Producenci Spider-Mana na PS4 zaskoczeni liczbą pre-orderów. Zobaczcie reklamę TV gry!

Producenci Spider-Mana na PS4 zaskoczeni liczbą pre-orderów. Zobaczcie reklamę TV gry!
Filmiki z gier Newsy PS4

Spider-Mana na PlayStation 4 już przed premierą można nazwać wielkim hitem. 

Choć do wypuszczenia Spider-Mana na PS4 zostały ponad dwa tygodnie, w sieci od dawna można oglądać zwiastun premierowy gry, a kolejne materiały z produkcji są niezwykle ciepło przyjmowane przez graczy.

Insomniac Games nie musi się martwić o to, jak sprzeda się Człowiek Pająk, ponieważ już teraz deweloperzy są zaskoczeni zainteresowaniem pre-orderami. James Stevenson, pełniący funkcję Community Managera w szeregach dewelopera, przyznaje na łamach serwisu Stuff, że studio jest oszołomione liczbą zamówień przedpremierowych na Spider-Mana.

Hype jest wielki, lecz naprawdę wątpliwe, że zawiedziemy się na tej grze. Poniżej możecie zobaczyć natomiast, jak Spider-Man reklamuje się w japońskiej telewizji.

Data premiery Spider-Man na PS4 została wyznaczona na 7 września 2018 roku. Kto zamówi grę przedpremierowo, może liczyć na następujące bonusy:

  • Pakiet trzech kostiumów Spideya.
  • 5 punktów do odblokowania umiejętności z początku gry.
  • Wcześniejszy dostęp do nowego gadżetu – Spider-drone.
  • Motyw dynamiczny ze Spider-Mana na PS4.
  • Awatar z białym pająkiem na PS4.

Cena gry w PS Store to 289 zł.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie