Splinter Cell Remake w kolejnych szczegółach. “Budujemy podstawę pod przyszłość”

Splinter Cell Blacklist - grafika
PC PS5 Xbox Series Xbox Series S

Ubisoft ujawniło kolejne szczegóły ogłoszonego niedawno Splinter Cell Remake. Deweloperzy podzielili się wieloma informacjami o nadchodzącym (choć raczej odległym) projekcie.

Na stronie Ubisoftu pojawił się wywiad z deweloperami, którzy rozwijają grę. Ostatecznie potwierdzono w nim, że Ubisoft Toronto tworzy grę właściwie od podstaw, bazując na pierwowzorze, a więc jest to pełnoprawny remake. Oczywiście wiele elementów oryginalnego Splinter Cell zostanie zmienionych.

Tak więc, budując grę od podstaw, zamierzamy zaktualizować ją wizualnie, jak również pod względem niektórych elementów designu, aby dopasować ją do wygody graczy i ich oczekiwań, i zamierzamy utrzymać ją w liniowej formie, jak w oryginalnych grach, a nie uczynić ją otwartym światem.

Są rzeczy, które po prostu trzeba przerobić od podstaw, aby były na miarę nowoczesnej rozgrywki.

– powiedział Matt West z Ubisoft Toronto

Ubi Toronto pracuje też z pełną świadomością tego, za co gracze pokochali Splinter Cell. Remake ma zachować wyjątkowe cechy oryginału. Potwierdzono również, że jest to swoisty nowy początek dla całej marki.

Zdajemy sobie sprawę, że ogromną część atrakcyjności Splinter Cell stanowi bezbłędne planowanie, wykonanie i satysfakcja, jaką odczuwasz, gdy wchodzisz do gry i po mistrzowsku zaliczasz każde spotkanie z wrogiem. Widząc swoje umiejętności na końcu, zwłaszcza gdy przechodzisz grę bez żadnych alarmów – to ogromna część doświadczenia ze Splinter Cell i chcemy być pewni, że to uhonorujemy.

Dzięki temu remake’owi budujemy solidną podstawę pod przyszłość Splinter Cell.

– powiedział Chris Auty z Ubisoft Toronto

Niestety, na premierę gry musimy jeszcze sporo poczekać. Produkcja dopiero ruszyła i debiutu spodziewałbym się nie wcześniej niż za 2 lub 3 lata.

Jakub Stremler
O autorze

Jakub Stremler

Redaktor
Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie