Tego nie znajdziecie w grach o Wiedźminie! Niesamowita inspiracja sagą Andrzeja Sapkowskiego
W produkcjach od CD Projekt RED dostajemy rozległe lasy i ośnieżone szczyty gór. A gdzie gorące piaski Korath?
Korath, to pustynia zwana również Patelnią, która leży na dalekim południu w Nilfgaardzie. Jeśli czytaliście wiedźmińską sagę, pewnie pamiętacie, że Ciri udało się przebyć to niegościnne miejsce po tym, jak została tam przeniesiona przez Portal Benaventa.
- Zewsząd otaczała ją kamienista, szaroczerwona, pocięta jarami i uskokami równina, gdzieniegdzie wypiętrzająca się kopcami kamieni lub ogromnymi głazami o dziwacznych kształtach. Nad równiną, wysoko, wisiało wielkie, złote, rozpalone słońce, żółcące całe niebo, zniekształcające widoczność oślepiającym blaskiem i drganiem powietrza - pisał Andrzej Sapkowski o Korath.
Zastanawiacie się, jak wyglądałaby Patelnia w świecie gry? Zobaczcie zatem, co stworzył artysta i grafik Krzysztof Teper! Do wizualizacji Korath wykorzystał Unreal Engine 4.
- Zawsze nieco ubolewałem nad faktem, że ta lokacja nie pojawiła się w żadnej z gier w uniwersum Wiedźmina. Już parę lat temu chciałem to delikatnie zasugerować CDPR, ale jakoś nie było ku temu okazji. Z początkiem tego roku zacząłem prace nad moją wizualizacją Korathu (a raczej jego skraju, masywu Tir Tochair). Była to długa i kręta droga ale w końcu udało się to zrealizować - pisał Teper na forum CD Projekt RED.
Korath - piękna wizja Krzysztofa Tepera
[gallery columns="4" ids="7445,7446,7447,7448"]