Crash Bandicoot pośmiga na Unreal Engine 4

Z cyklu – fani potrafią.

Crash Bandicoot został trochę zapomniany przez deweloperów, lecz nie przez graczy. Jeden fanów futrzaka (Anisotropic) tworzy w wolnych chwilach swoją własną wersje gry na silniku Unreal Engine 4. Choć do ukończenia prac jeszcze sporo zostało i nie wiadomo, kiedy możemy spodziewać się ostatecznej wersji tytułu, autor projektu zachęca do zerknięcia na materiały prezentujące obecny stan Crash’a.

Widać, że jest w tym jeszcze sporo błędów, lecz liczymy, że ostatecznie wyjdzie z tego coś grywalnego. Kto by zagrał?

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet