Ratchet & Clank: Rift Apart - zrzut ekranu

Jakub Stremler

Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.

0 komentarzy

Ratchet & Clank: Rift Apart staje się jeszcze lepsze. Lista zmian w nowej aktualizacji

Pojawiła się nowa aktualizacja do Ratchet & Clank: Rift Apart. Patch 1.001.003 wprowadza wiele usprawnień gry i tymczasowo usuwa pewną funkcję.

Najnowsze Ratchet & Clank to świetna gra, o czym mogliście się przekonać czytając naszą recenzję lub grając samemu. Niemniej, jak to bywa ze sporymi premierami, niektórzy napotkali błędy w trakcie zabawy. Insomniac opublikowało aktualizację 1.001.003, która pozbywa się paru problemów.

Łatka waży tylko 344 MB, więc jej pobranie nie zajmie Wam zbyt wiele czasu. Jest ona już dostępna do pobrania i aktualizacja powinna rozpocząć się automatycznie od razu po uruchomieniu konsoli. Jeśli tak się nie stanie, wciśnijcie przycisk start na DualSense przy wybraniu Rift Apart i sprawdźcie dostępność aktualizacji manualnie.

Zmiany w aktualizacji 1.001.003 do Ratchet & Clank: Rift Apart

  • Poprawiono ogólną stabilność gry
  • Uniemożliwiono graczom utknięcie, jeśli filmik z bronią się nie odtworzy
  • Naprawiono problem, w wyniku którego gracz mógł utknąć podczas pościgu za Fantomem
  • Wyeliminowano błąd, w wyniku którego Rivet mogła pojawić się bez młotka
  • Naprawiono problem, w wyniku którego Rivet mogła utknąć po zebraniu kamieni Zurpstones w trybie wyzwania
  • Różne dodatkowe poprawki
  • Wyłączono automatyczne wyświetlanie obrazu 120 Hz w trybach wydajności
  • Przed tą aktualizacją, jeśli w ustawieniach systemu wyvrana była opcja „Włącz wyjście 120 Hz”, użycie trybu Wydajność RT lub Wydajność powodowało automatyczne wykrycie wyświetlacza obsługującego 120 Hz i zastosowanie trybu wyjścia 120 Hz. Nie zmieniało to co prawda liczby klatek na sekundę w grze, ale zmniejszało opóźnienie na wejściu o ~8 ms. Jednak wprowadzenie tego trybu powodowało problemy z kompatybilnością wizualną z niektórymi wyświetlaczami, których nie chcieliśmy narzucać automatycznie graczom. Badamy możliwości ponownego wprowadzenia tej funkcji redukcji opóźnień wejściowych w przyszłej aktualizacji

Insomniac zapewne niedługo wprowadzi kolejne usprawnienia. Gra na szczęście nie ma problemu z wieloma bugami, ale każda poprawka jak najbardziej cieszy.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się