Płynność w Red Dead Redemption – Xbox One vs. Xbox 360

Płynność w Red Dead Redemption – Xbox One vs. Xbox 360
Filmiki z gier Newsy X360 XOne

Tytuł na nowej konsoli sporo zyskuje pod względem płynności.

Red Dead Redemption od studia Rockstar jest dostępne od wczoraj na Xboksie One w ramach funkcji wstecznej kompatybilności. Oprócz tego możemy pobrać kilka darmowych dodatków do tego tytułu, o których wspominaliśmy w tej wiadomości.

Skupmy się jednak na daniu głównym, tym bardziej, że dzięki ekspertom z Digital Foundry możemy zobaczyć, jak Red Dead Redemption sprawuje się pod względem płynności na Xboksie One w porównaniu do tego, co widzieliśmy na last-genie. Choć na obecnej generacji są drobne spadki animacji o jedną-dwie klatki, to przez zdecydowaną większość czasu obserwujemy stabilne 30 fps-ów. To naprawdę świetny wynik biorąc pod uwagę, że gra w wersji na X360 potrafi zaliczyć spadki nawet o 10 klatek, co jest widoczne zwłaszcza podczas scenek przerywnikowych.

Zresztą sami zobaczcie, jak to wygląda:

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie