Dzisiaj Need for Speed Payback otrzyma wielką aktualizację z nowościami i poprawkami. Oto lista
Electronic Arts przedstawia marcową aktualizację Need for Speed Payback. Szykujcie się nie tylko na nowe samochody i poprawki błędów!
Ghost Games i Electronic Arts nie zapominają o fanach Need for Speed Payback, prezentując najnowszą aktualizację, która – według serwisu DSO Gaming – już dzisiaj powinna znaleźć się w grze. Lista zmian jest naprawdę obszerna!
10 premier na obecny tydzień. Remaster Assassin’s Creed to dopiero początek!
Patch do Need for Speed Payback – marzec 2018
- Nowa funkcja – AllDrive: wyczyny
- Nowe zawody: Tytanowe Próby Castrol Edge
- Nowy samochód: Pontiac Firebird
- Nowy samochód: Aston Martin DB5
- Nowy samochód: Skyline Eddiego na poziomie 399
- Ulepszenie funkcji: punkty kontrolne usunięte z systemu skrzyń – przynęt
- Ulepszenie funkcji: zwiększona częstotliwość pojawiania się skrzyń – przynęt
- Naprawiono błąd, który powodował, że ekran wczytywania wyświetlał się w nieskończoność przy próbie powrotu z gry wieloosobowej do jednoosobowej.
- Gracze mogą teraz zabrać żeton pokerowy znajdujący się w pobliżu miejsca zawodów „Danza Macabra”, prowadząc McLarena P1.
- Rekomendacje Autologa wyświetlają teraz typ i klasę samochodu w przypadku powtarzalnych zawodów.
- Znaleźliśmy rzadki błąd, który powodował, że gra czasami zawieszała się przy wyborze „wymiany z magazynem” w AllDrive. Już tego nie robi.
- Usunęliśmy błąd umożliwiający defraudację pieniędzy w grze. Nie jesteśmy na was źli, tylko rozczarowani.
- W warsztacie wyświetlany jest teraz prawidłowy przycisk aktywujący opcję pomocy.
- Gracze nie mogą już poruszać się po menu pauzy po wciśnięciu przycisku „Wstecz” w poczekalni gry wieloosobowej.
- Naprawiono błąd, który powodował nietypowe zachowanie w przypadku zamknięcia menu tuningu na trasie w pobliżu nieswojego garażu.
- Usunięto fragmenty kodu programistycznego z zawodów „Intro Showmana”. Te nie były ściśle tajne.
- W pobliżu strefy driftu „Poślizg kontrolowany” znajduje się formacja skalna. Wcześniej nie powodowała kolizji, teraz już tak. Nie wpadajcie na nią.
- Ekran wczytywania nie wyświetla się już w nieskończoność przy nieudanej próbie dołączenia do AllDrive: Hangout.
- W warsztatach czasami wyświetlały się nieczytelne przyciski. Teraz są już czytelne.
- We wrakach Forda Mustanga, Nissana Fairlady i Chevroleta C10 pojawiały się zaciski hamulcowe, chociaż wersja fabryczna ma już hamulce bębnowe. Wersje fabryczne mają teraz tylko hamulce bębnowe.
- Zmiana salonów samochodowych nie powoduje już problemów przy przeglądaniu dostępnych do pobrania samochodów.
- Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie chowają się już w ziemi w czasie przyspieszania Chevroletem C10 o superkonstrukcji drag.
- Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie chowają się już w ziemi w czasie przyspieszania Chevroletem Bel Air o superkonstrukcji drag.
- Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie unoszą się już nad ziemią w czasie przyspieszania Volkswagenem Beetle o superkonstrukcji drag.
- Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie unoszą się już nad ziemią w czasie przyspieszania Nissanem Fairlady o superkonstrukcji drag.
- Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie unoszą się już nad ziemią w czasie przyspieszania Fordem Mustangiem o superkonstrukcji drag.
- Gdybyście przegapili – usunęliśmy trochę błędów związanych z podpórkami do jazdy na tylnych kołach.
- Interfejs wyświetla teraz prawidłowo nagrody za wyczyny.
- Rankingi Speedwall za wyczyny aktualizują się teraz szybciej w przypadku graczy na tym samym serwerze.
- Gracze nie mogą już utknąć pod przyczepą w pobliżu miejsca rozgrywania „Pościgu w Boomville”. Ale generalnie nie polecamy wjeżdżać pod przyczepy.
- Światła hamowania w Lamborghini Huracan emitowały białą poświatę.
- Użycie błotników, zderzaków lub progów bocznych Mansory w Lamborghini Huracan nie ogranicza już wyboru gracza do części Mansory.
- Pasek postępu „następnej dostawy” na ekranie wyzwań aktualizuje się teraz po ukończeniu każdego dziennego wyzwania.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom dostęp do dostaw. Nawiasem mówiąc, udało się to zrobić dzięki poprawce na serwerze jakiś tydzień temu.
- Gracze nie otrzymują już komunikatu „Spróbuj ponownie później” przy przechodzeniu do menu wyzwań.
- Gry w trybie Speedlist przechodziły czasem w stan, w którym były zakończone i kierowały graczy na nowe serwery, ale jednocześnie wciąż przyjmowały nowych graczy na wyłączony serwer. Już tak nie jest.
- Wielokrotne wciskanie przycisku A nie powoduje już zawieszenia gry przy otwieraniu dostaw. Cierpliwości, szkoda sprzętu.
- Gracze zostają teraz prawidłowo przywróceni na trasę, jeśli dotrą do miejsca w pobliżu płotu po prawej stronie rampy, obok jednej z części wraku Forda Mustanga.
- Dyfuzory w Nissanie GT-R mają teraz właściwą geometrię.
- Wcześniej mogliście zmieniać poziom trudności w trakcie misji (na przykład z trudnego na łatwy), by zyskać więcej czasu na zaliczenie punktu kontrolnego bez zaczynania misji od nowa w próbie czasowej „Gonitwa w Elysium”. Już nie.
- Jeśli rozpoczęliście próbę czasową „Kto dba o bezpieczeństwo?” na poziomie trudnym, a potem zmieniliście go na łatwy bez ponownego rozpoczęcia misji, mieliście więcej czasu na zaliczenie punktu kontrolnego, niż gdybyście cały czas grali na trudnym. Ale to też już nie działa.
- Gra zawieszała się czasem przy otwieraniu mapy tuż przed rozpoczęciem wyczynu AllDrive. Naprawiliśmy to, nim zdążyliście to zauważyć.
- Felgi Watanabe w Hondzie S2000 nie nachodzą już na inne tekstury.
- Spojler Rocket Bunny jest już widoczny w Hondzie NSX Type-R
- W pobliżu skał w górach, na trasie zawodów „Gaz do dechy”, znajdowała się niewidzialna ściana, która nie pozwalała graczom ukończyć zawodów z 3 gwiazdkami. Niewidzialna ściana została usunięta.
- Liczba klatek na sekundę jest teraz stabilniejsza przy pierwszym wejściu do garażu.
- Gracze nie będą już unieruchamiani na rampie po około 3,7 km zawodów „Pochwała pustyni”.
- Naprawiono różne błędy związane z tylnym zderzakiem i błotnikiem w Mercurym Cougarze.
- W czasie pościgu inicjowanego przez skrzynię – przynętę gracz otrzymuje wiadomość „Ucieczka”, kiedy pogoń się zatrzymuje, a w pobliżu nie ma żadnych radiowozów.
- Formacja skalna w pobliżu miejsca rozgrywania zawodów „Blitzkrieg” pozwala teraz na kolizję.
- Głowa postaci nie wystaje już przez prawe okno Mazdy RX-7 przy skręcaniu w lewo.
- Dźwięk odtwarzany przed złapaniem przez policję w pościgu inicjowanym przez skrzynię – przynętę nie jest już zapętlony w czasie wyboru reputacji, pieniędzy lub karty Speed po ukończeniu misji.
- Felgi Watanabe w Chevrolecie Bel Air nie wywołują już problemów z nakładaniem się tekstur.
- Gracze nie są wielokrotnie resetowani po upadku z rampy i nieudanym skoku podczas zawodów „Solar Project”.
- Dźwięk sonaru wykrywającego wraki jest teraz wyciszony, kiedy gra jest zatrzymana.
- W czasie samouczka Speedcrossu nie pojawia się już napis „$IDA_Axis0xNeg” zamiast „Driftowanie” i „Dobry drift”.
- Poprawiono kilka misji ucieczkowych, aby nagrody były bardziej zbalansowane.
- Wcześniej, jeśli gracz po raz pierwszy wjeżdżał do garażu Subaru Imprezą WRX STI o konstrukcji terenowej, dostępne części były na poziomie 13. Teraz się to zmieniło i karty są na odpowiednim poziomie.
- Po ukończeniu misji „Coś tu śmierdzi” gracze otrzymają karty Speed zgodne z aktualnie posiadanymi.
- W warsztatach są teraz dostępne części po zakupie Porsche Carrery 911 RSR 2,8 i teleportowaniu się do dowolnego warsztatu.
- Skały między trasami „Szlak przemytniczy” i „Z górki” teraz reagują na kolizje prawidłowo.
- Gracze są powiadamiani, gdy jeden z nich opuszcza serwer AllDrive.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gra czasem się zawieszała, kiedy gracz wjeżdżał do warsztatu w trybie AllDrive.
- Wprowadzenie parzystej liczby znaków na tablicy rejestracyjnej Plymoutha Barracudy nie powoduje już błędu. Ni w pięć, ni w dziewięć.
- Spojlery w Buicku GNX mogą być teraz modyfikowane w edytorze winyli.
- Kamera filmowa aktywowana w czasie skoku w trybie AllDrive włącza się teraz tylko u gracza wykonującego skok, a nie u wszystkich znajdujących się w pobliżu.
- Napis „Witamy w AllDrive: Hangout” będzie się teraz pojawiał tylko raz, przy pierwszej grze w tym trybie.
- Tęczowe nitro nie przenika już przez fabryczną rurę wydechową i tylny zderzak Lamborghini Murciélago.
- Gracze mogą teraz nakładać kolor bazowy i wykończenia na fabryczne felgi Forda Mustanga GT.
- Przednie zderzaki Nissana Fairlady mają teraz prawidłowo nałożone kalkomanie.
- Przednie zderzaki Subaru BRZ mają teraz prawidłowo nałożone kalkomanie.
- Standardowe tylne światła Volkswagena Golfa GTI są teraz dostępne na liście części.
- Autolog aktualizuje się teraz prawidłowo po pobiciu rekomendowanego wyniku w zawodach „Udo: Dziki szał”.
- Zwiększono jasność trzeciego światła hamowania w Audi S5, ponieważ wcześniej było zbyt ciemne.
- Publiczność nie unosi się już nad ziemią przy linii startu w czasie zawodów Grupy Wolne Ember. To było dziwne.
- Tryb zdjęć profesjonalnych został wyłączony w czasie sekwencji skoku.
- Gracze nie będą już tracić punktów na rzecz krążących kierowców, znajdując się przed nimi. Dotyczy to przede wszystkim następujących krążących kierowców: Lindsay, De’Aaron, Cassandra oraz LeAnne.
- Usunięto liczne błędy związane z nakładaniem się tekstur.
- Wprowadzono wiele poprawek związanych ze światem i geometrią gry.
- Wprowadzono wiele innych zmian, poprawek i ulepszeń.