Rozdawana za darmo gra wielkim hitem Steam. Ponad 6 milionów graczy ma ją na koncie
Content Warning powstało z ambicjami stania się nowym viralem i… chyba wyszło. Tytuł rozdawany był do niedawna za darmo, a teraz gra w niego sporo osób.
Od razu uprzedzę – obecnie nie ma opcji, aby zyskać tę grę bez opłat. Jak pisaliśmy ostatnio, oferta była jedynie ograniczona czasowo. Premiera w Prima Aprilis nie okazała się jednak smutnym żartem, a naprawdę udanym wydarzeniem. Sposób dystrybucji z pewnością wiele w tym pomógł.
Gra za darmo wielkim hitem na Steam
Grupa niezależnych deweloperów stworzyła projekt, który w całym swoim DNA ma zapisane “viral”. Koncepcja gry jest dość głupiutka, jak i zresztą realizacja, ale to nic złego. Content Warning opiera się na prostym pomyśle – gracze w kooperacji ze znajomymi są dążącymi do sławy twórcami internetowego contentu. Aby zyskać rozgłos, trzeba nagrywać “straszne filmiki”, ale musi być też umiar – w przeciwnym razie może skończyć bardzo źle.
Jak widać na SteamDB, gra w szczytowym momencie popularności (czyli wczoraj) cieszyła się nawet ponad 204 tysiącami graczy jednocześnie zalogowanych na serwerach. Nawet w komunikacie już po rozdawnictwie twórcy chwalą się, iż ich tytuł trafił do ponad 6 milionów graczy!
Cześć wszystkim! Ostatnie 24 godziny były co najmniej szaloną jazdą, nigdy nie wyobrażaliśmy sobie, że w ciągu 24 godzin zdobędziemy ponad 200 tys. jednoczesnych użytkowników i ponad 6,2 milionów posiadaczy gry – Dziękujemy Wam wszystkim bardzo serdecznie!
– czytamy w komunikacie na Steam
Obecnie gra kosztuje 36,99 zł. Jeśli więc spóźniliście się na “promocję”, musicie wydać dokładnie tyle pieniędzy, aby móc ogrywać kolejny, potencjalny fenomen na Steamie. Warto jednak pamiętać, iż tytuł, jak podkreślają sami deweloperzy, “ma wiele bugów i problemów z serwerami”. Twórcy przede wszystkim tymi rzeczami chcą się zająć w najbliższych aktualizacjach.