Polskie People Can Fly się zbroi i zakłada oddział w Nowym Jorku
People Can Fly szykuje nową grę AAA. Czyżby chcieli pokazać ją jeszcze na E3?
Nie da się ukryć, że People Can Fly to bardzo utalentowane studio. Zostało założone w 2002 roku i znane jest z takich gier jak Gears of War: Judgment (wydana w 2013 roku) i Bulletstorm – oryginalny tytuł stworzony na silniku Unreal Engine 3, wydany w 2011 roku. Studio zanim rozpoczęło współpracę z Epic Games, któremu pomogło stworzyć port gry Gears of War na PC, zadebiutowało na rynku grą Painkiller. Dziś pracują razem z wydawcą Square Enix nad swoja najnowszą grą AAA, będącą strzelanką.
Teraz ogłaszają, że czas na otwarcie filii w Nowym Jorku. W tym momencie People Can Fly to już ponad 200 pracowników w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.
People Can Fly New York prowadzone przez Davida Grijnsa (szef studia) i Rolanda Lesterlina (producent wykonawczy) składa się z 30 utalentowanych deweloperów, którzy do tej pory pracowali w takich znanych studiach jak: Avalanche, Activision Blizzard, Ninja Theory czy Eidos Montreal. Zespół managerski w 2011 roku współtworzył Avalanche Studios New York, a w 2016 roku – Defiant Studios. Co tak naprawdę zyska People Can Fly dzieki nowej filii?
– Przyśpieszy to rozwój naszego projektu AAA, który tworzymy ze Square Enix. Jednocześnie PCF ma teraz bardzo strategiczną “bazę” w jednym z największych miast świata, dzięki czemu możemy przyciągnąć talenty najwyższego kalibru. David i Roland mają na koncie fantastyczne osiągnięcia w budowaniu i zarządzaniu zespołami składającymi się z wysokiej klasy specjalistów – twierdzi Sebastian Wojciechowski, CEO People Can Fly.
Przedstawiciele People Can Fly będą uczestniczyć w zbliżających się targach E3 2019. Liczymy na to, że właśnie tam pokażą nową grę.