Super Mario Run

Robert Ocetkiewicz

Z grami związany już prawie 20 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było jedynie na Pegasusie. Fan wszelkiego rodzaju wyścigów, bijatyk oraz gier sportowych. Nie stroni także od dobrych FPS-ów oraz strategii. W swojej karierze recenzował już na łamach Interii, Onetu i magazynu o grach PlayBox. Poza grami, miłośnik motoryzacji, który uwielbia dźwięk V8.

0 komentarzy

Super Mario Run zaliczyło 50 mln pobrań

To się nazywa premiera z rozmachem.

Nintendo podało, że Super Mario Run zaliczyło już 50 mln pobrań na iOS (w tej chwili gra jest dostępna tylko na sprzętach od Apple). Jednocześnie jest to jedna z największych premier w historii wymienionego systemu.

Super Mario Run zadebiutowało 15 grudnia, więc gra jest zaledwie 8 dni na rynku. Można ją pobrać za darmo, ale gracz otrzymuje wtedy dostęp tylko do wybranych poziomów. Grę można rozszerzyć za 10 dolarów.

Co ciekawe, Super Mario Run zostało pobrane 10 mln razy w ciągu pierwszego dnia od pojawienia się na iOS. Dla porównania Pokemon Go pobrano tylko 1 mln razy w analogicznym okresie.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się

2.9
Rated 2.9 out of 5
2.9 out of 5 stars (based on 79 reviews)
Excellent43%
Very good5%
Average3%
Poor1%
Terrible48%