Aktualizacja Battlefield 5 Rozdział II: Uderzenie Pioruna. Zwiastun i szczegóły od DICE

Aktualizacja Battlefield 5 Rozdział II: Uderzenie Pioruna. Zwiastun i szczegóły od DICE
Filmiki z gier Newsy PC PS4 XOne

DICE przedstawia szczegóły pierwszej w tym roku dużej aktualizacji Battlefield 5.

Aktualizacja Battlefield 5 Rozdział II: Uderzenie Pioruna zostanie udostępnione do pobrania za darmo w najbliższy piątek.

Dzisiaj dowiedzieliśmy się, co dokładnie przygotowało DICE, zatem zapraszamy do czytania!

Aktualizacja Battlefield 5 Rozdział II: Uderzenie Pioruna

Podbój Drużynowy

Ściślejsza, bardziej intensywna wersja Podboju – w Podboju Drużynowym dwie drużyny (po 16 graczy w każdej) walczą o mniejszy, bardziej skłaniający do wykorzystania taktyki teren na trzech mapach: „Arras”, „Hamada” i „Rotterdam”. Wszystkie te mapy przeznaczone są dla dwóch drużyn po szesnastu graczy, walczących o trzy flagi. Odradzanie się jest możliwe tylko w kwaterze głównej, zaś dostęp do pojazdów jest ograniczony. Otwarte przestrzenie i ograniczone strefy walki sprawiają, że łatwo przewidzieć posunięcia wroga i przygotować odpowiednią obronę.

Nowa broń 

Oto nowe rodzaje broni do zdobycia podczas cotygodniowych wyzwań w Styczniu i Lutym:

  • PM Zk-383 (Medyk)
  • Karabin samopowtarzalny Modelle 1944 (Szturmowiec)
  • Karabin maszynowy M1922 (Wsparcie)

Czas do śmierci i poprawki związane z umieraniem

W następujących obszarach wprowadziliśmy liczne zmiany:

  • Gdy gracz zostaje zabity, imię jego zabójcy wyświetla się teraz w świecie gry. Pozwala to na jego identyfikację i pomaga graczom zrozumienie kto i w jaki sposób ich zabił, zwłaszcza w bardziej zatłoczonych sytuacjach.
  • Dodane zostało zbliżenie kamery na zabójcę przy śmierci gracza. Dzięki temu ofiara może łatwo zorientować się kto ją zabił i z jakiej pozycji.
  • Poprawiona została wizualizacja nadciągających pocisków. Smugi powinny teraz pojawiać się od strony strzelca i być lepiej widoczne dla ofiary, która patrzy bezpośrednio w jego stronę.
  • Naprawiono błąd, powodujący że kierunkowy wskaźnik obrażeń w interfejsie wskazywał obrażenia zadane ofierze z opóźnieniem.
  • Wprowadzono poprawki do kierunkowego wskaźnika obrażeń, dzięki czemu dokładniej wskazuje on wroga zadającego obrażenia.

Źródło: DICE, opracowanie własne

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie