System kart i nowe tryby rozgrywki w Rise of the Tomb Raider

Twórcy tytułu zdradzili nieco informacji odnośnie trzech kolejnych trybów, które znajdziemy w podstawowej wersji gry. Poznaliśmy też zasady działania Kart Ekspedycji.

Wczoraj opisaliśmy zawartość przepustki sezonowej do Rise of the Tomb Raider, lecz to nie koniec wieści ze świata panny Croft. Jeśli czekacie na ten tytuł, zapraszamy na świeżutką dawkę informacji!

W podstawowej wersji gry, oprócz kampanii fabularnej, zobaczymy trzy tryby, które pozwolą powalczyć nam o punkty. Na początek Score Attack – tutaj przejdziemy poziomy z kampanii, lecz na nowych zasadach. Wykręcając jak najlepszy czas mamy szansę zdobyć nie tylko satysfakcję, lecz również medale.

Następnie mamy tryb Remnant Resistance – ponownie biegamy po tych samych planszach, lecz co ciekawe, sami wyznaczamy zasady i cele. Po przejściu takiej planszy możemy zaproponować nasz scenariusz znajomym i przekonać się, kto zdobędzie więcej punktów. Tworząc scenariusz możemy zdecydować też, czy podczas rozgrywki możliwe będzie korzystanie z Kart Ekspedycji, o których piszemy nieco niżej.

Na koniec dostaniemy tryb Chapter Replay – tutaj bez szału, czyli powtarzamy misje z kampanii, lecz z ekwipunkiem, który zdobyliśmy kończąc grę.

Jeśli chodzi o Karty Ekspedycji, będziemy mogli je kupić za kredyty, które zdobywamy podczas gry. Drugą opcją będzie wydanie prawdziwej kasy na takie pakiety kart, które pojawiły się już nawet w Xbox Store (ceny nie zostały dotychczas ujawnione).

Do czego będą służyły karty w Rise of the Tomb Raider? Możemy je wykorzystać we wspomnianych trybach rozgrywki, zyskując dzięki temu przeróżne bonusy. Każda karta to inny modyfikator – od humorystycznych wielkich głów przeciwników, do takich, które dadzą naszej bohaterce ekstra wytrzymałość czy zwiększą poziom trudności rozgrywki.

Już na starcie będziemy mieli do wyboru 300 kart. Deweloperzy tłumaczą, że dzielimy je na dwa rodzaje. Zwykłe karty będą jednorazowego użytku, a ofoliowane wykorzystamy tyle razy, ile tylko zechcemy. Dodatkowo karty w wirtualnej folii będą mocniejsze od tych zwykłych.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

4 Shares
Share4
+1
Tweet