Styx: Shards of Darkness zapowiedziane. Lepszy silnik, większy świat, ten sam bohater

Styx: Shards of Darkness zapowiedziane. Lepszy silnik, większy świat, ten sam bohater
Newsy PC PS4 XOne
[caption id="attachment_35827" align="aligncenter" width="1920"]Styx: Shards of Darkness Styx: Shards of Darkness[/caption] Pamiętacie Styx: Master of Shadows z ubiegłego roku? Jeśli goblin zabójca przypadł Wam do gustu, będzie okazja, by jeszcze raz wejść w jego skórę.
Focus Home Interactive oraz Cyanide Studios zapowiedzieli właśnie kontynuację gry Styx. Nowa część otrzyma podtytuł Shards of Darkness i zostanie napędzona przez silnik Unreal Engine 4. Jedynka nie była zła (oceny na poziomie 7/10), choć co tu dużo gadać, ponad przeciętny poziom się nie wybiła. Sequel ma być oczywiście lepszy i jak podkreśla Focus Home Interactive, gra będzie miała jeszcze większy budżet, który powinien przełożyć się na jakość produkcji. Prace nad sequelem trwają od sześciu miesięcy i póki co, możemy zobaczyć tylko jeden screen, który wrzuciliśmy na początku tego newsa. Akcja Styx: Shards of Darkness przeniesie nas do miasta Mrocznych Elfów. W grze pojawią się również krasnoludy. Nasz bohater (ten sam co w pierwszej części) otrzyma natomiast nowe możliwości ruchu, m.in. linkę z hakiem. Styx: Shards of Darkness powstaje na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One. Premiera gry została przewidziana na przyszły rok.
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie