Ewelina Stoj

Bardziej od konkretnych gatunków ceni sobie kiedy gra ma "duszę" i pouczający przekaz. Nieco osamotniona w męskim świecie ruchomych pikseli próbuje udowodnić światu, że gry to także sztuka.

0 komentarzy

Wiedźmin 3 wkrótce jak rasowa skradanka!

Nie ma co ukrywać: modyfikacje do gier znacznie przedłużają ich żywotność. Dobrze zrealizowane pozwolą także na gameplay o zupełnie innym niż pierwotnie charakterze. Takim modem jest Devil’s Pit – po jego zainstalowaniu Wiedźmin 3 jest niczym rasowa skradanka.

Wiedźmin 3 – skradanie z Devil’s Pit

Modder SkacikPL, ten sam, który odpowiedzialny jest za mod z kamerą FPP do Wiedźmina 3, a także narzędzie do konfiguracji graficznej Luminous Engine dla Final Fantasy XV, poinformował serwis DSOgaming o nadchodzącej aktualizacji modu do Wiedźmina 3 o nazwie Devil’s Pit. Dotąd mod wprowadzał korzystanie z niewykorzystanego obszaru jaskiń w kamieniołomie Diabli Dół. Wracając jednak do elementu skradankowego: mod, który niebawem zostanie zaktualizowany, wprowadzi właśnie taką mechanikę. Po aktywowaniu tego trybu, wszyscy wrogowie staną się neutralni. Zakres detekcji wizualnej to 20 metrów i opiera się na polu widzenia o kącie do 55 stopni na każdą stronę (całkowite pole widzenia to 110 stopni). Co ciekawe, parametry te zmieniają się w zależności od pory dnia, lokalizacji i warunków pogodowych.

7 premier na nowy tydzień. Wybieramy najlepsze gry, które warto sprawdzić

Mod do Wiedźmina 3 zamieni grę w skradankę

Sam autor modyfikacji, na jej temat wypowiada się następującymi słowami:

Poruszanie się sprawia, że ​​łatwiej Cię wykryć, podczas gdy noszenie kaptura Vipera i zbroi Ravena sprawia, że ​​wrogowie będą mieli trudności z namierzeniem Geralta. W nocy lub w ciemnych miejscach zarówno kąt detekcji, jak i odległości zmniejszają się dramatycznie (chyba że NPC ma źródło światła). Potrącając wroga zostaniesz zauważonym, rzucenie petardy lub rzucenie aard / igni – wszystko to spowoduje natychmiastowe wykrycie. Zabicie wroga spowoduje także, że okoliczni przeciwnicy obrócą się w jego stronę. Wchodząc w obszar zakresu percepcji wroga, zaniepokojony obecnością gracza NPC zostanie podświetlony. W stanie alarmowym, na ekranie powiadomienie zmieni kolor na biały, z intensywnością rosnącą wraz ze wzrostem prawdopodobieństwa wykrycia.

By zaprezentować jak będzie działał zaktualizowany mod, twórca udostępnił wideo ze zmodyfikowanego gameplay’u. Wygląda naprawdę nieźle. Aktualna wersja modyfikacji, jeszcze bez elementu skradankowego jest do pobrania stąd.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się

2.8
Rated 2.8 out of 5
2.8 out of 5 stars (based on 72 reviews)
Excellent40%
Very good4%
Average2%
Poor1%
Terrible53%