Polskie People Can Fly się zbroi i zakłada oddział w Nowym Jorku

Polskie People Can Fly się zbroi i zakłada oddział w Nowym Jorku
Newsy PC PS4 XOne

People Can Fly szykuje nową grę AAA. Czyżby chcieli pokazać ją jeszcze na E3?

Nie da się ukryć, że People Can Fly to bardzo utalentowane studio. Zostało założone w 2002 roku i znane jest z takich gier jak Gears of War: Judgment (wydana w 2013 roku) i Bulletstorm – oryginalny tytuł stworzony na silniku Unreal Engine 3, wydany w 2011 roku. Studio zanim rozpoczęło współpracę z Epic Games, któremu pomogło stworzyć port gry Gears of War na PC, zadebiutowało na rynku grą Painkiller. Dziś pracują razem z wydawcą Square Enix nad swoja najnowszą grą AAA, będącą strzelanką.

Teraz ogłaszają, że czas na otwarcie filii w Nowym Jorku. W tym momencie People Can Fly to już ponad 200 pracowników w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.

People Can Fly New York prowadzone przez Davida Grijnsa (szef studia) i Rolanda Lesterlina (producent wykonawczy) składa się z 30 utalentowanych deweloperów, którzy do tej pory pracowali w takich znanych studiach jak: Avalanche, Activision Blizzard, Ninja Theory czy Eidos Montreal. Zespół managerski w 2011 roku współtworzył Avalanche Studios New York, a w 2016 roku – Defiant Studios. Co tak naprawdę zyska People Can Fly dzieki nowej filii?

Przyśpieszy to rozwój naszego projektu AAA, który tworzymy ze Square Enix. Jednocześnie PCF ma teraz bardzo strategiczną “bazę” w jednym z największych miast świata, dzięki czemu możemy przyciągnąć talenty najwyższego kalibru. David i Roland mają na koncie fantastyczne osiągnięcia w budowaniu i zarządzaniu zespołami składającymi się z wysokiej klasy specjalistów – twierdzi Sebastian Wojciechowski, CEO People Can Fly.

Przedstawiciele People Can Fly będą uczestniczyć w zbliżających się targach E3 2019. Liczymy na to, że właśnie tam pokażą nową grę.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie