Wiedźmin 3: DirectX 12 nie zagwarantuje lepszej oprawy wizualnej na konsoli Microsoftu

Nie spodziewajmy się, że biblioteki DX 12 w widoczny sposób poprawią jakość grafiki na Xboksie One.

Balazas Tork, będący głównym programistą silnika długo oczekiwanej gry studia CD Projekt RED, wypowiedział się w tej sprawie na łamach portalu GamingBolt. Z dystansem podchodzi on do możliwości wykorzystania DirectX 12 w grach na platformie Microsoftu.

W jego opinii wiele tytułów na wspomnianym sprzęcie nie może działać w rozdzielczości 1080p, z powodu obciążenia na jednostkach shadingowych. Biblioteki DX12 niestety nie są stanie zbyt wiele zmienić w tej materii.

Nie da się jednak zbagatelizować potencjalnego wykorzystania dodatkowej mocy Xboksa One, która została uwolniona dzięki przerwaniu współpracy między konsolą a Kinectem.

Więcej newsów dotyczących Wiedźmin 3: Dziki Gon znajdziecie tutaj. Przekonacie się m.in., jak dużą rolę odegra w nadchodzącej grze kusza.

 

Bartłomiej Balcerzak

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet