Problemy i błędy w The Division. Dzisiaj pozbyto się buga z bonusami

Problemy i błędy w The Division. Dzisiaj pozbyto się buga z bonusami
Newsy PC PS4 XOne

Ubisoft donosi, że kolejny błąd w popularnej strzelaninie pożegnał się z życiem.

Dzisiaj o godzinie 9:00 miała miejsce kolejna konserwacja serwerów Tom Clancy’s The Division, podczas której omawiany tytuł ponownie został połatany. Tym razem usunięto jeden błąd, dzięki czemu nie będziemy mogli nakładać bonusów na obrażenia od strzałów w głowę w nieskończoność:

Oto lista zmian zaimplementowanych podczas przerwy technicznej z 22 lipca:

  • Naprawiliśmy błąd, który pozwalał graczom na korzystanie z bonusu zestawu DeadEye i zachowywał obrażenia od stzrału w głowę. Ta poprawka także rozwiązuje problem gdzie gracze mogli nakładać bonus na obrażenia od strzałów w głowę nieskończenie.

Przerwy techniczne i naprawianie błędów w The Division to ostatnio standard. Wczoraj również mieliśmy taki przestój na serwerach, podczas którego wyeliminowano takie oto problemy:

  • Naprawiono bug, przez który skrzynie w najwyższym przedziale wyrzucały niebieski osprzęt.
  • Naprawiono błąd, przez który niektóre rękawice z zestawu AlphaBridge losowały podwójne bazowe statystyki jeśli zostały skalibrowane.
  • Naprawiono błąd przez który gracz był teleportowany z powrotem do schronu podczas wykonywania misji Zaginieni: Tatiana Atkins.
  • Naprawiono błąd przez który gracz był teleportowany z powrotem do schronu podczas wykonywania misji Zaginieni Agenci: Aaron Keener.

Myślicie, że to już koniec? W zeszłym tygodniu również mieliśmy kilka poprawek i pewnie niejedna jeszcze przed nami. Oto lista zmian wprowadzonych 12 oraz 14 lipca:

  • Zredukowano bazowe obrażenia od wszystkich karabinów G36 o 15%
  • Naprawiono błąd, przez który specjalne właściwości nazwanych broni nie mogły zostać skalibrowane.
  • Naprawiono błąd, przez który mapa nie ładowała się dla niektórych graczy.
  • Naprawiono błąd, przez który interfejs misji psuł się, jeśli punkt ewakuacyjny w Podziemiu został użyty przed pojawieniem się kolejnego celu misji.
  • Naprawiono błąd, przez który rękawice Alpha Bridge nie posiadały jednego ze swoich atrybutów. Uwaga: ta zmiana jest retroaktywna, co oznacza, że wszystkie atrybuty na istniejących
  • rękawicach AlphaBridge będą zresetowane.
  • Naprawiono błąd, przez który muzyka w grze milkła po zalogowaniu się do najazdu.
  • Naprawiono błąd, przez który rekalibracja ostatniej właściwości na pistolecie PP-19 nie wylosuje darmowej właściwości,
  • Naprawiono błąd, gdzie bonus zestawy wyposażenia Sentry aplikował się nieprawidłowo podczas używania automatycznej strzelby szturmowca
  • Naprawiono błąd, przez który używanie głównej zdnolności powodował nałożenie efektu wizualnego na wszystkich graczy będących w pobliżu (nie tylko grupy)
  • Naprawiono błąd, przez który właściwości broni nakładały się nieskończenie, jeśli używało się bonusu, wynikającego z noszenia wszystkich 4 części zestawu AlphaBridge.
  • Naprawiono błąd, przez który rekalibracja właściwości broni wybierała losowy bonus, zamiast tego wybranego z interfejsu.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze umierali, jeśli wracali do pewnych misji po respawnie w schronie.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze PC mogli używać kilku dóbr konsumpcyjnych na raz.
  • Dodano kill volume do najazdu Smocze Gniazdo. Przy próbie wyjścia z lokacji najazdu gracz zostanie automatycznie zabity.
  • Skalibrowano modyfikator obrażeń od broni – gracze będą zadawać teraz sobie o 20% większe obrażenia w trybie PvP (prosimy pamiętać, że ta zmiana nie ma wpływu na obrażenia od zdolności)

The Division to ponad 9,5 mln zarejestrowanych graczy

W maju Ubisoft postanowiło podzielić się danymi na temat The Division. Te wyglądają całkiem obiecująco. Otóż we wspomnianym miesiącu mieliśmy 9,5 mln zarejestrowanych graczy w The Division, a przeciętny użytkownik spędza w grze średnio 3 godziny dziennie. To naprawdę świetny wynik.

Gra póki co spełnia oczekiwania wydawcy. Już wcześniej Ubisoft podało, że The Division okazało się jednym z najlepszych debiutów nowego IP w historii wydawnictwa, a także najszybciej sprzedającą się grą od Ubisoftu.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie