Analiza grafiki w DriveClub potwierdza, że…

Analiza grafiki w DriveClub potwierdza, że…
Newsy Polecamy! PS4
DriveClubZobaczcie, do jakich wniosków doszli panowie z zespołu DigitalFoundry.
Na początku tego tygodnia DigitalFoundry przedstawiło porównanie grafiki w Forza Horizon 2 (X360 vs. Xbox One). Teraz zespół bierze się za wyścigi konkurencji, czyli DriveClub na PlayStation 4. Analiza potwierdza, że tytuł działa w rozdzielczości 1080p, a płynność nigdy nie spada poniżej 30 klatek na sekundę. DigitalFoundry chwali doskonały anty-aliasing oraz efekty światła i cieni, które są generowane w czasie rzeczywistym. Dochodzą do tego naprawdę bardzo dobrze wykonane modele samochodów. Jednym słowem - to jedne z najpiękniejszych wyścigów, jakie zawitały na konsolach nowej generacji. Jak pisaliśmy przedwczoraj, pierwsze recenzje DriveClub nie zawsze wypadły na korzyść tego tytułu. Dla niektórych to zwykły średniak. Jedną z gorszych ocen wystawił serwis GameSpot (5/10) pisząc o wyścigach: Mdła atmosfera, mdła prezentacja, mdłe wszystko. Dajcie znać, na jaką ocenę Waszym zdaniem DriveClub zasługuje.

DriveClub - test płynności

 
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie