Spider-Man na PS5 z trybem 4K/60FPS, tylko jakim kosztem?

Spider-Man na PS5 z trybem 4K/60FPS, tylko jakim kosztem?
Newsy Polecamy PS5

Wiele spodziewamy się po konsolach nowej generacji, a wśród największych”chciejstw” znajduje się rozgrywka w 4K/60FPS. Twórcy Spider-Man: Miles Morales informują, że sprostają wyzwaniu.

Obecna generacja konsol, w postaci podstawowych modeli PS4 i Xbox One, nie daje sobie zazwyczaj rady z 1080p przy 60fps, więc wielu graczy podchodzi sceptycznie do wszystkich obiecanek w tym temacie związanych z next-genami. Nowe platformy pozwolą na zabawę w jakości 4K/60FPS? Studio Insomniac Games obiecuje, że w Spider-Man: Miles Morales otrzymamy taką opcję.

Deweloper informuje na Twitterze: Przemierzaj miasto jak nigdy dotąd na PS5 dzięki opcjonalnemu trybowi wydajności 4K / 60 fps.

Warto zwrócić uwagę, że jest to tryb opcjonalny, który stawia na wydajność. Można zatem łatwo się domyślić, że twórcy zaoferują również tryb graficzny, który zapewni lepsze doznania wizualne. No i właśnie… jakim kosztem pogramy w 4K/60FPS? Brak ray tracingu, gorsze tekstury i mniej szczegółów? Niestety, odpowiedzi na to pytanie jeszcze nie znamy. Domyślamy się jednak, że przy pełnych fajerwerkach poszalejemy Człowiekiem Pająkiem w standardowych 30 klatkach animacji na sekundę przy (oby nie skalowanym) 4K.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie