Rise of the Tomb Raider – nowe szczegóły dotyczące QTE, zniszczeń i szybkiej podróży

Rise of the Tomb Raider – nowe szczegóły dotyczące QTE, zniszczeń i szybkiej podróży
Newsy X360 XOne
Rise-of-the-Tomb-RaiderCrystal Dynamics stawia na realizm.
Dyrektor kreatywny tytułu Rise of the Tomb Raider zdradził kilka ciekawostek na temat nadchodzących przygód panny Croft. Podczas sesji pytań i odpowiedzi potwierdził, że podobnie jak w poprzedniej odsłonie, tak i tutaj ubrania naszej bohaterki z czasem się wybrudzą oraz zniszczą. Po wyjściu z wody odzież będzie przesiąknięta wodą, która powolutku odparuje z płótna. Pojawi się również nowy system zniszczeń, jeśli chodzi o ciało Lary Croft. Nie sprecyzowano, o co konkretnie chodzi, lecz możemy się spodziewać, że siniaki, zadrapania i rany będą jeszcze bardziej realistyczne. Animacje postaci mają być z kolei bardziej dostosowane do sytuacji. Przykładowo, jeśli zbliżymy się do źródła ciepła, Lara będzie chciała ogrzać dłonie, a kiedy oddalimy się od ogniska, jej ciało będzie przez chwile drżało, dostosowując się do niższej temperatury. Zdradzono też, że w grze nie znajdziemy systemu szybkiej podróży, który pozwoli nam w sekundę przemieszczać się pomiędzy oddalonymi od siebie lokacjami. Deweloperzy obiecują jednocześnie jeszcze bogatszą w różne zdarzenia mapę, która ma zachęcać graczy do wykorzystywania umiejętności panny Croft. Rise of the Tomb Raider nie pozbędzie się sekwencji QTE, lecz w porównaniu do poprzedniej odsłony zobaczymy ich znacznie mniej.
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie