Tryby gry i fabuła w Call of Duty: Infinite Warfare. Co konkretnie dostaniemy?

Tryby gry i fabuła w Call of Duty: Infinite Warfare. Co konkretnie dostaniemy?
Filmiki z gier Newsy PC PS4 XOne

Zabawa na trzy różne sposoby.

Call of Duty: Infinite Warfare dostarczy fanom Call of Duty trzech trybów gry: kampanię, multiplayer oraz Zombies.

KAMPANIA DLA POJEDYNCZEGO GRACZA

Kampania toczy się w naszym systemie słonecznym, rzuca gracza w wir wydarzeń poza granicami Ziemi i jej względnie bezpiecznej atmosfery.

Wojna na ogromną skalę
Umieszczona w przyszłości, która robi wrażenie prawdopodobnej, produkcja stawia gracza w roli Kapitana Reyesa, pilota Operacji Specjalnych Poziomu 1. Przejmuje on dowodzenie nad Retribution, jednym z ostatnich statków wojennych Ziemi. W czasach olbrzymich nieszczęść, Reyes musi poprowadzić niedobitki sił koalicji przeciw niestrudzonemu wrogowi.

Walka z fanatycznym wrogiem
Settlement Defense Front (lub po prostu Front) to odłam rebeliantów, którzy całe lata temu odłączyli się od UNSA (United Nations Space Alliance) podczas pierwszej wojny secesyjnej. W świecie Call of Duty: Infinite Warfare, nasza planeta została pozbawiona wszelkich naturalnych zasobów, głównie poprzez wzrost liczby mieszkańców oraz rozwój przemysłowy. Ludność Ziemi musi polegać na koloniach rozsianych po całym systemie słonecznym, które dostarczają im niezbędnych surowców oraz paliw.
Frotn jest faszystowskim odłamem, złożonym z brutalnych radykałów, którego członkowie zahartowali się w ekstremalnych warunkach panujących w przestrzeni kosmicznej. Chcą objąć kontrolę nad koloniami oraz posterunkami, co skutkowałoby całkowitą kontrolą nad państwami Ziemi. Po latach trwania w patowej sytuacji, dyplomatyczne rozwiązania z trudem przynoszą jakiekolwiek skutki i wystarczy najdrobniejsza błahostka, by cały Układ Słoneczny pogrążył się w chaosie wojny.

Płynna kampania
Po raz pierwszy wiele części kampanii – od etapów na powierzchni, poprzez pilotowanie myśliwca aż do walk w zerowej grawitacji – przeplata się ze sobą niemal całkowicie płynnie. Będzie to pełne akcji widowisko tylko z kilkoma wyraźnymi ekranami ładowania.

Kosmiczne okręty wojenne wprowadzające nowe element do Call of Duty
Po raz pierwszy w serii powietrzna i kosmiczna walka będzie kluczowym elementem rozgrywki. Gracze będą musieli przystosować się do nowych scenariuszy walki oraz środowiska, co doda ogromną różnorodność i podniesie adrenalinę podczas kampanii dla jednego gracza.

Retribution: służy za dom postaci gracza i stanowi reprezentację jego życia na Ziemi, podczas wędrówki przez Układ Słoneczny. Ogromny okręt wojenny mieści również załogę gracza, przez co jest jednym z ważnych bohaterów kampanii oraz jednostką na której będzie mógł polegać i o którą będzie się troszczył.

Szakal: Podczas kampanii gracz zasiądzie za sterami swojego własnego, zaawansowanego myśliwca bojowego, znanego też jako Szakal.

TRYB DLA WIELU GRACZY

Call of Duty: Infinite Warfare zawierać będzie kampanię dla wielu graczy z nowym system poruszania, wprowadzonym do serii Call of Duty, wiążącym się z poświęceniem do walki w pierwszej linii. Gracz zostanie nagrodzony za wykorzystywanie otoczenia i dopasowywanie strategii do trwających w danej chwili akcji. Mapy zostały zaprojektowane tak, aby wciągnąć graczy w błyskawiczną, dynamiczną i gorączkową rozgrywkę, jakiej oczekuje się po serii Call of Duty. Wraz z kolejnym podejściem do rozgrywki wprowadzone zostaną nowe elementy, które postawią przed graczem wyzwanie osiągnięcia celów w sposób inny niż poprzednio, w oparciu o jego indywidualny styl gry.

ZOMBIES

Infinite Warfare wprowadzi oryginalny tryb kooperacji, który otworzy przed graczami nową fabułę z unikalnymi elementami rozgrywki i mechaniką. Więcej informacji na jego temat pojawi się pod koniec roku, oczekiwać można jednak wielu niespodzianek.

Na koniec warto przypomnieć, że Call of Duty: Infinite Warfare zadebiutuje 4 listopada na PC, PlayStation 4 i Xboksie One. Ponizej możecie podejrzeć fragment kampanii dla jednego gracza:

Źródło: materiał producenta, opracowanie własne

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie