Wiedźmin 3 i poprawiony Biały Sad. Szczyt graficznych możliwości nadciąga do gry
Polski moder Halk Hogan prezentuje nowy filmik, na którym możesz zobaczyć zwieńczenie jego pracy nad The HD Reworked Project do gry Wiedźmin 3.
Mod The HD Reworked Project do Wiedźmin 3: Dziki Gon raczej każdy zna. No, przynajmniej ci, którzy grają w ten tytuł na komputerach PC. Aktualna wersja projektu (12.0 Ultimate) została nawet doceniona przez CD Projekt RED. Studio wdrożyło modyfikację do next-genowej wersji tytułu. I mogłoby się wydawać, że na tym koniec. Ale nie – Halk Hogan pracuje nad jeszcze lepszą grafiką.
Wiedźmin 3 next-gen to nie koniec graficznych możliwości
Moder udostępni w drugiej połowie tego roku kolejną wersję swojego projektu, która ma jeszcze bardziej poprawić grafikę, już w next-genowej wersji Dzikiego Gonu. Pierwszą prezentację nadciągających zmian widzieliśmy na początku stycznia, a teraz czas na kolejną.
Halk Hogan prezentuje Biały Sad. A konkretnie to, jak zmienią się tekstury regionu w nadchodzącej aktualizacji moda HDRP NextGen. Oczywiście ostateczna wersja projektu obejmie zmiany nie tylko w Białym Sadzie. To jedynie próbka poprawionej grafiki:
Zmiany na lepsze są widoczne gołym okiem. Nie trzeba ani lupy, ani okularów, by od razu zauważyć ostrzejsze i bardziej szczegółowe tekstury.
Mod będzie dostępny do pobrania oczywiście tylko dla wersji gry na komputery PC. Konsolowcy muszą zadowolić się tym, co już dostali w next-genowej aktualizacji tytułu. Posiadacze PlayStation oraz Xbox dostaną za to pudełkowe wydanie poprawionego Dzikiego Gonu. Data premiery została już ujawniona. PCtowcy muszą się obejść smakiem.