Słowiańszczyzna i legendarne miejsca z Polski w nowej grze krakowskiego studia

Zapraszamy na świeżutki teaser i szczegóły.

Castle of Heart od polskiego studia 7levels ukaże się wyłącznie na konsoli Nintendo Switch już w pierwszym kwartale 2018 roku.

Castle of Heart to action platformer, w którym gracze wcielają się w postać rycerza zaklętego w kamień przez złego czarnoksiężnika. Głównemu bohaterowi nie pozostaje więc nic innego jak udowodnić, że miłość i odwaga są w stanie pokonać nawet najczarniejszą magię.

Dzielny rycerz musi odbyć podróż od obróconej w kamień wioski aż po mroczne zamczysko czarnoksiężnika, pokonując po drodze 20 poziomów w 4 zupełnie odmiennych lokacjach. Na drodze głównego bohatera staną zróżnicowani przeciwnicy wymagający zastosowania odmiennych strategii walki, którzy zapewnią ekscytującą, dynamiczną, pełną niespodzianek rozgrywkę. Do konfrontacji z nimi gracz zostanie wyposażony w szeroki wachlarz broni od zwykłego miecza, przez płonące granaty po magiczne topory i włócznie oraz power up’y, które pomogą mu w osiągnięciu sukcesu. Jest jednak haczyk! Ciało z kamienia ma swoje ograniczenia. Krusząc się nieustannie, powoduje nieuchronną utratę energii. Kiedy pasek życia osiągnie krytyczny poziom, kamienny rycerz zaczyna się rozpadać. W efekcie może na przykład stracić jedną rękę, co oznacza, że przed wrogami będzie mógł się bronić tylko pozostałym w drugiej dłoni mieczem.

Castle of Heart może się pochwalić piękną oprawą graficzną 3D, ze zmieniającymi się krajobrazami, warunkami pogodowymi i pełnymi szczegółów tłami. Zarówno styl wizualny gry, jak również przeciwnicy, z którymi będzie się musiał zmierzyć gracz zostały w równej mierze zainspirowane słowiańską mitologią. A wygląd niektórych lokacji wywodzi się wprost od legendarnych w Polsce miejsc.

CASTLE OF HEART – GŁÓWNE CECHY ROZGRYWKI

  • Unikalny główny bohater – rycerz zaklęty w kamień, którego tylko ciągła walka chroni przed rozpadem jego kamiennego ciała utrzymując go tym samym przy życiu;
  • 20 zróżnicowanych poziomów w 4 pięknych lokacjach luźno inspirowanych miejscami ze świata rzeczywistego;
  • Około 50 rodzajów broni – krótkiego i dalekiego zasięgu, pozwalających każdemu z graczy odnaleźć swój indywidualny styl walki;
  • Wsparcie dla technologii HD Rumble dodatkowo wzmacniające wrażenia płynące z gry;
  • Ponad 7 godzin wciągającej, emocjonującej rozgrywki;
  • Spektakularne walki z bossami na końcu każdej lokacji;
  • Zapierająca dech w piersi oprawa graficzna;
  • Liczne power up’y wpływające na urozmaicenie rozgrywki;

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

25 Shares
Share25
+1
Tweet