Producenci Spider-Mana na PS4 zaskoczeni liczbą pre-orderów. Zobaczcie reklamę TV gry!
Spider-Mana na PlayStation 4 już przed premierą można nazwać wielkim hitem.
Choć do wypuszczenia Spider-Mana na PS4 zostały ponad dwa tygodnie, w sieci od dawna można oglądać zwiastun premierowy gry, a kolejne materiały z produkcji są niezwykle ciepło przyjmowane przez graczy.
Insomniac Games nie musi się martwić o to, jak sprzeda się Człowiek Pająk, ponieważ już teraz deweloperzy są zaskoczeni zainteresowaniem pre-orderami. James Stevenson, pełniący funkcję Community Managera w szeregach dewelopera, przyznaje na łamach serwisu Stuff, że studio jest oszołomione liczbą zamówień przedpremierowych na Spider-Mana.
Hype jest wielki, lecz naprawdę wątpliwe, że zawiedziemy się na tej grze. Poniżej możecie zobaczyć natomiast, jak Spider-Man reklamuje się w japońskiej telewizji.
Data premiery Spider-Man na PS4 została wyznaczona na 7 września 2018 roku. Kto zamówi grę przedpremierowo, może liczyć na następujące bonusy:
- Pakiet trzech kostiumów Spideya.
- 5 punktów do odblokowania umiejętności z początku gry.
- Wcześniejszy dostęp do nowego gadżetu – Spider-drone.
- Motyw dynamiczny ze Spider-Mana na PS4.
- Awatar z białym pająkiem na PS4.
Cena gry w PS Store to 289 zł.