Reżyser The Last of Us krytykuje RDR 2 od Rockstar. Za co oberwało się grze?

Reżyser The Last of Us krytykuje RDR 2 od Rockstar. Za co oberwało się grze?
Newsy PS4 XOne

Ciekawa rozmowa wywiązała się pomiędzy obecnym i byłym pracownikiem studia Naughty Dog, podczas której trochę oberwało się RDR 2 od Rockstar.

Bruce Straley (opuścił Naughty Dog we wrześniu 2017 roku), dyrektor gry The Last of Us oraz Uncharted 4: Kres Złodzieja, skrytykował niektóre decyzje dotyczące gry Red Dead Redemption 2.

Dyskusję rozpoczął Matthew Gallant, projektant z Naughty Dog, który pochwalił Rockstar za to, że jedna z najbardziej filmowych sekwencji w Red Dead Redemption 2 jest utrzymana jako gameplay, a nie scenka przerywnikowa. Straley odpowiedział, że gra zawiodła go, kiedy próbował w niektórych misjach fabularnych grać na własną rękę, a później jego wybory były kasowane, by podciągnąć postępowanie bohatera pod historię w cutscenkach.

Straley argumentował, że usunięcie wyborów gracza w celu osiągnięcia epickich opowieści całkowicie podkopuje siłę interaktywności: Tak więc, wcale nie jest epicko, ponieważ jestem sfrustrowany, że gra mi nie wierzy.

Dajcie znać, czy macie podobne odczucia, czy jednak Bruce Straley trochę przesadza.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie