Ubisoft tworzy tę grę od 8 lat. “Nikt nie wiedział, co do k*@#y nędzy robi”

Znamy wymagania Skull & Bones na PC. Ubisoft podzielił się szczegółami wersji na komputery
PC PS4 PS5 Xbox Series Xbox Series S XOne

Anonimowi pracownicy wyjawili zagranicznej redakcji informacje na temat kulisów powstawania Skull & Bones. Ufając im, można dojść do wniosku, że tytuł powstaje w bólach od 8 lat. Produkcja dopiero osiągnęła status wersji Alpha.

Kilka tygodni temu pisaliśmy o dobrej wieści dla wszystkich wyczekujących Skull & Bones. Po wielu miesiącach ciszy dowiedzieliśmy się, że gra dalej powstaje. Tematem zainteresowała się redakcja Kotaku, która skontaktowała się z obecnymi i byłymi deweloperami pracującymi nad tym dziełem. Wielu pracowników wskazuje, że projekt przechodzi przez podobne problemy jak Duke Nukem Forever. W ich skład wchodzą między innymi ciągłe restarty prac, brak spójnej wizji twórczej oraz walka menadżerów o władzę w firmie. Poniżej znajdziecie kilka cytatów z ust byłych i aktualnych pracowników Ubisoft Singapour.

“Wiele rzeczy nadal nie ma sensu.”

“Nikt nie wierzył w luty 2022 [na premierę], ale zawsze masz nadzieję”

“To jest zbyt duże, by upaść, tak jak banki w USA.”

“Nikt nie wiedział, co do k*@#y nędzy robi.”

– informują anonimowo byli i obecni pracownicy Ubisoft Singapour

Redakcja Kotaku postanowiła też skontaktować się z samym Ubisoftem, aby poprosić o komentarz do sprawy. Oto stanowisko firmy:

Zespół Skull & Bones jest dumny z pracy, jaką wykonał nad projektem od czasu ostatniej aktualizacji z produkcją, która właśnie przeszła Alpha, i jest podekscytowany możliwością podzielenia się większą ilością szczegółów, gdy nadejdzie odpowiedni czas. Mimo to, wszelkie bezpodstawne spekulacje na temat gry i podejmowanych decyzji tylko demoralizują zespół, który ciężko pracuje nad nową, ambitną serią, która spełni oczekiwania naszych graczy.

– mówi przedstawiciel Ubisoftu w rozmowie z Kotaku

[Źródło: Kotaku]

Michał Wieczorek
O autorze

Michał Wieczorek

Redaktor
Od najmłodszych lat pasjonat game devu i miłośnik gier Nintendo. Oprócz tego hobbistycznie kolekcjonuje dużo niepotrzebnych, geekowskich gadżetów. Co drugi weekend student game designu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie