Dzisiaj dostajemy nawet 14 GB danych do pobrania. Oto zmiany w Ghost Recon Wildlands

Ubisoft podaje wszystkie szczegóły.

Patch 3 Extended Ops do Ghost Recon Wildlands dzisiaj ląduje na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Jak informuje deweloper, rozmiar aktualizacji będzie wynosić 8 GB na Steam, 14 GB na Uplay i do 13,5 GB na konsolach, zależnie od wersji.

Ubisoft zaprasza na Zasadzkę z nagrodami

Aktualizacja wprowadza do Ghost War tryb „Ewakuacja” oraz pewne usprawnienia do kampanii. Broń z dodatku „Fallen Ghosts” jest teraz dostępna w kampanii, pod warunkiem, że dodatek jest zainstalowany. Mamy również zmiany przygotowane specjalnie dla osób z dichromatyzmem, zarówno w kampanii, jak i w Ghost War. Na koniec nowość – skrzynie bitewne, o których obszernie pisaliśmy w tej wiadomości.

Patch Extended Ops do Ghost Recon Wildlands:

ZMIANY W GHOST WAR

Tryb „Ewakuacja”

W trybie „Ewakuacja” drużyny na przemian próbują uratować zakładnika lub przeszkodzić w tym. Na mapie znajduje się dwóch zakładników, ale tylko jeden z nich musi zostać uratowany, aby wygrać. Drużyna broniąca musi uniemożliwić przeciwnikom wydostanie zakładnika z miejsca, w którym się znajduje. Drużyna atakująca musi znaleźć zakładnika, przechwycić go i dostarczyć do bezpiecznej strefy, unikając śmierci z rąk drużyny broniącej.

Obejrzyjcie poniższy zwiastun, aby zdobyć więcej informacji:

Nowe mapy

„Ewakuacja” aktualnie może być rozgrywana na dwóch mapach. Kolejne pojawią się w następnej aktualizacji. Mapy te są dostępne w szybkiej grze i grze rankingowej.

Instytut

Ghost Recon Wildlands

Garaż

Ghost Recon Wildlands

PEŁNA LISTA ZMIAN – Ghost War

Klasy

– Strażnik i Tropiciel: Naprawiono błąd, który sprawiał, że odgłos strzału Strażnika i Tropiciela nie był słyszalny przez sojuszników i wrogów.

– Artylerzysta: Naprawiono błąd, który sprawiał, że po wystrzeleniu z moździerza pozycja gracza była ujawniana na mapie taktycznej.

– Predator: Usunęliśmy premię zdrowia szturmowca u Predatora i zmniejszyliśmy zdrowie, które zyskuje po użyciu skoku adrenaliny. Predator będzie teraz bardziej podatny na ataki, jednocześnie pozostając śmiertelnie niebezpiecznym.

– Medyk: Dron Medyka będzie teraz oznaczony dla przeciwnika sekundę po wystrzeleniu, zamiast 6 sekund, jak w przypadku innych dronów. Da to przeciwnikom więcej czasu na zareagowanie na próbę ożywienia i umożliwi lepsze skontrowanie jej.

Mapy

– Magazyn: Naprawiliśmy błąd, który umożliwiał graczom dostanie się na szczyt budynku i zyskanie nieuczciwej przewagi nad wrogiem.

– Baza w dżungli: Zablokowaliśmy górny obszar głównego budynku, aby ograniczyć „kampowanie” i negatywne wrażenia z rozgrywki.

– Miejski rajd: Przenieśliśmy punkt połączenia, aby skupić rozgrywkę na bardziej otwartym obszarze.

– Naprawiono kilka problemów z projektami map.

Gra rankingowa

Wszystkie zmiany zostaną wprowadzone przy rozpoczęciu drugiego sezonu, który ruszy w lutym.

– Ranking graczy: Stopień matchmakingu graczy jest teraz wyliczany na końcu meczu, zamiast na końcu rundy. Pozwoli to uniknąć frustrujących sytuacji, w których gracze wygrywali mecz, ale tracili rangę, ponieważ przegrywali jedną lub dwie rundy z drużyną z gorszym rankingiem. Oznacza to także, że rundy klasyfikacyjne zostaną zastąpione przez mecze klasyfikacyjne.

– Matchmaking: Ponieważ podczas wyliczania stopnia matchmakingu bierzemy teraz pod uwagę wyniki całych meczów, gracze nie będą mogli dołączać do trwających rozgrywek, ponieważ niesprawiedliwe byłoby dołączanie do meczu, w którym drużyna przeciwna ma przewagę. Ponadto po zakończeniu meczów rankingowych gracze nie będą już trafiać do menu. Zamiast tego będą dalej uczestniczyć w dobieraniu przeciwników, aby mogli rozgrywać kolejne mecze bez konieczności rozpoczynania procesu od nowa za każdym razem, gdy skończą mecz.

– Kary: Kary za wychodzenie z gry są teraz jeszcze bardziej surowe w trybie rankingowym. Ma to zniechęcić graczy do opuszczania trwających meczów i ukarać za to, ponieważ ma to duży wpływ na przebieg gry. Kary w szybkiej grze pozostaną bez zmian.

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że nieprawidłowa wiadomość ostrzegawcza wyświetlała się na przycisku rankingowym w przypadku, w którym następne przewinienie spowodowałoby nałożenie kary.

Prestiż

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że punkty prestiżu nie były wyświetlane na ekranie końcowym podczas awansu.

Gry własne

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że podczas gier własnych, w których gracze byli tylko w jednej drużynie, gry zostawały natychmiast zakończone po pojawieniu się graczy na mapie.

Połączenie

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że odtwarzany był nieprawidłowy dźwięk, jeśli runda została wygrana poprzez wyeliminowanie wrogiej drużyny w trybie „Połączenie”.

Interfejs użytkownika

– Kompas został dodany do HUD-u na górze, aby gracze mogli wykorzystywać go do powiadamiania o celach lub sprawniejszego poruszania się po mapie.

– Dodano tryb dla osób z dichromatyzmem

PC

– Naprawiono błąd związany z wyborem celowników podczas korzystania z myszy.

Sklep:

– Dodano skrzynie Ghost War. Aby uzyskać więcej informacji, zajrzyjcie do naszego FAQ.

Poprawione błędy:

– Usunięto błąd, który sprawiał, że gracz mógł odłożyć broń, przerywając przechwytywanie wieży zwiadowczej lub punktu połączenia tuż przed tym, jak się rozpocznie.

– Usunięto błąd, który sprawiał, że można było zobaczyć śmigła drona podczas obserwowania gracza.

– Usunięto błąd związany z kolizją postaci i rzucanymi przedmiotami w przypadku niektórych części ciała.

– Usunięto błąd, który sprawiał, że powaleni gracze znajdujący się w polu rażenia miny nie mogli zostać ożywieni, gdy mina wybuchła.

– Usunięto błąd, który sprawiał, że miny mogły być aktywowane przez graczy, jeśli zostały umieszczone nad ziemią, na obiekcie, a gracz nadepnąłby obok miny.

– Naprawiono kilka problemów z wyświetlaniem HUD-u.

– Naprawiono kilka problemów z tekstem.

– Usunięto błąd, który sprawiał, że informacje o nagrodach Uplay pojawiały się przy każdym uruchomieniu Ghost War (problem występował tylko na niektórych kontach).

ZMIANY W KAMPANII

Broń

– Broń z „Fallen Ghosts” jest teraz dostępna w głównej grze po zainstalowaniu DLC.

– Naprawiono błąd z odrzutem broni R4 i MDR.

Interfejs użytkownika

– Dodano tryb dla osób z dichromatyzmem.

– Naprawiono błąd z elementami sterowania helikopterami na HUD-zie.

Sklep

– Dodano skrzynie Spec Ops. Więcej informacji można znaleźć w tej wiadomości.

Naprawione błędy

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że u niektórych graczy nie dochodziło do wybuchu po zabiciu Predatora.

ZMIANY W GHOST RECON NETWORK

– Dodano listę wszystkich przedmiotów dostępnych w skrzyniach bitewnych, aby gracze mogli śledzić, których przedmiotów im jeszcze brakuje.

ZMIANY W APLIKACJI GHOST RECON HQ

– Dodano wsparcie mapy taktycznej dla trybu „Ewakuacja” w Ghost War.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.