Szef Xbox chwali Naughty Dog. “Inspirująca praca Neila Druckmanna i zespołu”
Szef Xbox, Phil Spencer, nie wstydzi się komplementowania konkurencji. Tym razem pochwalił zespół twórców The Last of Us Part I.
Spencer docenił fakt przygotowania całej masy opcji dostępności, które mogą okazać się bezcenne dla graczy z niepełnosprawnościami. Szef Xbox uznał funkcje wprowadzone w The Last of Us Part I za inspirujące.
Naprawdę imponujące jest to, że Naughty Dog skupia się na kwestii dostępności. Studio kontynuuje wprowadzanie innowacji w kolejnych produkcjach, dzięki czemu w ich gry może grać coraz więcej osób. Inspirująca praca Neila Druckmanna i zespołu.
– napisał Phil Spencer na Twitterze
Na odpowiedź studia nie trzeba było długo czekać. Zespół podziękował szefowi growego oddziału Microsoftu.
Jesteśmy podekscytowani postępami, jakie nasi utalentowani programiści z różnych dziedzin osiągnęli w zakresie dostępności, a wysiłki całej branży mają na celu ciągłe poszukiwanie sposobów na uczynienie gier coraz bardziej dostępnymi. Bardzo dziękujemy!
– odpowiedział przedstawiciel studia
W gruncie rzeczy Microsoft też nie ma się czego wstydzić w kwestii dostępności, bowiem największe hity Zielonych również posiadają stosowne ustawienia dla graczy potrzebujących dodatkowych funkcji, aby móc w pełni cieszyć się grą. Świetnie widzieć, że najwięksi przedstawiciele branży z roku na rok coraz bardziej przesuwają granice dostępności swoich gier.