Będzie mniej irytacji w Outlast 2? Ważna zmiana, której chcieli gracze

Ciekawe, jak przełoży się to na rozgrywkę.

Deweloperzy z Red Barrels wypuścili pierwszy patch do Outlast 2, który aplikuje grze interesujące zmiany. Jak informuje deweloper, aktualizacja wprowadza niewielkie korekty w poziomie trudności, w kluczowych momentach oraz lokacjach. Dotyczy to normalnego poziomu trudności, zatem jeśli będziecie chcieli prawdziwego wyzwania, nadal możecie pomęczyć się na wyższych poziomach Hard oraz Nightmare.

Jedną z bolączek Outlast 2 jest właśnie to, że często musimy powtarzać dłuższe fragmenty rozgrywki, ponieważ giniemy ciągle w tym samym miejscu. Mamy nadzieję, że po najnowszej aktualizacji sytuacja się zmieni i zbalansowany poziom normalny da więcej satysfakcji z gry, usuwając poczucie irytacji wynikające z bezustannego powtarzania tego samego momentu.

Poprawki w poziomie trudności to oczywiście nie jedyna zmiana w Outlast 2. Patch umożliwia graczom korzystanie z mikrofonu w kamerze bez użycia dodatkowej mocy baterii, zwiększa rozmiar napisów dialogowych i eliminuje kilka błędów.

Patch do Outlast 2 – lista zmian:

  • Wyrównanie poziomu trudności w grze;
  • Mikrofon nie zużywa dodatkowo baterii;
  • Zwiększono rozmiar napisów;
  • Naprawiono problem z kartami Intel HD 4000, które nie wyświetlały większości dynamicznych źródeł światła;
  • Usunięto problem, przez który na niektórych rozdzielczościach mieliśmy czarne kwadraty na środku ekranu;
  • Naprawiono problem z podwójnymi drzwiami, w których jedno skrzydło jest zablokowane;
  • Poprawiono problem powodujący utratę zapisanych stanów gier, występujący czasem w wersji gry na Steam;
  • Poprawiono część efektów dźwiękowych;
  • Naprawiono wiele drobnych problemów z grą (kolizje, indeksowanie, samouczki itp.);
  • Naprawiono wiele rzadko występujących problemów;
  • Dodano parametr wiersza polecenia “-refreshrate 60” w celu określenia preferowanej częstotliwości odświeżania (zastąp 60 żądaną liczbą);
  • Dodano parametr “-notexturelimit” w wierszu polecenia, aby usunąć ograniczenia rozmiaru tekstur na podstawie ilości VRAM;
  • Dodano parametr “-borderless” w wierszu polecenia do używania bez marginesów na pełnym ekranie, bez potrzeby edytowania plików INI.

Warto sięgnąć po Outlst 2? – Gra zapisze się w historii, jako jeden z lepszych survival horrorów. Jako gra przyzwoita i nie dająca poczucia, że została stworzona na szybko – możecie przeczytać w naszej recenzji Outlast 2.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.