Game Pass promowany DS4 i utworem Nickelback. Takiej kampanii marketingowej jeszcze nie było
Microsoft w nietypowy sposób postanowił promować swoją usługę Xbox Game Pass i granie w chmurze. Do sieci trafił wpis, na którym możemy zobaczyć kontroler konkurencji.
Przeglądając oficjalny profil Xbox Game Pass na Twitterze, natrafiliśmy na grafikę, która ma reklamować jedną z funkcjonalności tego abonamentu. Poniżej możecie zobaczyć osobę grającą w Sea of Thieves na tablecie przy pomocy pada znanego z PS4. Co ciekawe, w tekście samego wpisu umieszczono nawiązanie do utworu Nickelback, który w popkulturze stał się w zasadzie swego rodzaju memem.
Coż, prawda jest taka, że gigant z Redmond w inny sposób nie jest w stanie promować wsparcia na urządzeniach mobilnych kontrolerów konkurencji, niż po prostu wykorzystując je na grafikach promocyjnych. Ciekawi mnie podjęta decyzja wyboru akurat DualShocka 4, a nie np. DualSense. Być może wygląd nowszego gamepada nie jest jeszcze na tyle utrwalony w świadomości potencjalnych klientów.
Czuję, że omawiany w artykule tweet jest idealnym przykładem, że w rzeczywistości obecnie nie istnieją żadne wojny konsol. Zresztą od bardzo długo mówi się o niepotwierdzonej współpracy Microsoftu i Nintendo oraz o wykorzystaniu xCloud przy usługach PlayStation.