwalającą włączyć kropkę na środku ekranu, która zmniejsza/zapobiega chorobie lokomocyjnej. Można ją włączyć w Ustawieniach → Interfejs → Kropka na środku ekranu.
  • Fixerzy rzadziej piszą teraz do V z ofertami sprzedaży samochodu.
  • Ulepszono efekt SSR, aby był mniej ziarnisty na konsolach i na niższych ustawieniach na PC.
  • Dodano filtr w plecaku do przedmiotów związanych z zadaniami.
  • Tagi różnych przedmiotów fabularnych są teraz usuwane po zakończeniu danych zadań, dzięki czemu można je sprzedać lub wyrzucić.
  • V można teraz obracać w widoku ekwipunku, używając myszy.
  • Gracz będzie mógł teraz właściwie wytworzyć hacki, nawet gdy raz je już wytworzył, a następnie się ich pozbył.
  • Dodano opcję porównywania wszczepów.
  • Poprawiono powiadomienie podczas kupowania wszczepów, których wymogi do używania nie są spełnione.
  • Można teraz hurtowo ulepszać komponenty do wytwarzania przedmiotów.
  • Dodano nowe miejsca w których może spać Nibbles w mieszkaniu V.
  • Ikona na skrzyni z odpadkami zmienia się teraz na czerwoną, a nie szarą, kiedy gracz podniesie ciało.
  • Ikona miny lądowej będzie teraz wyszarzona po rozbrojeniu jej.
  • Można teraz używać windy podczas przenoszenia ciała.
  • Gdy patrzysz w otchłań – Barry ma teraz poprawiony, bardziej wyjątkowy wygląd.
  • Podczas wytwarzania tego samego przedmiotu, ale lepszej jakości, przedmiot bazowy będzie teraz podświetlony na zielono tak jak pozostałe komponenty, o ile znajduje się w ekwipunku.

ZMIANY W BALANSIE

  • Czas po jakim wrogowie wykryją gracza zależy teraz od poziomu trudności. Na Łatwym lub Normalnym poziomie trudności przeciwnicy będą wolniej wykrywać gracza, a na Bardzo Trudnym szybciej.
  • Na Bardzo Trudnym poziomie trudności (i na żadnym innym) będą teraz bardziej agresywnie szukać gracza kiedy są „zaalarmowani”.
  • NCPD nie reaguje już wrogo z powodu martwych ciał w aktywnościach otwartego świata.
  • NCPD reaguje teraz także na uderzenia NPC-ów bronią niezabójczą.
  • Dostosowano proces zadawania obrażeń podczas strzelania do tłumu NPC-ów w trakcie walki, w zależności od dystansu i używanego uzbrojenia.
  • Legenda tego miasta – poprawiono zachowanie Adama Smashera w trakcie walki.
  • Przerwane milczenie – poprawiono zachowanie Ody podczas walki.
  • Transmisja – poprawiono zachowanie Placide’a podczas walki.
  • Transmisja – zwiększono odporność Placide’a na hakowanie.
  • Podejrzenie cyberpsychozy: Litera prawa – poprawiono zachowanie cyberpsychopaty podczas walki.
  • Spacer z gwiazdą – poprawiono umiejscowienie i celowanie Red Menace.
  • Zwiększono atrybuty La Chingona Dorada (ikonicznych pistoletów Jackiego).
  • Ostatnia taka robota – zwiększono ilość amunicji dostępnej na początku zadania.
  • Wprowadzono drobne zmiany i poprawiono wyważenie hacku Atak wirusowy.
  • Ulepszono system wytwarzania tak, aby przedmioty o losowej jakości skalowały swoją jakość do umiejętności wytwarzania gracza. Nie jest już możliwe wylosowanie jakości przekraczającej odpowiednią umiejętność wytwarzania.
  • Poziom wymagań przedmiotów zwiększa się teraz z każdym ulepszeniem. Należy zwrócić uwagę, że w związku z tą poprawką zmieni się poziom ulepszonych przedmiotów. Używane przedmioty, które przekraczają wymagany poziom, mogą być noszone bez żadnych problemów, ale po zdjęciu ich nie będzie możliwości ponownego ich założenia.
  • Dodano więcej schematów do wytwarzania modyfikacji wszczepów.
  • Dodano schematy do wytwarzania noży (dostępne od początku gry).
  • Zaktualizowano liczbę komponentów wymaganych do wytworzenia niektórych przedmiotów np. Bounce Back, MaxDoc, hacków, modyfikacji ubioru czy niektórych broni.
  • Wyważono wymagania wytwarzania dla modyfikacji ubioru.
  • Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania ubrań.
  • Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania elementów Sandevistana.
  • Wszczep Kamuflaż Optyczny będzie teraz można kupić u ripperdoców.
  • Dostosowano cenę modyfikacji wszczepów Wzmacniacz sensoryczny.
  • Specyfikacja wytwarzania rzadkiego Unity będzie teraz dostępna wyłącznie podczas Podejrzenia przestępczości zorganizowanej: Tygersom się nie odmawia.
  • Zmieniono cenę i jakość gitary Kerry’ego, którą można zdobyć podczas Kontraktu: Psychofan.

ROZGRYWKA

  • Usunięto błąd, w wyniku którego schematy wytwarzania w sklepach z odzieżą były dostępne wyłącznie podczas pierwszej wizyty u sprzedawcy.
  • Usunięto błąd występujący po wizycie w obozie nomadów, w wyniku którego nie można było używać broni i przedmiotów z szybkiego menu.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego hakowanie neutralnego celu nie liczyło się do osiągnięcia Christmas Tree Attack.
  • Okno samouczka dotyczące sprawdzania umiejętności nie pojawia się już, gdy na urządzeniach wyświetlony jest komunikat „Brak autoryzacji”.
  • V nie patrzy już w dół po szybkiej podróży.

Dostosowano funkcjonalność licznych atutów.

  • Atut „Do parteru” działa teraz poprawnie na powalonych i oszołomionych NPC-ach.
  • Atut „W zasięgu” daje teraz graczowi odporność na oślepienie od własnych granatów hukowych.
  • Atut „Szalona nauka” poprawnie zwiększa teraz cenę wszystkich przedmiotów.
  • Atut „Cyfrowe wszechświaty” daje teraz przepis na bardzo rzadkie Odciągnięcie Uwagi.
  • Gitar z Nowy świt gaśnienie będzie już można rozmontowywać i nie będą automatycznie rozmontowywane podczas używania atutu „Złomowanie”.
  • Gracze będą teraz mieli właściwą szansę na złupienie dodatku do broni używając atutu „Łupieżczyni”.

Drobne poprawki zachowania V podczas szybkiego przewijania dialogów.

  • Usunięto błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć pomiędzy przykucnięciem i pozycją stojącą po pominięciu dialogu.
  • V nie chowa już wcześniej wyciągniętej broni po pominięciu dialogu.
  • V nie trafia już do nieskończonej pętli po pominięciu dialogu holocallu podczas wpadania do wody.

Poprawki związane z wytwarzaniem, kilka zmian cen przedmiotów

  • Nie można już nadużywać epickiego obrazu „Bez tytułu 18 – Brancesi, 2021” poprzez ciągłą sprzedaż i ponowny zakup.
  • Dodano ustawienie jakości do schematów wytwarzania elementów Sandevistana.

Zmieniono balans i dodano nieco łupów oraz poprawiono różne przedmioty, których nie dało się podnieść.

  • Naprawiono kilka przedmiotów, których nie można było złupić.
  • Poprawiono ikonę, która wyświetlała się podczas łupienia butów.
  • Poprawiono błąd, w wyniku którego kultowe pistolety Jackiego leżały na ulicy w Northside jako łup.
  • Usunięto nadużycie, w wyniku którego gracz mógł złupić asortyment dilera czarnych braindansów po zabiciu go w Bezładzie.
  • Usunięto zduplikowane łupy z aktywności otwartego świata w Pacifice.
  • Poprawiono wygląd elementu złomu.
  • Dodano łup do pustego pojemnika za sex shopem w Corpo Plaza.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre rzadkie przedmioty pojawiały się, choć nie powinny.
  • Adam Smasher pozostawia teraz inne łupy poza kluczem autoryzacji.
  • Usunięto
  • Naprawiono nieotwieralne pojemniki z łupem w wieży kontrolnej w Nie mów Saulowi.
  • Usunięto legendarne ostrza modliszkowe z biura Royce’a w Bilecie wstępu.

Dodano nowe przedmioty i usunięto duplikaty z asortymentu niektórych sprzedawców.

  • Usunięto zduplikowane schematy wytwarzania ze sklepów z uzbrojeniem w Vista Del Rey, The Glen, Rancho Coronado, Pacyfice i na Badlandach.
  • Dodano jedzenie do asortymentu sprzedawcy żywności na osiedlu przyczep.

Poprawiono zachowanie i wygląd licznych urządzeń.

  • Poprawiono wygląd niektórych automatów sprzedażowych, który nie odpowiadał ich prawdziwemu asortymentowi.
  • Optymalizacja związana z różnymi urządzeniami.
  • Poprawiono tekst wyświetlany podczas skanowania maszyn w Zgłoszeniu przestępstwa: Resztki z pańskiego stołu.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego niemożliwe było użycie klawiatury numerycznej przy garażu w zadaniu J + J = WNM.
  • Poprawiono animację wroga zdezorientowanego zraszaczem.
  • Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlany podczas skanowania automatu z bronią.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego w salonie Wakako brakowało automatów pachinko.
  • Poprawiono zbyt duże pola kolizji min zbliżeniowych w kilku zadaniach.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego NPC-e nie reagowali na odwracające uwagę telewizory i kamery w Skoku na głęboką wodę.
  • Dostosowano wygląd anten punktów dostępu.
  • Dodano brakującą interakcję z punktem dostępu w Kontrakcie: Króliki doświadczalne.
  • Poprawiono oświetlenie niektórych punktów dostępu.
  • Poprawiono zbyt duże pola kolizji dla bojlerów.
  • Usunięto zbędną ikonę połączenia osobistego z nieinteraktywnym urządzeniem w Kontrakcie: Odprawa.
  • Usunięto zbędny komponent skanujący z półek ukrywających punkty dostępu.
  • NPC-e zabici podnośnikiem samochodowym nie przenikają już przez podnośnik ani nie pojawiają się nagle na nim.
  • Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się na ekranie w konfesjonale.
  • Dekoracje hologramów nie wykrywają już kolizji.
  • Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się podczas skanowania w poszukiwaniu wózka widłowego.
  • Usunięto błąd w zadaniu Kto sieje wiatr, w wyniku którego skanowanie wózka widłowego w obozie Raffen Shiv podświetlało wroga, który znajdował się poza zasięgiem wózka widłowego.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego przesłanie demona LODołamacza do niektórych wózków widłowych, znajdujących się w okolicy trwającego napadu w Kabuki, wyłączało je.
  • Wieżyczki na sufitach nie zaczynają już ostrzału, dopóki nie obrócą się w kierunku celu.
  • Przejęcie kontroli nad kamerą w czasie pływania nie psuje już interfejsu użytkownika, widoku kamery ani animacji.
  • Usunięto efekt lasera z kamer po użyciu na nich interakcji „Wypalenie obwodów”.
  • Dodano efekty specjalne do interakcji „Wypalenie obwodów” po użyciu jej na kamerze.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego przejęcie kontroli nad wyłączoną kamerą mogło włączyć ją z powrotem.
  • Naprawiono drut kolczasty, który nie zadawał żadnych obrażeń.
  • Dodano brakującą animację podczas podłączania się do urządzenia w Kontrakcie: Stary znajomy.
  • Kamery ochrony nie zauważają już V, gdy schyla się lub chowa za osłoną.
  • Poprawiono nieprzetłumaczony tekst na ekranie interkomu w Silver Pixel Cloud w zadaniu W starym kinie.

Usunięto szereg błędów związanych z windami.

  • Nie można już utknąć w windzie w megabudynku H10.
  • W zadaniu Stróże bezprawianie można już wyjść z windy podczas używania jej, by dostać się do apartamentu na szczycie.
  • Czas „skanowania” autoryzacji dostępu w windach został skrócony.
  • Wyregulowano strzałki na panelu interfejsu użytkownika windy, aby zapalały się zgodnie z kierunkiem jej ruchu.

Wprowadzono szereg poprawek i ulepszeń w zachowaniu, i reakcjach NPC-ów oraz życia miasta.

  • Wieżyczki powinny mieć teraz wspólny cel z NPC-ami.
  • Dostosowano zachowanie NPC-ów po ukradnięciu im samochodu.
  • NPC-e nie będą już reagowali na każdy strzał przykucnięciem.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego niektórzy NPC-e nie uciekali z obszaru walki.
  • Pojazdy w ruchu ulicznym trąbią teraz po uderzeniu w V.
  • Pojazdy nie blokują się już po zapisaniu i wczytaniu gry, gdy znajdowały się w powietrzu.

Poprawiono różne problemy związane z hackami i skanowaniem. Wprowadzono pomniejsze regulacje i ulepszenia.

  • Poprawiono kamerę FPP, aby nie opadała po rozpoczęciu skanowania.
  • Poprawiono wydajność podczas otwierania menu skanowania.
  • Kamery ochrony z usmażonymi obwodami nie mogą już być hakowane.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego dostępne hacki można było podwajać.
  • Dodano animację śmierci dla NPC-ów zabitych hackiem Krótkie spięcie.
  • Boss Tyger Claw w zadaniu Tysiące twarzy, setki miraży może teraz zostać zhakowany w trakcie walki.
  • Można teraz użyć hacku Odwrócenie uwagi na konferencyjnym stole holograficznym w zadaniu Komu bije dzwon.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie wrogiego NPC-a z samochodu mogło wyrzucić samochód w powietrze.
  • Drabiny nie są już wyświetlane jako włączone podczas skanowania.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego nakładka skanowania pozostawała na ekranie, gdy skanowanie było przeprowadzone podczas opuszczania samochodu.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie zwykłych policjantów NCPD wyświetlało wyniki dla MaxTac.
  • Ludzkie imiona nie są już wyświetlane nad robotami i mechami podczas skanowania.
  • Ulepszono sterowanie kamerą przemysłową podczas zdalnego sterowania dronami.

Poprawiono zachowanie NPC-ów w walce i usunięto szereg błędów z nim związanych.

  • Legenda tego miasta – kroki Adama Smashera są teraz słyszalne podczas pościgu za V.
  • Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego tekstury ostrzy modliszkowych Ody znikały po pokonaniu go.
  • Rozpoznanie wzorca – usunięto błąd, w wyniku którego mogły się pojawiać efekty graficzne Sandevistana, choć Sasquatch go nie używała.
  • Legenda tego miasta – nie można już zaatakować Adama Smashera podczas jego animacji w fazie przejścia.
  • Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego Oda mógł stać się niewidzialny z dużego dystansu.
  • Sprawa dla Dexa – sługus Royce’a nie przyjmuje już pozycji T po zastosowaniu Krótkiego spięcia na Roysie.
  • Do krwi: Pacifica – zniszczenie nosa Ozoba poprawnie zadaje mu teraz dodatkowe obrażenia.
  • Do krwi: Kabuki – Bliźniaki nie blokują się już w pętli animacji strażniczej po tym, gdy V wygra walkę i idzie za nimi.
  • Rozpoznanie wzorca – Animalsi nie będą już ignorować kolizji drzwi, jeśli V się przez nie zakradnie.
  • Nie można już zablokować cyberpsychopatów w stanie ogłuszenia poprzez ciągłe rzucanie w nich granatami – dodano opóźnienie do odrzucenia.
  • Umarł boss, niech żyje boss – nie jest już możlwe stosowanie powalenia wobec członków gangu 6th Street w obszarze zadania.
  • Drony po eksplozji wyglądają teraz na zniszczone.
  • NPC-e nie chowają się już ciągle za osłoną po oskrzydleniu.
  • Doszlifowano podgląd trajektorii rzutu granatem dla ekstremalnych kątów.
  • Wyłączono interakcje z lustrem podczas walki.

Wyregulowano i ulepszono niektóre mechaniki gracza.

  • Usunięto błąd, w wyniku którego podwójne skoki były blokowane podczas holocalli.
  • Usunięto błąd, który powoduje wyrzucenie V w powietrze podczas próby przeskoku lub wspięcia się na różne tereny w Night City.
  • Ciała wrzucone w Thorton Galena „Ghoul” nie wystają już poza tył samochodu.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego uzbrojenie stawało się niewidzialne po szybkim wyborze go ŚPM.
  • Nie można już otworzyć bagażnika samochodu w czasie, gdy ten odjeżdża z ciałem Jotaro w Kontrakcie: Zlecenie na potwora.
  • Dodano animację zabierania i wrzucania ciał do bagażników pojazdów.
  • Poprawiono animację zabierania i wrzucania ciał do furgonetek.
  • Można teraz wrzucić NPC-a do bagażnika Villefort Cortesa.
  • Usunięto błąd w Szybka i wściekła: City Center, w wyniku którego samochód Claire mógł zacząć się obracać zamiast odjechać, jeśli gracz postanowił nie jechać z nią do garażu.
  • Gracze nie mogą już używać przestraszonych NPC-ów jako ludzkich tarcz kiedy szuka ich Policja.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego V nie może szybko się wspinać ani zjeżdżać po drabinkach.

Poprawiono pomniejsze problemy ze wszczepami.

  • Wszczep Tytanowe kości nie pojawia się już jako zduplikowany u ripperdoca w Wellsprings.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie pojawiała się nazwa wszczepu w trakcie odnawiania.

Dostosowano funkcjonalność niektórych modyfikacji.

  • Modyfikacja ubioru Deadeye działa teraz poprawnie.
  • Modyfikacje ubioru Panacea i Superinsulator chronią teraz gracza przed granatami EMP.

STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ NA RÓŻNYCH PLATFORMACH

Ta sekcja obejmuje zmiany dotyczące wszystkich platform, jednakże wiele z nich będzie bardziej odczuwalnych na konsolach poprzedniej generacji oraz maszynach o mniejszej wydajności.

Wprowadzono szereg poprawek wydajności, w tym…

  • Usunięto problem związany z przesyłaniem danych, który wpływał na wydajność w dzielnicy City Center.

Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią w różnych systemach (co zmniejsza liczbę zawieszeń gry). Liczne poprawki, w tym…

  • Usunięto błędy, które występowały podczas wczytywania pliku zapisu po sekwencji walki samochodowej z agentami Arasaki.
  • Usunięto błąd, który występował podczas czekania na Thompsona przed opuszczeniem Atlantis w zadaniu Never Fade Away.
  • Usunięto błąd, który występował po kilkukrotnym wyłączeniu i ponownym włączeniu opcji „Tłumy na minimapie” w Ustawieniach.

INTERFEJS

  • Obraz Delamaina nie blokuje się już podczas holocalli, kiedy V zbyt szybko opuści samochód po zakończeniu zadania Delamain: Badlandy.
  • Wskazówka dotycząca przedmiotu nie znika już, jeśli jej zawartość jest zbyt długa.
  • Usunięto szereg literówek w napisach, opisach drzazg, zadań i uzbrojenia.
  • Po porażce w zadaniu Delamain: North Oak wynikającej z opuszczenia taksówki Delamaina pojawia się wiadomość tekstowa.
  • Przywrócono nazwę punktu szybkiej podróży przy mieszkaniu V – „megabudynek H10”.
  • Usunięto z ekwipunku część przedmiotów oznaczonych jako „Brak” i nieposiadających właściwych ikon.
  • Menu w ekwipunku, pojawiające się po najechaniu kursorem na przedmiot z licznymi modyfikacjami, wyświetla teraz prawidłowe atrybuty.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego męskie warianty samouczka VR pojawiały się w wersji portugalskiej (BR) w języku polskim.
  • Opis modyfikacji Bateria czarnorynkowa wyświetla teraz prawidłowe atrybuty.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego na przycisku hacku Atak wirusowy brakowało ikony, gdy wyświetlało się go poza ekwipunkiem.
  • Ikona efektów atutu „Zimna krew” wygląda teraz jak płatek śniegu.
  • Dwuwarstwowy tank top PUNK jest teraz widoczny w ekwipunku po założeniu.
  • Na ekranie ładowania dodano wskazówkę informującą o ustawieniach przewijania nagrania do przodu.
  • Poprawiono nazwę pojazdu Galena „Gecko” przy opcji „Kup pojazd”.
  • Obraz w drugiej wiadomości od Nancy Hartley w zadaniu Niespodzianka/Czerwony wieszcz wyświetla się teraz poprawnie.
  • Dostosowano tekst nagrody za postęp w tworzeniu przedmiotów, związany ze zmniejszeniem kosztu ulepszania.
  • Obraz z Mackinawem MTL1 w menu „Przywołaj pojazd” pasuje teraz do modelu samochodu.
  • Usunięto tymczasowe teksty z opisu atutu „Dobry, Zły i Brzydki”.
  • Wskaźniki grupowania ikon nie oddzielają się już od ich odpowiednich miejsc na mapie podczas przybliżania/oddalania.
  • Kiedy wskaźnik wytrzymałości się wyczerpie, przy pasku zdrowia pojawi się teraz odpowiednia ikona, a nie ikona przeciążenia.
  • Opis Villeforta Alvarado V4F 570 Delegate zawiera teraz poprawną informację, że ma on napęd na tylną oś.
  • Wskazówka z opisem akceleratora synaptycznego podaje teraz właściwą wartość okresu możliwego działania podczas gry po polsku.
  • Opis pięści w menu broni wyświetla teraz właściwy typ przedmiotu.
  • Poprawiono tekst w drzazdze na temat dzielnicy Chiba-11.
  • Otwarcie trybu fotograficznego i menu sprzedawcy tuż po sobie nie powoduje już zawieszenia się gry.
  • Złota ikona ikonicznych łupów jest teraz wyświetlana na minimapie.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego znaczniki trafień i potwierdzenia likwidacji nie były widoczne podczas niszczenia wrogich wieżyczek.
  • Poprawiono znaczniki wrogów nieświadomych obecności gracza – są one teraz żółte, a nie czerwone.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego odnawianie pamięci RAM poniżej 0,50 nie wyświetlało się poprawnie.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego przycisk rozmontowywania nie był wyświetlany poprawnie.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego przyciski na ostrzeżeniu o zmianie modyfikacji nie działały tak, jak to zamierzono.
  • Poprawiono niedziałające klawisze z podpowiedzi podczas Naruszenia protokołu.
  • Usunięto zbędne wskazówki sterowania na panelu cyberdecku.

GRAFIKA, DŹWIĘK, ANIMACJA

  • Wzmocniony minikombinezon rockergirl z kompozytową wkładką jest teraz właściwie ułożony na nogach V.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego monostruna mogła nieznacznie przesuwać ramiona męskiego V i przenikać przez ubranie.
  • Usunięto błąd w zadaniu Skok na głęboką wodę, w wyniku którego walizka z Flatheadem mogła unosić się w powietrzu poza pokojem hotelowym w Konpeki Plaza, blokując drzwi.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego zmiana głośności muzyki w ustawieniach dźwięku wpływała nie tylko na muzykę tła, ale też na radio w samochodzie.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego głos Takemury był podwojony podczas rozmowy z V w vanie w zadaniu Stary znajomy.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre kombinezony netrunnera przenikały przez nogi żeńskiej V i spodnie męskiego V.
  • Poprawiono animację biegu po skoku w górę lub dół zbocza.
  • Poprawiono drobinki kurzu, które czasem niepoprawnie się wyświetlały.
  • Skóry postaci nie stają się już zbyt jasne w ciemnych obszarach.
  • W zadaniu Cherchez la femme cień Smashera nie pojawia się już na drzwiach windy po przewinięciu braindansu do początku.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego żołnierze Arasaki pojawiali się w zasięgu wzroku gracza podczas wchodzenia na górę, aby ocalić Takemurę w Mieszkaniu nr 303.

LOKACJE I POZIOMY

  • Usunięto szereg dziur w mapach w Watson, City Center, Westbrook, Heywood i Santo Domingo.
  • Poprawiono błędne wytyczanie drogi dla pojazdów na obwodnicy City Center.
  • Poprawiono szereg miejsc, w których gracz mógł utknąć na stałe.
  • Usunięto szereg błędów związanych ze znikającym otoczeniem.
  • Usunięto szereg błędów związanych z obiektami pojawiającymi się nagle przed oczami gracza.
  • GPS w Biotechnica Flats nie prowadzi już gracza do nieosiągalnych miejsc.

ZADANIA

  • Drzazgi rozmieszczono we właściwych kategoriach.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego rozmowy z NPC-ami podczas zadań nagle się kończyły, przez co NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i potencjalnie psuli inne holocalle od NPC-ów.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego przerwany holocall wznawiał się podczas innej rozmowy, co mogło spowodować, że NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i psuli kolejny holocall od tego NPC-a.

Bezład

  • Usunięto błąd, w wyniku którego Judy nie pojawiała się w swojej furgonetce po znalezieniu czarnych braindansów.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego furgonetka Judy mogła pojawić się pod ziemią po zebraniu czarnych braindansów, co blokowało postępy.
  • Gracze nie zostają już zamknięci w piwnicy studia braindansów, jeśli odwiedzą je po zakończeniu Bezładu.

Koty w ciemności

  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było wejść w interakcję z Takemurą i wypełnić celu „Spotkaj się z Takemurą”.

Rozpoznanie wzorca

  • Żaluzje prowadzące do kina w Grand Imperial Mall nie powinny już być zamknięte i blokować dostępu.
  • Drzwi prowadzące do netrunnera Netwatch będą się teraz prawidłowo otwierać po pokonaniu Sasquatch.

Przerwane milczenie

  • Usunięto błąd, w wyniku którego holocalle były przerywane i blokowały rozmowę z Takemurą.
  • Wprowadzono różne pomniejsze poprawki sekwencji parady. Powinna ona być teraz zdecydowanie bardziej doszlifowana.

Automat w opresji

  • Usunięto efekt uszkodzenia chipu Relic podczas rozmowy z Brendanem.

Ja, automat

  • Zadanie nie powinno być już „nieodkryte” po rozpoczęciu interakcji z Brendanem.

Ekstremalne wrażenia

  • Stefan pojawia się prawidłowo.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego gracze nie mogli umieszczać przedmiotów związanych z zadaniami w odpowiednich dla nich skrytkach.
  • Braindansu Stefana nie można już używać na motocyklu.

Dom lalek

  • Usunięto błąd, w wyniku którego gracz nie mógł opuścić Chmur z powodu niewidzialnej bariery.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego Evelyn nie znikała z warsztatu Judy po zadaniu Cherchez la femme, co powodowało, że gracze nie mogli porozmawiać z Judy, przez niewidzialną ścianę, która blokowała im drogę.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego zabicie strażników strefy VIP w konkretnej kolejności mogło spowodować zniknięcie celu i zablokować dalsze postępy.
  • Nie można już utknąć w Chmurach, wchodząc z pominięciem recepcji.

Do krwi

  • Usunięto błąd, w wyniku którego zadanie mogło zostać zablokowane, gdyż Fred nie zadzwonił w związku z ostatnią walką. Działo się tak, gdy gracze za szybko oddalali się od Rhino po pokonaniu jej. Zadanie to jest teraz kontynuowane także dla graczy, którzy byli tak nieuprzejmi.
  • Arroyo – można teraz zabrać pieniądze Buckowi po pokonaniu go.
  • Kabuki – istniała szansa, że bliźniaki/”jeden gość” nie chcieli walczyć po dwukrotnej przegranej V. Usunięto ten problem i mogą oni teraz cieszyć się nieskończoną liczbą zwycięstw, aż do czasu, gdy V ich pokona.

Numer jeden!

  • Gangsterzy Tygera Claws nie walczą już między sobą.
  • Zadanie zakończy się teraz porażką po wyjściu z pojazdu po wjechaniu do wody (aby uniknąć zablokowania zadania).

W starym kinie

  • Usunięto błąd, w wyniku którego zadanie nie aktualizowało się po przybyciu z Rogue do Silver Pixel Cloud.

Teoria Wielkiego Wybuchu

  • Zadanie nie zakończy się już porażką po ukończeniu go, gdy V postanowi nie jechać do miasta z Kerrym i użyje szybkiej podróży.

Anihilacja

  • Nie można już wejść w interakcję z lustrem Judy, gdy Johnny się o nie opiera.

Delamain: Raimacja

  • Usunięto błąd, w wyniku którego gracz mógł zostać odcięty od pomieszczenia z rdzeniem Delamaina, jeśli szybko wszedł i opuścił to pomieszczenie.

Stary znajomy

  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było porozmawiać z Wakako.

Bunraku

  • Usunięto błąd, w wyniku którego można było dotrzeć do furgonetki bez rozpoczynania walki.
  • Od teraz Elizabeth będzie właściwie podążała za V.
  • Agenci korporacji znikną teraz, jeśli pościg będzie nieudany.
  • Cel „Podłącz się do punktu dostępu w vanie” nie pojawia się już ponownie po zneutralizowaniu atakujących przed rozmową z Elizabeth.

Mechaniczna dziewczyna

  • Usunięto błąd, w wyniku którego zadanie pozostawało aktywne po jego ukończeniu.

Cel, pal!

  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było odebrać broni od Wilsona po ukończeniu zadania.

Zagraj to jeszcze raz, Rogue

  • Nie można już wyskoczyć w otwarty świat z dachu w Afterlife.

Po pierwsze: nie szkodzić

  • Ikona interesującego miejsca będzie się teraz właściwie pojawiała na mapie.

Linia oporu

  • Usunięto błąd, w wyniku którego posiłki Militech mogły odlecieć AV-ką zamiast zeskoczyć na pole walki, co blokowało postępy.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego Basilisk mógł utknąć po zderzeniu z pojazdami w obozie nomadów.

Sprawa Sandry D.

  • Usunięto błąd, w wyniku którego w niektórych okolicznościach zadanie nie zaliczało postępów po pokonaniu Sandry.

Na rozdrożach

  • Dostosowano wygląd jednego z gangsterów, aby uniknąć problemów z przenikaniem.
  • Dakota nie dzwoni już do V po opuszczeniu obszaru miasta w samochodzie Panam.
  • Usunięto błąd, który mógł pojawiać się podczas czekania na Panam przy stacji elektroenergetycznej.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego Panam nie rozłączała się po podejściu, co blokowało postępy.
  • Zakazano wzywania pojazdów w miejscu przybycia Raffen Shiv, aby uniknąć konfliktów ze scenkami i NPC-ami podczas tego zadania.
  • Panam nie rozbija już samochodów podczas wyjazdu z Tunelu.

Gdy patrzysz w otchłań

  • Walka poza mieszkaniem Barry’ego podczas celu „Porozmawiaj z Barrym” nie kończy już zadania porażką.
  • Nie można już utknąć w mieszkaniu Barry’ego po wbiegnięciu do niego tuż po poinformowaniu funkcjonariuszy NCPD o nagrobku Andrew.

Widzimy się w Afterlife

  • Gustavo i Martha nie są już obecni w El Coyote Cojo, jeśli gracz wyszedł w trakcie ofrendy i ukończył w międzyczasie Kontrakt: Dajcie mi głowę Gustavo Orty.
  • Nie można już utknąć w garażu Jackiego podczas walki z Valentinos.

Stróże bezprawia

  • Nie można już zablokować postępów, wbiegając do windy po zauważeniu przez wrogów.
  • Nie można już wyjść z sali konferencyjnej podczas braindansu.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego w pewnych okolicznościach holocalle mogą nie kończyć się poprawnie podczas zbyt wczesnego opuszczenia obszaru misji.

Czerwony wieszcz

  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było porozmawiać z Johnnym przy automatycznej wróżce.

Pasażer

  • Usunięto błąd, w wyniku którego drzwi AV-ki były zamknięte, przez co nie można było złupić jej wnętrza.
  • Nie można już przywołać żadnego pojazdu na miejsce katastrofy AV-ki przed ocaleniem Mitcha.

A Like Supreme

  • Usunięto błąd, w wyniku którego w niektórych okolicznościach cele aktywowały się ponownie, blokując dalsze postępy.

Operacja Firestorm

  • Nie można już użyć wirnika śmigłowca, aby wyjść poza obszar dachu.

Witaj w Pacifice

  • Usunięto błąd, w wyniku którego gracz nie mógł podążać za Placidem do Batty’s Hotel z powodu zamkniętych drzwi.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego odebranie rozmowy lub dzwonienie do Mr. Handsa było zablokowane. Uwaga: może być konieczne opuszczenie okolicy kaplicy w celu odblokowania połączeń i dalszego postępu.

Komu bije dzwon

  • Karabin snajperski Overwatch nie jest już usuwany z ekwipunku gracza po przejściu punktu bez odwrotu. Aby odzyskać przedmiot, wymagany jest powrót do poprzedniego zapisu gry i ponowne rozegranie punktu bez odwrotu.

Ćwiczenie czyni mistrza

  • Usunięto błąd, w wyniku którego wróg blokował się w ścianie podczas samouczka VR.

W topieli

  • Nie można już zapisać gry podczas sceny seksu z Judy.

Echa przeszłości

  • Zadanie nie kończy się porażką, gdy przy wejściu do budynku zaparkowany jest samochód. // Wyleczyliśmy fobię zaparkowanego auta Cynthii.

Kto sieje wiatr

  • Podczas scenki pościgu nie będą się już pojawiały puste pojazdy.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego furgonetka Panam mogła pojawiać się niewłaściwie, gdy gracz wszedł do obozu Wraithów przez tunel i wyszedł przodem, co blokowało postępy.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego w niektórych okolicznościach postępy były blokowane po przywróceniu zasilania.

Second Conflict

  • Usunięto brakujące wskaźniki gangsterów Maelstrom i Patricii przy wejściu do Totentanz.
  • Zadanie nie jest już blokowane, gdy użyta została alternatywna ścieżka wejścia do pokoju Nancy w Totentanz.

Wybuchowy charakter

  • Postępy nie są już blokowane po przejechaniu Ozoba samochodem podczas celu „Porozmawiaj z Ozobem”.

Na skróty

  • Można teraz wejść w interakcję z Kirkiem, nawet jeśli nie została przeprowadzona rozmowa z Johnnym na schodach.

Przesyłka polecona

  • Usunięto błąd, w wyniku którego zabicie jednego z bezdomnych powodowało, że jego ciało blokowało dostęp do laptopa.

Umarł boss, niech żyje boss

  • Usunięto błąd, w wyniku którego zadanie nie zaliczało się, jeśli gracz rozpoczął walkę z 6th Street po ukończeniu wyzwania.

Relikt przeszłości

  • Naprawiono brakujące wskaźniki na Johnnym podczas oglądania artysty ulicznego.

Szybka i wściekła

  • Nie można już rozpocząć żadnych wyścigów podczas walki.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego podczas jazdy na spotkanie z Claire w jej garażu jej samochód mógł pojawiać się w niewłaściwym miejscu, co blokowało dostęp do dialogu.

Zawsze masz przejebane

  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było wybrać celu podróży po wejściu do AV-ki.

Każdemu jego Lexington

  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie było możliwości odebrania broni od Wilsona.

Skok na głęboką wodę

  • Usunięto błąd, w wyniku którego Jackie mógł zniknąć podczas oczekiwania przy taksówce Delamain w okolicy Afterlife lub wewnątrz Konpeki Plaza.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego zadanie nie zaliczało postępów po połączeniu się z pierwszą kamerą w sekwencji Flathead.

J + J = WNM

  • Usunięto błąd, w wyniku którego zadanie mogło utknąć w dzienniku bez żadnego celu, a Nazaré Itsumade nie był dodawany do posiadanych pojazdów, jeśli gracz miał randkę z Meredith w Układach na szczycie, ale na nią nie poszedł. Oczywiście gracze nie są zachęcani do wystawiania jej do wiatru.

Kwestia czasu

  • Usunięto błąd, w wyniku którego opcja „Użyj” była nieaktywna i nie można było zbadać komputera, co blokowało dalsze postępy.

Bilet wstępu

  • Usunięto błąd, w wyniku którego Dum Dum wciąż się pojawiał i znikał, jeśli gracz w konkretnym momencie rozpoczął walkę z Maelstromem w sali głównej.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego Jackie mógł utknąć w All Foods, jeśli gracz zabił Royce’a z balkonu, co blokowało postępy.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego postępy mogły zostać zablokowane podczas celu „Podążaj za Dum Dumem”, jeśli Dum Dum został zabity przed dotarciem do pomieszczenia z bossem.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego opcjonalny cel „Porozmawiaj z Brickiem” mógł pojawić się nawet, gdy Brick został zabity przez detonator.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego w niektórych okolicznościach nie można było zakończyć rozmowy z agentem Militechu, co blokowało dalsze postępy.
  • Holocalle z Jackiem i Reginą nie nakładają się już na siebie.
  • Drzwi do garażu nie powinny się już zamykać po rozpoczęciu walki.
  • Cel „Przekradnij się obok Royce’a” nie powinien kończyć się już porażką, jeśli wcześniej użyto Naruszenia protokołu.
  • Zabezpieczono scenariusz, kiedy wroga ścieżka w All Foods zostaje zainicjowana podczas rozmowy z Meredith Stout.

Pierwsza zasada Afterlife

  • Nie można już utknąć w zakłóconym holocallu z Jackiem, gdy zadzwoni się do niego natychmiast po opuszczeniu limuzyny Dexa.

Nieznane przyjemności

  • Usunięto błąd, w wyniku którego Fingers nie znajdował się w swojej klinice.

Znak Jonasza

  • Zadanie nie kończy się już porażką, jeśli gracz poprzednio wdał się walkę z gangiem 6th Street podczas Umarł boss, niech żyje boss.

Czynnik ludzki

  • Usunięto błąd, w wyniku którego gra mogła utknąć na czarnym ekranie po przejściu do cyberprzestrzeni.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć podczas rozmowy telefonicznej z Maman Brigitte, jeśli została zakłócona.
  • Przywoływanie pojazdów nie powinno już być zablokowane po opuszczeniu kaplicy.

Układy na szczycie

  • Nie można już utknąć w pomieszczeniu z Meredith Stout.

Kolega po fachu

  • Usunięto błąd, w wyniku którego Johnny nie pojawiał się podczas celu „Porozmawiaj z Johnnym”.

Przed burzą

  • Poprawiono wskaźnik prowadzący do Saula przed ceremonią inicjacji u nomadów.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było porozmawiać z Mitchem.

Nie mów Saulowi

  • Usunięto błąd, w wyniku którego odprawa Panam mogła wyglądać na zablokowaną dla niektórych graczy w trakcie zaliczania celu „Poczekaj na nomadów”.
  • Łatwiej można teraz wyjechać z garażu w Sunset Motel z nagrodą Saula.
  • Postępy nie będą już blokowane, jeśli gracz zniszczy samochód otrzymany od Saula za opowiedzenie mu o planach Panam. W takim przypadku zadanie zakończy się porażką, a więc samochód nie zostanie odebrany.

OTWARTY ŚWIAT

  • Usunięto błąd, w wyniku którego kilka holocalli od fixerów po zakończeniu zadania odtwarzało się jednocześnie, co prowadziło do blokowania różnych kontraktów (takich jak Kontrakt: Empatia bez empatiiKontrakt: FixerNajemnikŻołnierzSzpieg i innych). Wciąż pracujemy nad problemami graficznymi związanymi z kontraktami, które utknęły w dzienniku, jednak te ostatnie nie uniemożliwiają już odblokowania osiągnięć w dzielnicach.
  • Usunięto niepotrzebne łupy z ciała na diabelskim młynie.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego Quadra Type-66 mogła zostać zniszczona przed zakupem, co blokowało zadanie „Kup pojazd” z nią związane i uniemożliwiało zdobycie osiągnięcia Automania.
  • Usunięto błąd ze strzelaniny w Wellsprings, w wyniku którego wrogowie stawali się nieśmiertelni, ponieważ obszar aktywacji był za mały.

Kontrakt: Gałązka oliwna

  • Usunięto błąd, w wyniku którego samochód pojawiał się pod ziemią.

Kontrakt: Zgrany do nitki

  • Zadanie właściwie liczy się teraz do postępów w osiągnięciu To elementarne.

Podejrzenie cyberpsychozy: Gdzie leży pies pogrzebany

  • Zadanie poprawnie aktualizuje się teraz, gdy V spotka cyberpsychopatę przed zakończeniem holocallu z Reginą.

Kontrakt: Ucieczka geparda

  • Usunięto błąd, w wyniku którego Hwangbo wszędzie chodził za V. Zadanie zakończy się porażką, jeśli V opuści obszar motelu.

Kontrakt: Odmienne stany świadomości

  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było zniszczyć sprzętu „błyszczyku”.
  • Nie można już zniszczyć sprzętu „błyszczyku” przed wejściem do laboratorium.

Kontrakt: Tanio i źle

  • Usunięto błąd, w wyniku którego cyberpsychopata nie brał udziału w walce, jeśli gracz postrzelił go bronią typu Tech albo rzucił w niego granatami spoza areny.

Kontrakt: Empatia bez empatii

  • Usunięto błąd, w wyniku którego można było wejść w interakcje z komputerem przed odprawą, co blokowało dalsze postępy.

Kontrakt: Niewygodny zabójca

  • Usunięto błąd, w wyniku którego Dino mógł pozostać na ekranie po dwukrotnym zadzwonieniu do V.

Kontrakt: Pod ścianą

  • Usunięto błąd, w wyniku którego cel „Dostań się do wskazanego mieszkania” nie aktualizował się po wejściu do mieszkania.

Kontrakt: Krwawy sport

  • Zadanie nie powinno już blokować się w dzienniku po ukończeniu go i odjechaniu.

Kontrakt: Dajcie mi głowę Gustavo Orty

  • Można teraz używać windy podczas przenoszenia ciała Gustavo.

Kontrakt: Pamiątka rodzinna

  • Usunięto błąd, w wyniku którego można było zabić Dana, co blokowało postępy.

Kontrakt: Ciepło, cieplej

  • Usunięto błąd, w wyniku którego 8ug8ear mogła unosić się w powietrzu po porzuceniu ciała.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było podnieść ciała 8ug8ear.

Kontrakt: Impreza pożegnalna

  • Usunięto błąd, w wyniku którego ścieżka GPS błędnie prowadziła do punktu spotkania z nomadami.

Kontrakt: Przysięga Hipokratesa

  • Usunięto błąd, w wyniku którego gracz nie mógł czasem używać broni i przedmiotów z szybkiego menu.

Kontrakt: Zaginiony w akcji

  • Usunięto błąd, w wyniku którego człowiek Dakoty nie pojawiał się w miejscu spotkania.

Kontrakt: Zlecenie na potwora

  • Usunięto błąd, w wyniku którego zadanie mogło się zablokować na celu „Odnajdź Jotaro”.

Kontrakt: Żadnych fixerów

  • Usunięto błąd, w wyniku którego drzwi do kryjówki Dakoty były zamknięte.

Kontrakt: Na smyczy

  • Usunięto błąd, w wyniku którego autobusy mogły pojawiać się w tym samym miejscu.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego cel „Zneutralizuj José Luise’a” nie aktualizował się po pokonaniu José.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie była przyznawana nagroda za ukończenie zadania.

Kontrakt: Psychofan

  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie było możliwości umieszczenia gitary w skrytce.

Kontrakt: Pies i nagranie

  • Usunięto błąd, w wyniku którego użycie hacku Odwróć uwagę na Aaronie McCarlsonie mogło zablokować postępy.

Kontrakt: Skutek uboczny

  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie było możliwości umieszczenia Beta Acidu w skrytce.

Kontrakt: Nagrania Seniora Ladrillo

  • Usunięto błąd, w wyniku którego opcja dialogowa technika nie była dostępna z 5/5 punktami zdolności technologicznej.

Kontrakt: Gdzie dwóch się bije…

  • Zadanie nie powinno już pozostawać aktywne po porażce.

Kontrakt: Ulubieniec Wakako

  • Usunięto błąd, w wyniku którego klapa się nie otwierała, co blokowało dalsze postępy.

Kontrakt: Zrobisz rozróbę w celi 99, albo twoja żonka…

  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było porozmawiać z Lauren po eskortowaniu jej.

Kontrakt: Kobieta z La Manchy

  • Usunięto błąd, w wyniku którego gracz musiał posiadać dwukrotność wymaganej sumy, aby zapłacić za pokój.

Podejrzenie przestępczości zorganizowanej: Naruszenie polityki prywatności

  • Usunięto błąd, w wyniku którego wezwane wsparcie mogło utknąć w powietrzu.

CINEMATIC DESIGN

  • Usunięto błąd, w wyniku którego NPC-e nie patrzyli na V podczas różnych scenek.
  • Usunięto nadużycie, w wyniku którego gracz otrzymywał pistolet Unity po każdym zapisie/wczytaniu.
  • Animacje twarzy V podczas przeglądania się w lustrze odtwarzają się teraz poprawnie.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego Rogue pojawiała się obok gracza po zadzwonieniu do niej i zapytaniu o Adama Smashera.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego niektórzy NPC-e przestawali odtwarzać animacje po dłuższej sesji gry.
  • Usunięto szereg błędów związanych z błędnym wsiadaniem NPC-ów do pojazdów.
  • Usunięto różne błędy, w wyniku których NPC-e mogli znajdować się w niewłaściwym miejscu i przenikać przez obiekty po wczytaniu zapisanej gry.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego w różnych zadaniach animacje NPC-ów mogły być odtwarzane w złym miejscu.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego Jackie mógł pojawiać się na oczach gracza podczas montażu półrocza.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego wygląd NPC-ów był losowany od nowa po odwróceniu wzroku.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego zadania i scenki mogły zacząć się odtwarzać, zanim zniknął ekran ładowania.

Trzecia część nocy

  • Usunięto błąd, w wyniku którego odtwarzacz BD mógł unosić się w powietrzu w trakcie braindansu.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego Judy mogła stać przy biurku zamiast siedzieć na krześle po obejrzeniu braindansu.

Zagraj to jeszcze raz, Rogue

  • Usunięto błąd, w wyniku którego otoczenie mogło znikać potym jak AV-ka Rogue została trafiona.

Na rozdrożach

  • V nie pojawia się już na miejscu kierowcy i nie przenika przez Panam po wczytaniu zapisu dokonanego podczas jazdy.

Kontrakt: Przysięga Hipokratesa

  • Nie można już zrobić zastrzyku rannemu Maelstromowcowii po tym, gdy umrze.

Koty w ciemności

  • Usunięto błąd, w wyniku którego Takemura blokował się w windzie na placu budowy, jeśli gracz użył schodów.

Stróże bezprawia

  • Poprawiono animację ostrzy modliszkowych cyberpsychola.

Dotyk żywiołów. Spotkanie pierwsze

  • Usunięto błąd, w wyniku którego po rozpoczęciu braindansa scenka nie była kontynuowana.

Ostatni gasi światło

  • Usunięto błąd, w wyniku którego Johnny nie pojawiał się na tylnym siedzeniu po podłączeniu się w samochodzie Panam.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego dialog Panam mógł być ucięty z powodu ekranu ładowania.
  • Poprawiono nienaturalne ruchy Johnny’ego podczas jazdy samochodem we francuskiej wersji językowej.

Operacja Firestorm

  • Usunięto błąd, w wyniku którego Kerry mógł zacząć chodzić w miejscu, gdy Johnny podszedł do mikrofonu.
  • Johnny nie wpada już pod ziemię na początku sekwencji za kulisami.

Never Fade Away

  • Usunięto błąd, w wyniku którego Johnny mógł być wyświetlany z niskim poziomem szczegółów podczas przerywnika filmowego.

Komu bije dzwon

  • Karty tarota „diabeł” i „księżyc” nie są już zamienione, kiedy Misty je wyciąga.

Ciemna alejka

  • Funkcjonariusze NCPD odjeżdżają teraz, nawet jeśli gracz otworzy wiadomość tekstową, listę kontaktów albo menu pojazdu kiedy wsiadają so swoich samochodów.

Wielki sen

  • Usunięto błąd, w wyniku którego Dex mógł znajdować się w złym miejscu podczas sceny na wysypisku, co powodowało przenikanie.

W topieli

  • Włosy Judy są teraz wyświetlane prawidłowo, gdy nosi ona neoprenowy skafander nurkowy.
  • Judy nie będzie już czekała w mieszkaniu, jeśli po tym zadaniu opuściła Night City.

Mieszkanie nr 303

  • Usunięto błąd, w wyniku którego żołnierz Arasaki mógł być obecny podczas sekwencji filmowej strzelania do V, jeśli gracz szybko pobiegł do wyjścia po ocaleniu Takemury.

Uliczna sprawiedliwość

  • Usunięto błąd, w wyniku którego Joshua mógł teleportować się z powrotem do samochodu i tam utknąć, blokując postępy.

Dotyk żywiołów. Spotkanie czwarte

  • Usunięto błąd, w wyniku którego gra mogła się zablokować na białym ekranie po uruchomieniu braindansu, blokując postępy.

Metamorfozy

  • Stopy żeńskiej V nie wyglądają już na zdeformowane podczas jednej ze scenek.

Szybka i wściekła

  • Badlandy – usunięto błąd, w wyniku którego po wyborze opcji czekania na Claire gra mogła zablokować się na czarnym ekranie.
  • City Center – usunięto błąd, w wyniku którego Claire mogła mieć karabin przyczepiony do dłoni po zakończeniu wyścigu.

Zawsze masz przejebane

  • Usunięto błąd, w wyniku którego koszykarze na dachu Lizzie’s Bar mogli zmienić pozycję po wczytaniu zapisanej gry.

Skok na głęboką wodę

  • Usunięto błąd, w wyniku którego drony mogły pojawiać się pod mapą, co blokowało postępy.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego Saburo mógł pojawiać się w pozycji stojącej po swojej śmierci.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego kasetka z chipem Relic mogła znikać z ręki Jackiego po wczytaniu zapisu w penthousie Yorinobu.

Kwestia czasu

  • Usunięto błąd, w wyniku którego zbędni NPC-e mogli pojawiać się w domu Joss.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego Dorian i Monique stali bezczynnie przy łóżkach po zakończeniu zadania porażką.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było przejść poza drugi braindans.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego odejście od samochodu Rivera mogło spowodować, że nie dało się później do niego wsiąść.
  • Gracze nie mogą już wybierać interakcji siedzenia na kanapie podczas patrzenia w lustro w łazience.

Cherchez la femme

  • Evelyn nie siada już w powietrzu obok krzesła po obejrzeniu braindansu.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego Evelyn ślizgała się wokół w pozie siedzącej zamiast chodzić, jeśli dialog został zbyt szybko pominięty.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego sprzęt do braindansu nie był widoczny w rękach Judy podczas zakładania go na głowę V.

Zawsze wiatr w oczy

  • Usunięto błąd, w wyniku którego panel na skrzyni mógł działać jak ekran telewizyjny.
  • Gracze nie mogą już wsiadać do samochodu, gdy stoją na dachu.
  • Gracze nie mogą już kopnąć bramy do wieży radiowej, siedząc w swoim pojeździe.

Bilet wstępu

  • Animacja Dum Duma podczas otwierania walizki z Flatheadem jest już zsynchronizowana w niemieckiej wersji językowej.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego V nie trzymał/a właściwie chipa Militechu podczas płacenia nim Maelstromowi.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego Regina pojawiała się obok gracza po zadzwonieniu do niej i zapytaniu o Royce’a przed ukończeniem zadania.

Ostatnia taka robota

  • Usunięto błąd, w wyniku którego gangsterzy nie mieli broni podczas strzelaniny z Max-Tac.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego gracz pozostawał przez cały czas w pozycji siedzącej podczas sekwencji pościgu z Kosiarzami.

Miasto Snów

  • Usunięto błąd, w wyniku którego pistolet Unity mógł zniknąćć z ekwipunku gracza po opuszczania kliniki Viktora.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego Jackie jadł dwoma zestawami pałeczek.

Koledzy z sąsiedztwa

  • Usunięto błąd, w wyniku którego Jackie nie poruszał ustami i cały czas stał w trakcie rozmowy na schodach.

Daleko od domu

  • Usunięto błąd, w wyniku którego łącze osobiste V nie było widoczne podczas testów profesor Kusamy.

Nie mów Saulowi

  • Usunięto błąd, w wyniku którego karta perforowana była wyświetlana jako papieros.

INNE

  • Prezent od Judy znajduje się teraz w mieszkaniu V po tym, gdy gracz otrzymuje o nim wiadomość po ukończeniu jej zadań pobocznych związanych z romansem.
  • Poprawiono kilka nieścisłości fabularnych w audycjach radiowych.
  • Usunięto efekt zaciemnienia podczas zadania Operacja Firestorm podczas gry w niekórych językach.

PC

  • Usunięto błąd, w wyniku którego wskazówki w samouczku wyświetlały się niepoprawnie na ekranach 8K.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego gra wyłączała się, jeśli miniaturka zapisu była uszkodzona.
  • Poprawiono przełączanie pomiędzy trybem pełnoekranowym i w oknie z użyciem skrótu Alt+Enter.
  • Można teraz opuścić zablokowaną nakładkę skanowania poprzez naciśnięcie TAB.
  • Dodano mniejszą wersję kursora myszy na PC.

KONSOLE

  • Ustawienie wewnętrznej martwej strefy działa teraz także w menu gry.
  • [PlayStation] NPC-e nie mówią już po swojej śmierci.
  • Ulepszono strumieniowanie lamp ulicznych.
  • Nadpisanie zapisu gry, kiedy gracz ma za mało miejsca w pamięci, nie psuje już zapisu.
  • Maski i rury w stodole w zadaniu Kwestia czasu nie są już niewidzialne.
  • Rogue nie przenika już przez Johnny’ego i właściwie trzyma szklankę w zadaniu Na rozdrożach.
  • Usunięto błąd w zadaniu Ostatnia taka robota, w wyniku którego wczytanie zapisu przed blokadą policyjną powodowało, że funkcjonariuszka NCPD nie rozpoczynała dialogu i postępy były blokowane.
  • Usunięto błąd na PS4, w wyniku którego scena spotkania z Judy i lalkami w zadaniu Tysiące twarzy, setki miraży nie odtwarzała się poprawnie.
  • [Xbox] Usunięto błąd w zadaniu A Cool Metal Fire, w wyniku którego część scenki w klinice Cassiousa Rydera była ucięta po wygaśnięciu ekranu.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego uzbrojenie było umieszczane w niewłaściwej komórce podczas przypisawania go z plecaka.
Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się