Rise of the Tomb Raider – nowe szczegóły dotyczące QTE, zniszczeń i szybkiej podróży

Crystal Dynamics stawia na realizm.

Dyrektor kreatywny tytułu Rise of the Tomb Raider zdradził kilka ciekawostek na temat nadchodzących przygód panny Croft.

Podczas sesji pytań i odpowiedzi potwierdził, że podobnie jak w poprzedniej odsłonie, tak i tutaj ubrania naszej bohaterki z czasem się wybrudzą oraz zniszczą. Po wyjściu z wody odzież będzie przesiąknięta wodą, która powolutku odparuje z płótna.

Pojawi się również nowy system zniszczeń, jeśli chodzi o ciało Lary Croft. Nie sprecyzowano, o co konkretnie chodzi, lecz możemy się spodziewać, że siniaki, zadrapania i rany będą jeszcze bardziej realistyczne.

Animacje postaci mają być z kolei bardziej dostosowane do sytuacji. Przykładowo, jeśli zbliżymy się do źródła ciepła, Lara będzie chciała ogrzać dłonie, a kiedy oddalimy się od ogniska, jej ciało będzie przez chwile drżało, dostosowując się do niższej temperatury.

Zdradzono też, że w grze nie znajdziemy systemu szybkiej podróży, który pozwoli nam w sekundę przemieszczać się pomiędzy oddalonymi od siebie lokacjami. Deweloperzy obiecują jednocześnie jeszcze bogatszą w różne zdarzenia mapę, która ma zachęcać graczy do wykorzystywania umiejętności panny Croft.

Rise of the Tomb Raider nie pozbędzie się sekwencji QTE, lecz w porównaniu do poprzedniej odsłony zobaczymy ich znacznie mniej.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet