Jak GTA V może promować ograniczenie dostępu do broni? Zobaczcie sami

Przekonują Was takie argumenty?

Stany Zjednoczone zmagają się z problemem łatwego dostępu do broni palnej. Najnowsza kampania społeczna – za którą odpowiada organizacja States United to Prevent Gun Violence – stara się uświadomić potencjalnym nabywcom, że shotgun pod łóżkiem nie jest zwykłą zabawką, lecz śmiercionośnym narzędziem.

W całym projekcie wziął udział Ned Luke, czyli znany wszystkim fanom wirtualnego strzelania Michael z GTA V. Stanął on za ladą prowizorycznego sklepu z bronią, gdzie każda spluwa posiada swoją metkę z historią.

Ned tłumaczy klientom, że wszystkie bronie w jego sklepie były wcześniej używane. Czy ktoś byłby chętny na karabin, z którego zabito 20 niewinnych dzieci?

Dajcie znać, jak oceniacie taką kampanię społeczną…

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

113 Shares
Share113
+1
Tweet