Coca-Cola o smaku pikseli. Najpierw w Fortnite, potem w prawdziwym życiu
Coca-Cola oficjalnie wyda jeden z najbardziej gamingowych napojów na świecie. Limitowane puszki pojawią się w sprzedaży na początku przyszłego miesiąca i będzie można je zamówić ze strony internetowej producenta.
Coca-Cola w ramach swojego programu Creations postanowiła wydać kolejny kolekcjonerski smak swojego popularnego napoju. Tym razem klientem docelowym są gracze. Byte, bo taką nazwę nosi, powstał wraz z organizacją PWR, która zajmuje się grami i stylem życia. Poniżej możecie zobaczyć mały teaser omawianej nowości.
Co ciekawe, w ramach akcji marketingowej Byte najpierw został udostępniony w ramach prywatnej wyspy stworzonej w Fortnite Creative. Łącząc się ze światem skrywającym się za kodem 8565-0287-3178, możecie ograć jeden z 4 trybów – The Tower, The Castle, The Escape oraz The Race. Jak widać, jest sporo do wyboru, więc w przerwach od stawiania fortów (lub też niestawiania) warto zajrzeć na wyspę Coca-Coli.
Coca-Cola nie poinformowała, czym jest tak naprawdę pikselowy smak. Gdybym miał sobie wyobrazić, jak miałby smakować nowy napój, pewnie byłaby to mieszanka gumy balonowej, energetyka oraz smerfowych lodów. Może ewentualnie skręciłoby to w stronę jakiegoś owocu, np. granatu.
Dobrze wspomnieć, że na smak może mieć wpływ jeszcze jedna kwestia. Byte jest napojem bezcukrowym, a te jednak nieco inaczej pieszczą kubki smakowe od swoich cukrowych odpowiedników. W związku z tym słyszałem już wiele opinii osób, które jednak nie potrafią się przekonać do wariantów bez cukru, choć sam do Coca-Coli Zero nic nie mam.
A Wy jakie macie propozycje pikselowego smaku?