Ubisoft stawia na monetyzację. Avatar i gra Star Wars mają “zwiększać rentowność”
Ubisoft rozwija sporo projektów, a Avatar: Frontiers of Pandora i nowe Star Wars to tylko jedne z nich. Mimo to warto wiedzieć, że gry mają oferować jakąś formę mikropłatności.
Ubisoft szuka specjalistów od monetyzacji, którzy będą mieli bardzo ciężkie zadanie “zwiększyć rentowność, szanując graczy”. I to nie w byle jakich grach.
Avatar: Frontiers of Pandora i gra Star Wars z monetyzacją
Ubisoft już jakiś czas temu zapowiedział fantastycznie wyglądające (na zwiastunie, rzecz jasna) Avatar: Frontiers of Pandora. EA Massive, studio pracujące nad pozycją, zajęte jest również produkcją nowej gry Star Wars osadzonej w otwartym świecie. Oprócz zespołu deweloperskiego, tytuły te mogą mieć także inne wspólne cechy.
Obydwa najpewniej zaoferują mikropłatności. Ciężko na ten moment zgadywać, o co może chodzić – wszak nie wiemy, czy pozycje mogą w ogóle zaoferować jakąś formę trybów wieloosobowych. Monetyzacja gier singleplayer nie jest niestety niczym nowym, ale wciąż wywołuje spore kontrowersje.
Specjaliści ds. monetyzacji w Ubisoft przyczyniają się do finansowego sukcesu naszych gier, kształtując strategie zwiększające rentowność przy jednoczesnym poszanowaniu naszych graczy i istoty każdej gry.
– czytamy w ogłoszeniu o pracę
Skąd więc informacja dotycząca mikropłatności? Otóż ogłoszenie na to wskazuje, choć nie oznacza to, iż faktycznie tak się stanie. Massive mogło tylko wymieniać produkcje, na których obecnie się skupia.
W Massive możesz robić to, co kochasz najbardziej, jednocześnie wnosząc swoje doświadczenie do naszych bieżących projektów, takich jak Tom Clancy’s The Division 2, Avatar: Frontiers of Pandora i The Star Wars Project. Rozwijamy tu również nowe technologie, takie jak nasz wewnętrzny silnik Snowdrop oraz Ubisoft Connect – cyfrowy ekosystem i platforma dystrybucyjna Ubisoft.
– chwali się firma
Na ten moment nie mamy informacji na temat potencjalnego terminu wydania obydwu gier.