Nowa aktualizacja do Call of Duty Warzone powinna ulżyć niektórym graczom
Call of Duty Warzone znajduje się obecnie na półmetku bieżącego sezonu. Z tej okazji spodziewaliśmy się raczej dużej aktualizacji, ale dostaliśmy coś raczej… skromnego.
Raven wyjaśnia, że skupiono się na załataniu krytycznych problemów graczy konsolowych.
Call of Duty Warzone z nową aktualizacją
Warzone obecnie przeżywa swoją “drugą młodość” – do gry już jakiś czas temu trafiła zupełnie nowa mapa i mnóstwo niewidzianego dotąd wyposażenia. Z tego względu deweloperzy z Raven Software starają się regularnie przedstawiać graczom nową zawartość i poprawki istniejących problemów. Szkoda, że nowy patch wydaje się dość… skąpy.
Być może to wina tego, do czego przyzwyczaił nas Warzone, a być może to kwestia skupienia się na załataniu problemów graczy konsolowych. Niemniej najnowsza aktualizacja wprowadza dość mało zawartości do gry.
Chcielibyśmy przedstawić aktualizację dotyczącą wydajności Warzone na konsolach. Wraz z jutrzejszą łatką w połowie sezonu, będziemy udostępniać pierwsze poprawki, które pomogą złagodzić wiele różnych problemów napotkanych zarówno na Xboxie, jak i PlayStation.
Raven Software na Twitterze
O problemach na konsolach słychać już od dawna. Gracze napotykają nie tylko błędy i muszą zmierzyć się ze słabą wydajnością, ale gra potrafi nawet zawiesić konsolę. Miejmy więc nadzieje, że udostępniona dziś łatka naprawi chociaż część z tych najbardziej krytycznych.
Oto, ile nowy patch zajmuje dla poszczególnych platform:
- PlayStation 5: 4.8 GB
- PlayStation 4: 4.8 GB
- Xbox One Series X i S: 5.1 GB
- Xbox One: 5.1 GB
- PC: 3.9 GB (Warzone) 8.0 GB (Warzone i Modern Warfare)
Przewidziano jednak nową zawartość. Do gry trafiła paczka inspirowana anime Attack on Titan. Wygląda co najmniej dziwacznie, a Levi średnio przypomina samego siebie. Oprócz tego nowy operator, tryb Plunder i cała garść poprawek do broni i dodatków do nich. Kompletną listę poprawek znajdziecie tutaj.