W Pillars of Eternity nie zagramy w pierwszej połowie bieżącego roku
Decyzja ta ma związek ze znacznym powiększeniem zawartości gry, na skutek uzbierania bardzo dużej sumy pieniężnej w ramach Kickstartera. Projekt uległ więc rozrośnięciu, przy czym nie poszerzyło się grono osób odpowiedzialnych za grę. Ostatnio dowiedzieliśmy się również, że inna wyczekiwana pozycja RPG Torment: Tides of Numenera, będziesz wykorzystać technologię opracowaną przez studio Obsidian Entertainment w Pillars of Eternity.
Pillars of Eternity cechować ma staroszkolna mechanika, izometryczny rzut ekranu, wielki świat do eksploracji, nieliniowość, a co najważniejsze dziesiątki godzin potrzebne do ukończenia tytułu. Należy się więc przygotować na rozwinięcie rozwiązań stosowanych już w hitach takich jak Baldur’s Gate czy Icewind Dale. Szykuje się więc wielogodzinna eksploracja świata fantasy, który zauroczy swoją magią i czekającymi na nas wyzwaniami
W ramach oczekiwania na premierę (gra ukaże się wyłącznie na PC), rzućcie okiem na zaprojektowaną przez autorów postać: