Polski SUPERHOT VR zarobił ponad 2 mln dolarów w tydzień
Przedstawiciel łódzkiego studia Callum Underwood podzielił się na Twitterze informacją, że wersja strzelanki SUPERHOT przeznaczona do rzeczywistości wirtualnej w ciągu zaledwie jednego tygodnia w okresie świątecznym zarobiła ponad dwa miliony dolarów.
Callum Underwood ma powody do radości: w końcu nieczęsto zarabia się tyle pieniędzy w jeden tydzień. Przedstawiciel studia podkreślił na Twitterze, że wynik dotyczy obydwu platform, na które trafiła produkcja, czyli PC i PS4. Firma podziękowała również graczom, bez których sukces SUPERHOT VR nie byłby możliwy.
Promocje i najtańsze gry na PS5 | |
Reklama |
Na Bożonarodzeniowe osiągnięcie gry wpłynęło zapewne kilka czynników. Po pierwsze, zapewne sporo osób otrzymało pod choinkę okulary VR. Po drugie, w okresie świątecznym uruchomiono przeceny tytułu, który na PS Store można wciąż kupić za 67 złotych, a na Steamie za nieco ponad 61 złotych.
SUPERHOT to nietypowa strzelanka z widokiem FPP. Gra na VR jest odpowiednikiem “standardowego” wydania produkcji, które miało premierę w roku 2013. W 2016 tytuł otrzymał wersję do VR na blaszaki, a rok później w goglach można było w niego zagrać także na PS4. Strzelanka zebrała pozytywne recenzje – chwalono głównie jej oryginalną mechanikę, choć podobać się także może nietypowa, minimalistyczna oprawa wizualna tytułu. W wydaniu przeznaczonym do wirtualnej rzeczywistości zasady rozgrywki są takie same, jak w przypadku wersji oryginalnej: czas płynie jedynie wtedy, gdy się poruszamy, co umożliwia unikanie kul wroga.
SUPERHOT VR has grossed over 2 million dollars on all platforms in the past 7 days alone. Thank you players!! 🎂🥳 pic.twitter.com/jkTINcGH4f
— 👑 Callum Uwunderwood (@DevRelCallum) December 29, 2019