Zostań generałem, zwerbuj 100 osób i ruszaj na wojnę. Od dziś w Battlefield 1

Zostań generałem, zwerbuj 100 osób i ruszaj na wojnę. Od dziś w Battlefield 1
Newsy PC PS4 XOne

To się nazywa duży update!

Battlefield 1 wzbogacił się właśnie o wiosenną aktualizację, która jest naprawdę spora i oprócz naprawy licznych błędów zawiera również nowe funkcje.

Wielu graczy czekało zapewne na plutony. Nowy patch wprowadza pierwszą część funkcji plutonów w Battlefield 1. To coś, o co prosiliście, z radością więc przedstawiamy nowy element gry. Na początku chcemy skupić się na dodaniu kluczowych elementów, takich jak tag plutonu, tworząc przy tym nową funkcję, którą będziemy w przyszłości rozwijać – czytamy na oficjalnej stronie tytułu.

Co już teraz jest dostępne w ramach plutonów i jakie są pozostałe nowości/poprawki aktualizacji? Oto pełny spis udostępniony przez Electronic Arts:

Battlefield 1 – wiosenna aktualizacja

PLUTONY

Battlefield 1 - wiosenna aktualizacja
Battlefield 1 – wiosenna aktualizacja
Twórz i zarządzaj – Dowolny gracz może stworzyć pluton; w plutonie może się jednak znajdować tylko jeden generał – osoba najwyższa stopniem, którą automatycznie zostaje twórca. Tworząc pluton, można podać następujące informacje:

Nazwa – ta informacja jest wymagana i musi zawierać 3-24 znaków.

Tag – ta informacja jest wymagana i musi zawierać 1-4 znaków alfanumerycznych.

Opis – opcjonalny, może zawierać do 256 znaków. Użyj go do opisania swojego plutonu.

Emblemat – emblemat plutonu możesz wybrać z osobistej galerii. Jest on nanoszony na pluton, co oznacza, że jeśli później zmienisz emblemat, nie wpłynie to na pluton.

Rodzaj dostępu – określa, jacy gracze mogą dołączyć do plutonu.

  • Otwarty – każdy może dołączyć do plutonu.
  • Wymagana aplikacja – każdy może aplikować do plutonu; członkowie posiadający odpowiednie uprawnienia mogą przyjmować lub odrzucać aplikacje.
  • Zamknięty – po ustawieniu tego trybu nikt nie może dołączyć do plutonu.
Battlefield 1 - wiosenna aktualizacja
Battlefield 1 – wiosenna aktualizacja
 Ustawienie to można zmienić w dowolnym momencie, jeśli ma się odpowiednie uprawnienia.

Generał – najwyższy stopień w plutonie; w jednostce może być w danej chwili tylko jeden generał. Twórca plutonu automatycznie otrzyma tę rangę, ale może przekazać ją komuś innemu (a nawet musi, jeśli chce opuścić pluton). Generał ma dostęp do każdej opcji, w tym zmiany nazwy, tagu i rozwiązania plutonu.

Pułkownik – pułkownik jest drugi stopniem i ma dostęp do większości opcji zarządzania plutonem – może zmieniać opis, emblemat i rodzaj dostępu. Oznacza to, że często może skutecznie zastąpić generała.

Porucznik – najniższy stopień z opcjami zarządzania. Może przyjmować lub odrzucać zgłoszenia do plutonu, jeśli ustawiona jest opcja „Wymagana aplikacja”, oraz powiązać wynajęte serwery z plutonem.

Szeregowy – to stopień, który otrzymuje każdy nowy członek plutonu. Nie zapewnia nic, poza przynależnością do plutonu i możliwością gry z innymi jego członkami. Generalnie zawsze możesz awansować kogoś na stopień poniżej twojego lub degradować bądź wyrzucać członków o niższym stopniu. Uprawnienia kumulują się, więc w przypadku awansu masz pewność, że zachowasz wcześniejsze.

Znajdź i dołącz – w plutonach chodzi o wspólną grę. W sekcji „Znajdź pluton” znajdziesz listę polecanych plutonów, opartą o to, w jakich plutonach grają twoi znajomi. Po znalezieniu plutonu sprawdź, czy możesz do niego dołączyć. Do niektórych można przystąpić automatycznie, a do innych trzeba aplikować. Jeśli nie masz szczęścia, pluton będzie zamknięty.

Reprezentowanie i granie w plutonie – dla wielu graczy ważne jest reprezentowanie plutonu, więc chcieliśmy jak najbardziej to ułatwić. Gracz może reprezentować tylko jeden pluton naraz; może też nie reprezentować żadnego. Nie traci wtedy stopnia ani członkostwa; to tylko opcja, którą można włączyć i wyłączyć. Kiedy reprezentujesz pluton, jego tag będzie wyświetlany przed twoim imieniem, a zamiast twojego emblematu pojawiać się będzie emblemat plutonu. Zasadniczo nadpisuje on emblemat gracza; od razu widać, że ten reprezentuje pluton.

Poza tagiem i emblematem, jeśli oddział zapełni się graczami reprezentującymi ten sam pluton, nazwa oddziału zostanie automatycznie zmieniona na nazwę plutonu. Ponadto, jeśli reprezentowany pluton przyczynił się w największym stopniu do przejęcia flagi (co najmniej dwóch członków plutonu), na maszcie widoczny będzie proporzec z emblematem plutonu. Będzie się czym chwalić.

Battlefield 1 - wiosenna aktualizacja
Battlefield 1 – wiosenna aktualizacja
 Obecnie wprowadziliśmy ograniczenie do 100 graczy w plutonie; jeśli grupa ma więcej członków, sugerujemy utworzenie większej liczby plutonów z tą samą nazwą, tagiem, emblematem i opisem – jeden gracz może należeć do maksymalnie 10 plutonów. Wliczane są w to aktualne aplikacje – jeśli gracz należy do 8 plutonów i aplikuje do 2 kolejnych, to nie może aplikować lub dołączyć do kolejnego plutonu, jeśli nie opuści jednego z aktualnych lub nie anuluje aplikacji. W przyszłości rozważymy zmianę tych limitów.

Chcieliśmy też skupić się na ułatwieniu gry w grupach, dodaliśmy więc możliwość sprawdzenia, gdzie grają znajomi z plutonu i dołączenia do nich.

Battlefield 1 - wiosenna aktualizacja
Battlefield 1 – wiosenna aktualizacja

NOWE FUNKCJE

ZAMIAR REANIMACJI

Jeśli zdarzyło ci się grać jako medyk, uchylając się przed gradem pocisków i wybuchów, by dotrzeć do poległego towarzysza tylko po to, by ten poddał się i przestał czekać w ostatniej chwili, wiesz jakie to frustrujące.

Teraz możesz dać znać martwemu graczowi, że do niego biegniesz. Na ekranie śmierci zobaczy on twoje imię z dopiskiem „Zbliża się medyk”. Medyk krzyknie też, że biegnie pomóc.

Jeśli mimo to gracz postanowi nie czekać, nie zasługiwał on na pomoc.

Battlefield 1 - wiosenna aktualizacja
Battlefield 1 – wiosenna aktualizacja

NOWE FUNKCJE

ZARZĄDZANIE SERWERAMI

To element, którego dotyczy wiele uwag, więc z radością przedstawiamy społeczności nowe funkcje.

  • Administratorzy serwerów mogą dodawać innych graczy do listy administratorów.
  • Można obniżyć wymagania graczy na serwerze po zakończeniu odliczania (z 20 do 6).
  • Dodajemy też możliwość zakładania serwerów chronionych hasłem.

Będziemy wciąż pracować nad zarządzaniem serwerami, tak jak nad innymi elementami gry. To dopiero początek. Czekamy na dalsze uwagi i sugestie, co powinniśmy usprawnić.

NOWA ZAWARTOŚĆ

UZBROJENIE

Społeczność dała nam też znać, że chce więcej typów broni w grze. Zgadzamy się! W tej aktualizacji wprowadzamy cztery nowe typy broni, po jednym dla każdej klasy:

HELLRIEGEL 1915 DEFENSIVE

SELBSTLADER 1906 SNIPER

HUOT AUTOMATIC OPTICAL

MARTINI HENRY SNIPER

Ukończ specjalne zadania broni, by odblokować każdą z nich.
Battlefield 1 - wiosenna aktualizacja
Battlefield 1 – wiosenna aktualizacja

NOWE FUNKCJE

BARETKI

W zimowej aktualizacji wprowadziliśmy system baretek z poprzednich części serii. Cieszymy się z tego, jak wygląda, więc poszerzamy go o 19 nowych baretek.

Mają one promować współpracę z drużyną. Teraz otrzymasz baretki za zwiad, reanimacje, zaopatrzenie, naprawę, leczenie i tym podobne.

Battlefield 1 - wiosenna aktualizacja
Battlefield 1 – wiosenna aktualizacja

NOWE FUNKCJE

NIEŚMIERTELNIKI

W tej aktualizacji można zdobyć pięć nowych nieśmiertelników:

  • Battlefest 2017
  • Answers HQ
  • Sakura i Murata
  • Regimentowy kufel
  • Play to Give

MAPY I TRYBY

OGÓLNE

  • Linia frontu – usunięto błąd, który sprawiał, że pole walki nie działało w trakcie rozgrzewki, przez co można było opuścić mapę.
  • Linia frontu – usunięto błąd, który sprawiał, że licznik czasu nie uruchamiał się. Najdłuższa zarejestrowana gra trwała 3,5 godziny.
  • Usunięto błąd, który sprawiał, że pole walki powodowało błędy graficzne na minimapie.
  • Zaktualizowano materiał fizyczny jezior i rzek. Wybuchy w wodzie powinny wyglądać teraz prawidłowo.
  • Ustawiono małe tryby gry na konsolach na 60 Hz.
  • Zwiększono szerokość tekstury deszczu.

MAPY I TRYBY

AMIENS

  • Usunięto wiele innych błędów.

MAPY I TRYBY

LAS ARGOŃSKI

  • Usunięto wiele innych błędów.
  • Usunięto błąd, pozwalający graczom wejść na bunkier, na który nie powinni móc wejść.
  • Zmieniono oświetlenie, by mapa wyglądała lepiej.

MAPY I TRYBY

FORTECA FAO

  • Dostosowano wysokość mgły, gdy gracz jest w samolocie lub na spadochronie.

MAPY I TRYBY

FORT DE VAUX

  • Operacje – zaktualizowano filmik początkowy.
  • Operacje – sprawiono, że elitarne bonusy znikają, gdy obrońcy wygrają batalion.
  • Podbój – poprawiono miejsca odradzania się, by uniknąć pojawienia się przy wrogach.
  • Podbój – poprawiono rozmiary punktów A, C i D.
  • Podbój – w kwaterze przegrywającej drużyny pojawią się zestawy bohatera, jeśli przeciwnik przejmie wszystkie punkty.
  • Podbój – dopracowano obszar pola walki wokół punktu pojawienia się Niemców.
  • Szturm – przesunięto MCOM w trzecim sektorze bliżej atakujących i zmieniono punkty pojawienia się z powodu sukcesów obrońców.
  • Szturm – zmieniono punkty pojawienia się, by zapewnić lepszą równowagę.
  • Szturm – dodano dodatkową osłonę w trzecim sektorze.
  • Zmieniono skalę efektu bloom na ekranie personalizacji.
  • Usunięto błąd, który sprawiał, że gracze mogli przejść do zamkniętego obszaru.
  • Usunięto błąd z niewidzialną kolizją w korytarzu.
  • Usunięto błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli być reanimowani na systemie kanalizacyjnym.
  • Usunięto błąd, który sprawiał, że czasem nie dało się wspiąć na most.
  • Usunięto błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli wspiąć się na fort.
  • Usunięto błąd renderowania niektórych rur.

MAPY I TRYBY

UPADEK KOLOSA

  • Usunięto błąd z ograniczeniem wolnej kamery obserwatora.
  • Naprawiono niektóre interakcje z drzwiami.

MAPY I TRYBY

MONTE GRAPPA

  • Podbój – usunięto błąd, który sprawiał, że gracze mogli przejąć punkt C z miejsca, z którego nie powinni móc tego zrobić.

MAPY I TRYBY

PRZEŁAMANIE

  • Operacje – usunięto błąd, który sprawiał, że gracze mogli pojawić się w behemocie, zanim był gotowy.
  • Operacje – dodano czołg w drużynie atakujących w pierwszym sektorze.
  • Operacje – dostosowano punkty przejęcia i odrodzenia w celu uzyskania lepszej równowagi.
  • Podbój – zmieniono liczbę samolotów w drużynie z 3 do 2.
  • Podbój – zmieniono rozmiar punktu przejęcia A i D.
  • Podbój – zamieniono miejscami flagi B i C.
  • Podbój – zabrano motocykl z krzaków przy punkcie startowym drużyny 2.
  • Podbój – cofnięto punkt startowy drużyny 2.
  • Podbój – dodano działa przeciwlotnicze w punktach startowych obu drużyn.
  • Podbój – usunięto pozycję KM, której gracze nie powinni móc użyć.
  • Szturm – na podstawie uwag graczy osłabiono obronę pierwszego i trzeciego sektora.
  • Szturm – przesunięto czołg atakujących z pierwszego do trzeciego sektora.

MAPY I TRYBY

PUSTYNIA SYNAJSKA

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli opuścić stanowiska działa Fk.96 w konkretnym ustawieniu.
  • Przesunięto działo polowe o metr.

MAPY I TRYBY

SOISSONS

  • Operacje – dodano dodatkowe działo przeciwlotnicze dla obrońców w ostatnim sektorze.
  • Operacje – dopracowano równowagę na podstawie uwag graczy i danych telemetrycznych.
  • Operacje – usunięto błąd, który sprawiał, że gracze mogli pojawić się w behemocie, zanim był gotowy.
  • Podbój – usunięto błąd z jednym z dział polowych oraz z „kampieniem” przy punkcie startowym.
  • Podbój – poprawiono miejsca odradzania się, by uniknąć pojawienia się przy wrogach.
  • Podbój – zmieniono rozmiar niektórych obszarów przejęcia (powiększono je).
  • Podbój – zmniejszono liczbę czołgów w drużynie z 4 do 3 i przesunięto jeden z 3 punktów startowych czołgów do najbliższego punktu przejęcia (A i E). Dzięki temu wroga drużyna może je zająć i wpłynąć na liczbę czołgów na mapie. Zwiększa też wartość punktów, które są często ignorowane przez graczy.
  • Podbój – wydłużono czas odrodzenia czołgów, by zwiększyć ich wartość.
  • Podbój – zmieniono liczbę samolotów w drużynie z 2 do 1.
  • Podbój – skrócono czas odrodzenia zestawu bohatera.
  • Szturm – osłabiono obrońców, zmieniając punkty startowe w pierwszym i trzecim sektorze.
  • Szturm – usunięto błąd, który sprawiał, że gracze mogli się odrodzić poza polem walki.
  • Usunięto błąd z ograniczeniem wolnej kamery obserwatora.
  • Zredukowano oświetlenie pomieszczeń.

MAPY I TRYBY

SUEZ

  • Usunięto błąd, który sprawiał, że gracz nie mógł być reanimowany po śmierci w kałuży nieopodal kwatery brytyjskiej.

MAPY I TRYBY

WZGÓRZA VERDUN

  • Operacje – dostosowano punkty przejęcia i odrodzenia w celu uzyskania lepszej równowagi.
  • Operacje – zwiększono liczbę kuponów z 250 do 350.
  • Operacje – haubica w pierwszym sektorze pojawia się teraz po 5 minutach pierwszego batalionu.
  • Operacje – poprawiono pogodę w Verdun.
  • Podbój – dostosowano punkty przejęcia i odrodzenia w celu uzyskania lepszej równowagi.
  • Podbój – zmiany w czasie odrodzenia zestawu bohatera.

BROŃ I GADŻETY

OGÓLNE

  • Sprawiono, że wszystkie karabiny snajperskie mają oddzielne mechanizmy powtarzalne.
  • Poprawiono błędny ruch lunety przy przybliżeniu 1,25x i 2,00x.
  • Klucz nie będzie już wydawał dźwięków i odtwarzał animacji naprawy, gdy pojazd został naprawiony.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że pasek postępu napraw nie działał podczas używania klucza.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że skórka broni „Seaforth Highlander” wyświetlana była jako „Highlander”. Taka tam literówka.
  • Poprawiono informację o szybkostrzelności M1903 Marksman i Sniper z 51 do 54 strz./min, dzięki czemu wyświetlana jest prawdziwa szybkostrzelność.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że amunicja K zadawała obrażenia czołgom na dystansie ponad 150 metrów.
  • Naprawiono trajektorię lotu Chauchata.
  • Zmieniono szybkostrzelność M1903 Experimental, by wyrównać ją ze zmianami z „Nie przejdą”.
  • Usunięto opóźnienie po przeładowaniu podczas używania amunicji K w Martini-Henry.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że celownik znikał podczas przybliżania Villar-Perosa.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre animacje przeładowania w trybie pierwszoosobowym były przerywane przy śmierć i nie odtwarzały się po reanimacji.
  • Naprawiono błąd z bagnetem, który sprawiał, że gracz ginał bez animacji, nawet jeśli obu graczy nie dzieliła przeszkoda.

BROŃ I GADŻETY

ZMIANY DOTYCZĄCE GRANATÓW

  • Dodano 0,3 s opóźnienia przy rzucie wszystkimi granatami
  • Zmniejszono zasięg wybuchu poniższych granatów:
  1. Odłamkowy/trzonkowy: z 7,0 do 6,3
  2. Uderzeniowy, minigranat, lekki granat ppanc.: z 6,0 do 5,6
  3. Wydłużono czas działania zapalnika następujących granatów:
  4. Minigranat/odłamkowy/trzonkowy: minimalne opóźnienie z 1,3 do 1,4 s; lont z 0,7 do 0,85 s
  5. Uderzeniowy: minimalne opóźnienie z 1,0 s do 1,2 s
  6. Zapalający: minimalne opóźnienie z 1,3 s do 1,4 s
  7. Granat karabinowy: lont z 0,7 do 0,8 s
  • Zwiększono czas odnowienia granatów ofensywnych:
  1. Minigranat: 28 s
  2. Gazowy: 35 s
  3. Lekki ppanc.: 42 s
  4. Odłamkowy: 49 s
  5. Uderzeniowy: 49 s
  6. Zapalający: 49 s
  • Zwiększono liczbę granatów dymnych z 1 do 2.
  • O 10% zmniejszono obrażenia zadawane przez granaty przeciwpancerne normalnym żołnierzom.
  • Zwiększono modyfikator zaopatrywania skrzynki z amunicją z 3x do 3,5x w przypadku granatów ofensywnych.
  • Granaty nie będą odnawiane, jeśli gracz nie jest w pobliżu skrzynki lub pakietu z zaopatrzeniem.
  • Granaty nie powinny już kolidować z sojusznikami w zasięgu 10 metrów.
  • Przygwożdżenie wstrzyma postęp odnawiania granatów bez skrzynki z amunicją i spowolni go do 2/3 w przypadku posiadania skrzynki.
  • Naprawiono pozycję celownika mechanicznego w 12g Auto.
  • Dodano składany bagnet, jeśli nie jest on używany w Automatico.
  • Naprawiono błędne przybliżenie 2x w Bodeo1889.
  • Dopracowano efekty dźwiękowe w karabinie Hellriegel.
  • Naprawiono zbyt powolne zmniejszanie rozrzutu w Lebel Model 1886 w wersji dla piechoty .
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że dwunóg nie miał wpływu na odrzut i rozrzut snajperskiej wersji Lebel Model 1886.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że ikonka amunicji K nie wyświetlała się podczas używania Lebela.

POJAZDY

OGÓLNE

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że kamera pierwszoosobowa w wozie artyleryjskim znajdowała się w złej pozycji.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że kamera pierwszoosobowa w czołgu St. Chamond nie resetowała się po zejściu i powrocie na stanowisko kierowcy przy „Ostrzale wzywanym gołębiem”.
  • Poprawiono zachowanie przy ostrzale sojuszniczym pociskami gazowymi BL9. Teraz po wyłączeniu ostrzału sojuszniczego nie zadają one obrażeń.
  • Przesunięto uzbrojenie w czołgu St. Chamond spod pojazdu na górę, by dało się z niego korzystać w płytkiej wodzie.
  • Zwiększono mnożnik wybuchów pocisków z dział przeciwlotniczych przeciwko samolotom:
  1. Myśliwiec: z 0,7 do 0,8
  2. Samolot szturmowy: z 0,7 do 0,75
  3. Bombowiec: z 0,6 do 0,65
  • Naprawiono zbyt niskie obrażenia zadawane przez rakiety innym samolotom.
  • Zwiększono mnożnik obrażeń od karabinów snajperskich przeciwko samolotom:
  1. Myśliwiec: z 1 do 1,2
  2. Samolot szturmowy: z 0,75 do 0,9
  3. Bombowiec: z 0,3125 do 0,375
  • Zwiększono wewnętrzny zasięg wybuchu dział plot. z 4 do 6 metrów, jeśli detonację spowoduje pojazd.
  • Usunięto impuls uderzenia z karabinów samolotowych.
  • Strzałki Rankena:
  1. Czas przeładowania zwiększono z 12 do 15 s.
  2. Zmniejszono obrażenia od detonacji z 20 do 16,7.
  3. Zmniejszono zasięg wybuchu z 3 do 1,5 metra.
  4. Obrażenia bezpośrednie nie zadają już obrażeń żołnierzom.
  • Poprawiono zachowanie przy spadających samolotach, wyłączając krytyczny stan śmigła przy wysuniętym podwoziu.
  • Usunięto impulsy fizyczne z pocisków przeciwlotniczych działa na pustynnym opancerzonym pociągu.
  • Naprawiono błąd, który polegał na tym, że gracz widział czasem dwa dostępne pojazdy zamiast jednego.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że pociski artyleryjskie wybuchały w powietrzu.
  • Naprawiono błąd, który polegał na tym, że dźwięk szabli odtwarzał się w kółko po zeskoczeniu z konia w trakcie zamachu.

STEROWANIE

  • Naprawiono błędy związane z atakiem wręcz i kamerą oraz przyciskami pada przy ustawieniu dla leworęcznych.
  • Naprawiono błąd sterowania samolotem przy ustawieniu przycisków i klasycznego ustawienia drążków dla leworęcznych.
  • Naprawiono błąd ze schematem sterowania dla leworęcznych, gdzie przy operowaniu działem polowym prawy drążek odpowiadał za przesuwanie i rozglądanie się.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że używanie myszy i joysticka powodowało przywrócenie domyślnego mapowania klawiszy.
  • Dodano zaawansowane opcje dostosowania celowania drążkiem. Pozwala zmienić ustawienia celowania za pomocą drążka, jak w Battlefield 4.
  • Usunięto błędne przypisanie dla kontrolera z ustawieniem alternatywnym dla leworęcznych na koniu. Galop i atak wręcz przypisane były do kliknięcia lewym drążkiem, co jest niemożliwe. Usunięto atak wręcz. Teraz obsługuje ono tylko galop (atak wręcz i tak nie działał).
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że przejście do pozycji leżącej powodowało skok.
  • Nurkowanie i wynurzanie się można rozpocząć dopiero gdy żołnierz zakończy poprzednią animację nurkowania lub wynurzania się.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre komendy przestały działać po skoku.
  • Odróżniono martwe strefy joysticków i padów.
  • Dodano możliwość zmiany martwych stref drążków i joysticka.
  • Dodano możliwość zmiany maksymalnego wychylenia drążków i spustów (L2/R2) pada.

INTERFEJS

  • Zmieniono ustawienie liczby członków oddziału, by uniknąć nachodzenia na siebie w języku arabskim.
  • Zmieniono ustawienie zestawu-rangi, aby były odpowiednio wyświetlane w języku arabskim.
  • Zmieniono ustawienie tekstu postępów broni i medali w języku arabskim.
  • Zmieniono ustawienie tekstu o premii do PD w języku arabskim.
  • Dostosowano kolumny na tablicy wyników, by punkty i opóźnienie powróciły do zakładanych rozmiarów.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że premia do PD i kłódka w menu oddziału nachodziły na siebie.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że kamera zabójcy wyświetlała czasem błędną broń i skórkę.
  • Logo oddziałowej premii PD wyświetlane jest teraz prawidłowo.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracz nie dostrzegał pobliskich medyków, jeśli zabił się granatem gazowym lub zapalającym.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że broń kupiona za obligacje wojenne w menu nie była odblokowywana na ekranie personalizacji.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że niektóre wiadomości nie wyświetlały się w czacie.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że inne klasy niż medyk pojawiały się w liście „medyków w pobliżu”. Czasem może on wciąż wystąpić.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że ta sama mapa pojawiała się dwukrotnie podczas głosowania na mapę.
  • Dodano opcję wyłączenia zawartości stworzonej przez fanów.

KOD SIECIOWY

  • Naprawiono wstrząsy dla obserwatora, gdy postać zaczyna się ruszać.
  • Zmieniono ping na opóźnienie na tablicy wyników na wszystkich platformach.
  • Gracze z opóźnieniem ponad 100 ms będą musieli strzelać w miejsce, gdzie zaraz będzie wróg, co będzie sygnalizowała ikonka w prawym górnym rogu (Powinno to usunąć problem z trafieniami zza rogu i utrudnić trafianie graczom z wysokim pingiem).
  • Improved extrapolation handling for jittery players. Teraz ruch powinien być płynniejszy, co pozwoli innym klientom lepiej wykrywać trafienia.
  • Obniżono progi ikonek ostrzeżeń o opóźnieniach.
  • Opóźnienie:
  1. Żółty: 90 ms
  2. Czerwony: 200 ms
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że granat znikał, kiedy jego właściciel umierał. Kiedy gracz upuszczał granat po śmierci, ten znikał.
  • Kule wystrzelone przez zabitych graczy zadają obrażenia, jeśli ofiara zdążyła strzelić przed śmiercią. Pozwala to na sprawiedliwą wymianę ognia.
  • Poprawiono czas wczytywania poziomu podczas fazy synchronizacji sieci. Poprawi to czas dołączania do trwających meczów.
  • Nadanie priorytetu informacjom o trafieniach.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty trafienia pojawiały się w złych miejscach.
  • Sprawiono, że efekt trafienia będzie lepiej zsynchronizowany ze strzelającym.
  • Zmieniono ikonki ostrzeżeń – teraz wykorzystują średnie fps zamiast skoków procesora.
  • Poprawiono algorytm obliczania kompensacji opóźnienia.

INNE

  • Naprawiono błąd, który niepotrzebnie wydłużał czas wczytania mapy. Powinno to skrócić czas wczytywania o ok. 10 sekund.
  • Naprawiono błąd z refleksami wody podczas uruchamiania gry w SLI.
  • Naprawiono błąd z odnotowywaniem punktów za leczenie i reanimacje.
  • Głosowanie na mapy jest teraz domyślnie włączone w trybach oficjalnych.
  • Zaktualizowano listę twórców gry.
  • Dodano opcję wyłączenia wspomagania celowania na wynajętych serwerach.
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszenie serwera, jeśli 24 graczy dołączyło w tym samym momencie w trybie dominacji.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze mogli uszkadzać i naprawiać pojazd, zdobywając doświadczenie. Koniec z tym!
  • Gra zawsze spowoduje teraz usunięcie zwłok, kiedy gracz się odrodzi. (Lepiej nie oglądać własnych zwłok.)

XBOX

  • Naprawiono błąd, który powodował, że wylogowanie się na Xbox One podczas pierwszych kilku sekund filmiku wprowadzającego Operacji powodowało zawieszenie się systemu.

Źródło: battlefield.com

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie