Polskie studio pracuje nad grą VR w uniwersum Warhammer: Age of Sigmar

Polski zespół Carbon Studio rozpoczął prace nad grą VR w świecie Warhammer: Age of Sigmar. Spółka wyjawia, że będzie to największa produkcja w jej historii.

Twórcy projektu nie ujawnili jeszcze zbyt wielu konkretów na jego temat – nie znamy nazwy, gatunku ani tym bardziej daty premiery tytułu. Co wiadomo na pewno, to to, że gry nie należy się spodziewać prędko – dopiero zakończono prace projektowo-koncepcyjne i rozpoczął się właściwy etap produkcyjny.

Wiemy również, że tytuł trafi na wszystkie najważniejsze platformy VR, takie jak Oculus, HTC i PlayStation VR i że będzie to największy do tej pory projekt Carbon Studio – firma chce na niego poświęcić środki ze sprzedaży akcji, jaka miała miejsce w maju ubiegłego roku. Mowa tu o 2,7 mln złotych.

Carbon Studio istnieje na polskim rynku od 2015 roku. Zespół powstał z inicjatywy Błażeja Szaflika, Karoliny Koszuty i Aleksandra Cabana, którzy wcześniej pracowali w gliwickim studiu The Farm 51, odpowiedzialnym za powstanie takich tytułów jak Get Even czy Deadfall Adventures. W Carbon Studio tworzone są głównie produkcje w technologii VR – firma ma już na swoim koncie m.in. ALICE VR czy The Wizards.

Właścicielem marki Age of Sigmar jest Games Workshop Groups PLC. Na bazie fikcyjnego świata powstało kilkadziesiąt książek i gier karcianych.

Dagmara Kottke

Dagmara Kottke

Przygodę z grami zaczynała od tytułów takich jak Worms, THPS i Pizza Connection 2. Aktualnie obcuje przede wszystkim z produkcjami strategicznymi i pomysłowymi indykami; ogólnie gra w tytuły, w które nikt nie gra – i czyta książki, których nikt nie czyta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ: