Styx: Shards of Darkness zapowiedziane. Lepszy silnik, większy świat, ten sam bohater
[caption id="attachment_35827" align="aligncenter" width="1920"]
Styx: Shards of Darkness[/caption]
Pamiętacie Styx: Master of Shadows z ubiegłego roku? Jeśli goblin zabójca przypadł Wam do gustu, będzie okazja, by jeszcze raz wejść w jego skórę.
Focus Home Interactive oraz Cyanide Studios zapowiedzieli właśnie kontynuację gry Styx. Nowa część otrzyma podtytuł Shards of Darkness i zostanie napędzona przez silnik Unreal Engine 4. Jedynka nie była zła (oceny na poziomie 7/10), choć co tu dużo gadać, ponad przeciętny poziom się nie wybiła. Sequel ma być oczywiście lepszy i jak podkreśla Focus Home Interactive, gra będzie miała jeszcze większy budżet, który powinien przełożyć się na jakość produkcji.
Prace nad sequelem trwają od sześciu miesięcy i póki co, możemy zobaczyć tylko jeden screen, który wrzuciliśmy na początku tego newsa. Akcja Styx: Shards of Darkness przeniesie nas do miasta Mrocznych Elfów. W grze pojawią się również krasnoludy. Nasz bohater (ten sam co w pierwszej części) otrzyma natomiast nowe możliwości ruchu, m.in. linkę z hakiem.
Styx: Shards of Darkness powstaje na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One. Premiera gry została przewidziana na przyszły rok.