CoD Modern Warfare II za proste? Scump mówi wprost: “nie musisz celować”

CoD Modern Warfare II za proste? Scump mówi wprost: “nie musisz celować”
Newsy PC PS4 PS5 Xbox Series XOne

Seth „Scump” Abner to jedno z największych nazwisk w historii Call of Duty. Jest on zawodowym graczem, który od ponad dekady z sukcesami gra w CoD. Nie ma jednak najlepszej opinii o najnowszym Call of Duty Modern Warfare II.

Naszą recenzję CoD MWII znajdziecie w tym miejscu, więc jeśli chcecie się dowiedzieć, czy w grę warto zagrać, zapraszamy. Tymczasem skupmy się na opinii innego gracza. Otóż Scump twierdzi, ze asystent celowania zbyt mocno pomaga trafić w wroga. Tak zwany „aim assist” to spory temat w ostatnich latach, a cała debata zaczęła się od przejścia w crossplay Fortnite. Posiadacze padów oraz myszki i klawiatury, mogli w końcu zmienić skrzyżować sprzęty.

O ile z założenia wydaje się, że crossplay to fajna sprawa, tak profesjonalni zawodnicy widzą w tym problem. Otóż aby wyrównać szanse w rozgrywce pomiędzy posiadaczami różnych platform, potrzebne się stało wprowadzenie asystenta celowania. Według Scumpa, gry stają się obecne zbyt proste i widać to chociażby za sprawą Modern Warfare II.

„Asystę celowania jest jakiś szalony. Obecnie w CoD zabrali bardzo dużo umiejętności w trakcie celowania padem, ponieważ dynamiczne celowanie i asystent sprawia, że w zasadzie nie musisz już celować. Dzisiaj się tak łatwo strzela w porównaniu do lat poprzednich” – twiedzi Scump.

Nie zanosi się jednak na to, aby sytuacja się zmieniła w kolejnych latach. Activision zapewne zależy, aby coraz więcej graczy czerpało radość z rozgrywki, a ułatwienie jej, z pewności ma na to wpływ.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie