Nowy Spider-Man: przeciwnicy, fabuła, gameplay – wszystko co już wiadomo

Nowy Spider-Man: przeciwnicy, fabuła, gameplay – wszystko co już wiadomo
Filmiki z gier Newsy PS4

Dzięki temu, że portal Game Informer już jakiś czas temu miał szansę zagrać w nadchodzącą grę od Insomniac Games, dziś cały świat może dowiedzieć się wielu interesujących rzeczy na temat tytułu Spider-Man. Jeśli jesteście ciekawi, co przyniesie nowy Człowiek-Pająk, zapraszamy do lektury.

Miejcie jednak na uwadze, że w tekście znajdzie się wiele ***spoilerów***.

Spider-Man: fabuła

W dużym skrócie, fabuła nowego Spider-Mana przedstawia się następująco: Petera Parkera poznamy jako początkującego naukowca, a jego pierwszym wrogiem, którego będziemy musieli pokonać, jest Fisk. Niemniej sam Mister Negative także będzie odgrywał znaczącą rolę – przynajmniej w pierwszych momentach rozgrywki. Z fabuły wynika także, że w schronisku prowadzonym przez Negative’a pracować będzie z kolei Ciotka Petera – May Parker. Ważną rolę w historii odegra także Mary Jane Watson, która nie tylko będzie częściowo grywalną postacią, ale także osobą, która jako jedyna ma świadomość, kim stał się Peter. Mimo że tytuł zaczyna się w momencie, gdy upłynęło już 6 miesięcy po rozstaniu bohaterów, to w grze będą wspólnie pracować nad rozwikłaniem tajemnic Mr. Negative’a. Mary nie jest uosobieniem wojowniczki, lecz niejednokrotnie pomoże nam w ukończeniu misji.

Spider-Man 2018: przeciwnicy

Gra rozpoczyna się w apartamencie Petera, gdzie w Daily Bugle czytamy o złoczyńcach, których Spider-Man wysłał dotąd za kraty. Mowa tu o Vulture, Electro, Scorpionie i Rhino. Mimo że ich portrety są ujawnione już z początkiem gry, nie wiadomo wciąż, czy postaci będą obecne w dalszej części tytułu.

Tak wygląda historia w dużym uproszczeniu (choć wciąż bez większych przełomów mówiących na czym centralnie skupi się fabuła). Dla bardziej żądnych wiadomości, mamy jednak także obszerniejszą listę newsów dotyczących elementów Spider-Mana, takich jak chociażby otwarty świat oraz outfit postaci.

Kiedy PlayStation 5? Specyfikacja techniczna ujawniona przez sprawdzone źródło

Spider-Man: wygląd postaci

Grę zaczynamy w standardowym kostiumie Człowieka-Pająka. Z czasem będziemy odkrywali kolejne skórki, a każda z nich będzie miała własne słabe i mocne strony jak poziom mocy bądź elastyczności wdzianka.

Spider-Man przyrównany do Uncharted

Epizod, który rozgrywany był przez ekipę z Game Informer, to ten sam moment, który widzieliśmy na trailerze podczas Paris Games Week. Okolice schroniska F.E.A.S.T oraz sam gameplay jest przyrównywany przez redaktorów z GI do spokojnych momentów, które miały miejsce w Uncharted. Atmosfera, rozmowy z innymi bohaterami, spokojna eksploracja – głównie te cechy miały zbliżyć oba tytuły.

Otwarty świat w Spider-Manie

Jak mówi GI, miasto jest gęsto upakowane ludźmi i tętni życiem. Sam bohater będzie mógł komunikować się z przechodniami, strzelić sobie z nimi selfie lub przybić piątkę.

Misje poboczne w Spider Man

W mieście znajdziemy rozrzucone tu i ówdzie bomby, które trzeba będzie rozbroić. Aby lepiej wykonać dane wyzwania, przyjdzie nam także zajmować się zbieraniem potrzebnych do nich przedmiotów. Będziemy także brać udział w misjach pobocznych związanych z Kingpinem oraz Shockerem. Miasto pełne będzie również przypadkowych napaści oraz kradzieży aut, którym powinniśmy zapobiec.

DLC do Spider-Mana: City Never Sleeps

Dodatek ma utrzymać zainteresowanie graczy, którzy ukończą już główną historię. Przyniesie nowe misje (pierwsza pt. The Heist), nowe kostiumy, gadżety oraz unikalnych złoczyńców. Jest bardziej niż pewne, że nie będzie to jedyny dodatek do gry, zwłaszcza że nowy Spider-Man nie skończy się po przejściu misji fabularnych. Mając nawet 100% gry, będziemy mogli dalej eksplorować miasto, podobnie jak ma to miejsce w serii GTA.

Wciąż Wam mało? No to zapraszamy jeszcze na pół godziny z gameplayem oraz komentarzem od Game Informer.

Spider-Man zadebiutuje jedynie na platformie PlayStation 4. Data premiery została wyznaczona na 7 września 2018.

Ewelina Stoj
O autorze

Ewelina Stoj

Redaktor
Bardziej od konkretnych gatunków ceni sobie kiedy gra ma "duszę" i pouczający przekaz. Nieco osamotniona w męskim świecie ruchomych pikseli próbuje udowodnić światu, że gry to także sztuka.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie