Robert Ocetkiewicz

Z grami związany już prawie 20 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było jedynie na Pegasusie. Fan wszelkiego rodzaju wyścigów, bijatyk oraz gier sportowych. Nie stroni także od dobrych FPS-ów oraz strategii. W swojej karierze recenzował już na łamach Interii, Onetu i magazynu o grach PlayBox. Poza grami, miłośnik motoryzacji, który uwielbia dźwięk V8.

1 komentarz

Sony zawiesza działania na Facebooku przez mowę nienawiści

PlayStation dołącza do akcji #StopHateForProfit i wspólnie z takimi markami jak Coca-Cola, Honda, Unilever, Ford, Starbucks i Microsoft, nie będzie działać na Facebooku i Instagramie.

Facebook w ostatnim czasie jest mocno krytykowany za zasady dotyczące dopuszczania treści nienawiści i dezinformacji na swojej platformie. W trakcie kiedy inne media społecznościowe jak Twitter czy Twitch, starają się walczyć z problemem, portal Marka Zuckerberga zdaje się nie podejmować wystarczających środków, aby filtrować obraźliwe wpisy.

Sony zapowiedziało, że z tego względu zaczyna wspierać akcję #StopHateForProfit i zawiesza globalnie wszystkie działania na Facebooku oraz Instagramie (Instagram należy do Facebooka), w tym reklamy jak i treści nieopłacone aż do końca lipca.

Oficjalny polski profil marki PlayStation na Facebooku świeci pustkami od 1 lipca, co zapewne jest efektem porozumienia z centralą Sony. Zwykle aktualizowany był przynajmniej co dwa dni, a często nawet kilka razy dziennie.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się