Sid Meier’s Civilization VI w specjalnej wersji dla kolekcjonerów

Sid Meier’s Civilization VI w specjalnej wersji dla kolekcjonerów
Newsy PC

Powstanie tylko 20 tys. sztuk tej wersji Cywilizacji.

Firaxis oraz 2K Games podało, że ma zamiar przygotować Sid Meier’s Civilization VI 25th Anniversary Edition. To specjalna wersja gry, która zostanie wydana w limitowanej liczbie 20 tys. kopii. Będzie oczywiście zawierać kilka interesujących dodatków jak chociażby artbook i monety. Zerknijcie poniżej na zdjęcie.

Specjalna edycja Cywilizacji VI będzie do kupienia od 21 października i ma kosztować niecałe 90 dolarów. Poniżej przedstawiamy listę wszystkich elementów w ramach Sid Meier’s Civilization VI 25th Anniversary Edition:

– gra Sid Meier’s Civilization VI wraz ze wszystkimi DLC z wersji Digital Deluxe Edition
– specjalne opakowanie
– monety w gablocie
– 100-stronicowa książka w twardej oprawie z grafikami
– pakiet dodatkowych bonusów

civ25_beautyshot_1920X1080

Nowości w Civilization VI na ogromnej porcji gameplay’u. Brazylijczycy i Japończycy w akcji

Do premiery Sid Meier’s Civilization VI jeszcze trochę zostało, zatem póki co pozostaje nam oglądać kolejne filmiki serwowane przez samych twórców oraz YouTube’rów, którym udało się pograć w tę nadchodzącą strategię ekonomiczną. Dzisiaj mamy dla Was dwa odmienne materiały oraz świeżutki trailer. Pierwszy filmik przedstawia Civilization VI z punktu widzenia deweloperów. To trwające blisko 90 minut nagranie, podczas którego możecie zobaczyć rozgrywkę Brazylijczykami z komentarzem twórców Eda Beach’a oraz Antona Strenger’a.

Kolejny filmik jest nieco skromniejszy, ponieważ trwa zaledwie siedem minut, lecz jego wartością jest to, że możecie w nim poznać opinię na temat produkcji od kogoś, kto nigdy wcześniej nie grał w serię Civilization i szóstka jest pierwszym spotkaniem z tą serią. Takie świeże spojrzenie na grę na pewno zainteresuje osoby, które również dopiero zaczynają swoja przygodę z tym kultowym cyklem. Ten materiał przedstawia rozgrywkę Japończykami i został zarejestrowany przez YouTube’ra posługującego się nickiem Arekkz.

Miało być również o nowościach… Oba materiały pozwalają zobaczyć, że nadchodząca odsłona Civilization pozwoli rozbudowywać miasta i jest to fizycznie widoczne na mapie. Metropolia po prostu zaczyna zajmować sąsiednie pola i co ciekawe, sami decydujemy, w jakim kierunku miasto się rozrośnie. Arekkz zwraca również uwagę na to, że podczas grania w Civilization VI przyda się nam wiedza z zakresu historii. Znając bowiem cechy charakteru historycznych postaci, będziemy mogli przewidzieć w pewien sposób ich plan działania – każdy lider będzie realizował swój plan zgodnie z tym, jak to miało miejsce niegdyś w rzeczywistości. Zresztą o tym samym aspekcie wspominają deweloperzy w jednym z ostatnich trailerów Civilization VI prezentujących Brazylijczyków i ich monarchę Pedro II. Wrzucamy go na sam koniec (można włączyć polskie napisy).

Zapraszamy do oglądania i przypominamy, że Civilization VI zadebiutuje 21 października tego roku jedynie na komputerach PC.

Civilization VI – kluczowe zmiany w grze

Twórcy Civilization VI przedstawili niedawno interesujący materiał, który pokazuje jedną z nowości w grze. Otóż jednostka robotników już dłużej nie będzie nas wspierać w rozwoju cywilizacji, zamiast nich pojawią się budowniczowie.

Zmiana jednostki dotyczy nie tylko nazewnictwa. Budowniczych będziemy mogli wykorzystać tylko określoną liczbę razy (oczywiście w ramach zakupionej jednostki). Twórcy mówią, że zwykle będą to trzy użycia. Ponadto budowniczowie mają tworzyć ulepszenia terenu szybciej niż robotnicy w poprzednich częściach.

Jak wspomniana nowość wpłynie na rozgrywkę? Przekonajcie się oglądając poniższy materiał.

Tak wygląda budowanie miast w Civilization VI

Miasta w Civilization VI będzie można dzielić na dzielnice, co ma ułatwić zarządzanie nimi. Każda z dzielnic to inna specjalizacja: przemysłowa, turystyczna czy produkcyjna. Takich dzielnic ma być 12 rodzajów.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie