Patch 6.30 do Fortnite. Starcie na żarcie w nowej aktualizacji
Epic Games przedstawia kolejną aktualizację swojej strzelaniny. Oto patch 6.30 do Fortnite w szczegółach.
Stęsknieni powiewu świeżości na polu walki. Patch 6.30 do Fortnite wprowadza nowy tryb okresowy w Battle Royale Starcie na żarcie. Możemy tutaj opowiedzieć się po stronie #TeamBurger lub #TeamPizza. Filmik prezentujący taką zabawę znajdziecie poniżej.
W Battle Royale pojawia się ponadto wieżyczka stacjonarna, a w Ratowaniu Świata chwycimy za Rewolwer Ostatnie Słowo. Ten nowy sześciostrzałowiec pozwala na szybkie strzelanie z biodra lub celniejsze strzały mierzone.
Patch 6.30 do Fortnite – zmiany – lista
OGÓLNE
- Domyślny sprint będzie włączony na początku u wszystkich nowych graczy.
- Zoptymalizowano przetwarzanie efektów cząsteczkowych, w tym systemów niewidocznych dla gracza.
Poprawki błędów
- Usunięto błąd powodujący przerwanie czatu aktywowanego przyciskiem podczas wchodzenia do menu lub opuszczania go.
- Poprawiono proces wyboru urządzeń wejścia/wyjścia czatu głosowego w menu opcji w sytuacjach, gdy dostępne jest więcej niż jedno dodatkowe urządzenie oprócz domyślnego.
- Usunięto błąd czasami powodujący nakładanie nieprawidłowych tekstur na broń.
- Przyśpieszono proces zbierania informacji podczas przesyłania uwag przy pomocy opcji w grze.
- Funkcja rozmawiania po naciśnięciu przycisku (push-to-talk) przypisana do przycisków myszki innych niż prawy i lewy działa już w menu.
SPOŁECZNOŚCIOWE
- Poprawiono sortowanie i oddzielanie zaproszeń do ekipy oraz czynności dotyczących znajomych.
- Okno czatu automatycznie przełączy się na czat drużyny lub ekipy po dołączeniu do niej. Przywrócono komunikaty systemu wyświetlane podczas dołączania członków drużyny/ekipy.
- Zwiększono rozmiary poszerzonego i zminimalizowanego okna czatu.
- Pasek przewijania czatu nie jest już widoczny po zminimalizowaniu okna.
- Szepty otrzymywane, gdy otwarte jest okno czatu drużyny/ekipy, pojawią się teraz w aktualnie używanym oknie.
- Gracz usunięty z ekipy nie będzie już automatycznie usuwany z meczu lub strefy, w których jest.
Poprawki błędów
- Usunięto błąd sprawiający, że zaproszenia wysłane do znajomych na konsoli PS4, nienależących do epickich znajomych, nie zawsze docierały, jeżeli znajomi ci uruchomili grę po rozpoczęciu rozgrywki przez nadawcę.
- Usunięto błąd powodujący wyświetlanie zbyt małych lub niewłaściwych sztandarów w niektórych częściach interfejsu.
- Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe zawijanie tekstu czatu po kilkukrotnym otwarciu/zamknięciu okna czatu.
Uwagę naszego działu społecznościowego odwrócił przelatujący motyl. Oto sprawy, o których zapomnieliśmy wspomnieć w poprzednich aktualizacjach:
Aktualizacja 6.21
- Usunięto błąd sprawiający, że znajomi na konsoli, którzy nie należą do epickich znajomych, widnieli na liście znajomych pod ich nazwą Epic.
- Usunięto błąd sprawiający, że wyzwania dotyczące gry ze znajomymi nie naliczały prawidłowo postępów.
- Elementy kosmetyczne z Battle Royale nie będą się już pojawiać na bohaterach w kampanii Ratowanie Świata.
- Usunięto połączony kanał czatu (o nazwie „Wszystkie”). Nie był on tak przydatny, jak zakładaliśmy, i był często mylony z czatem globalnym.
- Znajomi grający w tym samym trybie będą teraz widnieli na górze listy znajomych.
Aktualizacja 6.22
- Ponownie dodano efekty hologramów Battle Royale u graczy, którzy biorą aktywny udział w meczu.
- Tekst wyświetlający liczbę pozostałych graczy i czas rozgrywki zostanie przywrócony wkrótce.
- Usunięto błąd czasami powodujący „znikanie” członków drużyny po grze w kampanii Ratowanie Świata.
- Usunięto błąd, który umożliwiał bohaterom z trybu Battle Royale pojawienie się w lobby kampanii Ratowanie Świata.
BATTLE ROYALE
TRYB OKRESOWY: STARCIE NA ŻARCIE
Omówienie
Rozpoczyna się bitwa Durrr Burgerowni z Pizzerią Pychota. Dwie drużyny po przeciwnych stronach mapy. Wielka bariera pośrodku. Zbuduj fort, który ochroni maskotkę twojej restauracji. Gdy bariera opadnie, zniszcz maskotkę przeciwników, aby wygrać mecz!
Więcej informacji o trybie
- Przez pierwsze kilka minut przez środek mapy będzie przebiegać nieprzekraczalna bariera.
- Każda drużyna posiada niedokończoną restaurację w pobliżu środka mapy. W jej budynku znajduje się głowa maskotki reprezentującej tę drużynę.
- Jeśli głowa maskotki ulegnie zniszczeniu, jej drużyna przegrywa.
- Dopóki bariera stoi, każda drużyna powinna jak najszybciej zbudować umocnienia wokół swojej restauracji.
- Gdy tylko bariera opadnie… zaatakujcie przeciwników i zniszczcie ich maskotkę, zanim oni zniszczą waszą!
- Na początku meczu pojawiają się specjalne, czerwone zrzuty zaopatrzenia. Zawierają one trochę broni, amunicji, przedmiotów jednorazowych oraz kilkaset jednostek metalu.
- Gracze odradzają się 7 sekund po likwidacji, zachowując swój ekwipunek.
- Po zlikwidowanych graczach pozostaje część ich amunicji, a także 30/30/60 jednostek drewna/kamienia/metalu.
- Zbieranie surowców zapewnia ich o 100% więcej niż normalnie.
- Zwiększono ilość zasobów na ziemi z 20 do 50 w każdym przypadku.
- W tym trybie nie ma wyjątkowych broni ani przedmiotów.
PLAC ZABAW
Poprawki błędów
- Wyzwania Kieszonkowe nie pojawiają się już poniżej rzeźby terenu.
BRONIE I PRZEDMIOTY
- Dodano wieżyczkę strzelniczą (legendarną pułapkę)
- Można ją znaleźć jako łup luzem, w automatach do sprzedaży przedmiotów, w zaopatrzeniowych lamach oraz w zrzutach zaopatrzenia.
- Wieżyczka ma nieograniczoną ilość amunicji, lecz przegrzewa się przy ciągłym strzelaniu.
- Można ją umieścić wyłącznie na podłodze.
- Wieżyczkę można uszkodzić strzelając w nią lub niszcząc strukturę, na której stoi.
- Element podłogi, na którym stoi wieżyczka, jest niezniszczalny.
- Po ustawieniu wieżyczki mogą z niej korzystać wszyscy gracze, niezależnie od drużyny.
- Gdy pasażer pojazdu używa Przysysaka, pojazd zachowuje więcej pędu, co powoduje płynniejszy ruche.
- Obrażenia zadawane wrogim graczom przy użyciu kilofa zwiększono z 10 do 20.
Poprawki błędów
- Balony mają teraz prawidłowe efekty graficzne i dźwiękowe w sytuacji przekłucia kilku balonów naraz.
- Usunięto błąd sprawiający, że gracz mógł odnieść obrażenia przy wysiadaniu z Tarana, jeśli w danej chwili używał balonów.
- Usunięto możliwość przesuwania Taranów poprzez wchodzenie w nie.
ROZGRYWKA
- Częstotliwość występowania Tarana została zwiększona z 50% do 100%.
- Przypisania kontrolera: Zmieniono domyślny schemat kontrolera z Bojowego Pro na Budowniczy Pro. Zmieniono domyślne przypisania własne, aby pasowały do Budowniczego Pro zamiast Bojowego Pro.
- Teraz można używać emotek, bandaży, mikstur osłony oraz innych czynności przerywanych przez ruch, także będąc pod wpływem Schładzaczy.
- Liczby pokazujące obrażenia będą teraz wyświetlane na wyspie startowej.
- Gracze będą otrzymywać obrażenia, lecz nie zejdą poniżej 1 pkt. zdrowia.
- Lokalne efekty obrażeń, w rodzaju trzęsienia ekranu, nie będą widoczne.
- Obrażenia zadane podczas rozgrzewki w lobby nie są zaliczane na konto postępów w zadaniach.
- Poprawiono obsługę efektów w sytuacji, gdy gracze strzelają krótkimi seriami z broni automatycznej w rodzaju pistoletów maszynowych.
- Odgłosy pocisków smugowych i strzałów będą bardziej konsekwentne.
- Dodano nową czynność „Reset kamery” na konsoli Nintendo Switch. Użycie jej sprowadzi kamerę do poziomu horyzontu.
- Ta opcja domyślnie nie jest przypisana.
- Umożliwi ona graczom korzystającym ze sterowania ruchem łatwe wyzerowanie pozycji kamery.
- Czas, po którym powalony gracz zostanie zlikwidowany, został zwiększony z 50 sek. do 60 sek.
Ponowne rozkładanie lotni
- Wyłączamy ponowne rozkładanie lotni we wszystkich domyślnych trybach.
- Funkcja pozostanie dostępna w trybach z większymi drużynami (Szybujące pięćdziesiątki, Taneczna dominacja) i na Placu zabaw, co pozwoli nam na dalsze eksperymenty.
- Funkcja ponownego rozkładania lotni będzie odtąd aktywować tylko lotnię.
- Swobodny spadek nie będzie już możliwy przy użyciu ponownego rozkładania lotni.
- Gracz nadal będzie przechodzić w stan swobodnego spadku po skoku z busa bojowego, użyciu paneli skokowych lub szczelin dowolnego typu.
- Wysokość, na której lotnia automatycznie rozłoży się ponownie, została zwiększona z 15,5 m do 35 m przy swobodnym spadku po użyciu paneli skokowych lub szczelin.
- Swobodny spadek nie będzie już możliwy przy użyciu ponownego rozkładania lotni.
Poprawki błędów
- Usunięto błąd sprawiający, że przytrzymanie przycisku użycia podczas swobodnego spadku nie powodowało próby otwarcia skrzyni natychmiast po lądowaniu.
- Usunięto błąd sprawiający, że gracze przez chwilę po lądowaniu wyglądali, jak w pozycji swobodnego spadku.
- Usunięto błąd powodujący podświetlanie kontrolera PS4 na niewłaściwy kolor.
WYDARZENIA
- Nowy turniej: Turniej testowy Zbieracz (gra solo)
- Turnieje testowe to turnieje w ramach których testowane będą tryby okresowe. Dzięki Zbieraczowi sprawdzimy kilka zmian w rozgrywce – zmniejszone limity materiałów, szybsze tempo ich zbierania, a także odzyskiwanie PZ za likwidacje.
- Limity materiałów: 500 szt. drewna, 500 szt. kamienia, 500 szt. metalu.
- Tempo zbierania zostało zwiększone o 40%.
- Gracze odzyskują 50 PZ, gdy zlikwidują przeciwnika.
- Jeżeli gracz ma maksymalną liczbę PZ, zyskuje osłonę.
- Turnieje testowe to turnieje w ramach których testowane będą tryby okresowe. Dzięki Zbieraczowi sprawdzimy kilka zmian w rozgrywce – zmniejszone limity materiałów, szybsze tempo ich zbierania, a także odzyskiwanie PZ za likwidacje.
- Gracze nie muszą już restartować klienta gry, by rozpocząć turniej.
- Godziny rozpoczęcia rozgrywek uwzględniają już zmiany czasu.
- Poprawiono czytelność licznika czasu pozostałego do rozpoczęcia turnieju, a także czasu, który pozostał do końca sesji turniejowej.
WYDAJNOŚĆ
- Usprawniono wydajność w lobby oraz zużycie pamięci na konsoli Switch.
- Zoptymalizowano wydajność animacji. Animacja ma teraz do dyspozycji określony czas trwania i dynamicznie dostosowuje jakość i częstotliwość aktualizacji na podstawie obciążenia sprzętu.
DŹWIĘK
- Odgłosy lotni i kroków niewidocznych graczy są teraz dokładniej rozmieszczone w przestrzeni.
- Dodano odgłos sygnalizujący trafienie w pojazd z dużej odległości.
- Dodano odgłos „wiatru” sygnalizujący obecność latających graczy, w tym was samych.
Poprawki błędów
- Usunięto błąd sprawiający, że kroki potworów Sześcianu nie miały graficznych wskaźników odgłosów.
- Usunięto błąd powodujący dwukrotne odtwarzanie odgłosów odbijania się na oponie.
- Usunięto błąd powodujący czasami nieodtwarzanie zapętlonych odgłosów broni.
- Usunięto błąd czasami powodujący nieodtwarzanie odgłosów skoków i lądowania u innych graczy.
INTERFEJS
- Dodano wskaźnik już zaliczonych sekretów do wyzwań Polowania.
Poprawki błędów
- Usunięto błąd powodujący czasami resetowanie numeru koszulki przy zmianie stylu stroju sportowego ze stylami do wyboru.
GRAFIKA I ANIMACJA
Poprawki błędów
- Poprawiono tekst odblokowania różowej wersji Łuska, aby poprawnie komunikował, że odblokowanie następuje na 74. stopniu karnetu bojowego, a nie na 59.
- Zaktualizowano opis zbieraka „Laska Zwiastuna”, by zaznaczyć, że jest on reaktywny.
SYSTEM POWTÓREK
Poprawki błędów
- Usunięto błąd występujący na skutek wielokrotnego naciskania przycisku „Odtwórz” w przeglądarce powtórek.
- Usunięto błąd powodujący wyłączenie przycisku zamknięcia po wczytaniu nieaktualnej powtórki.
- Eksplozje rakiet z poczwórnej wyrzutni nie resetują się już przy przewijaniu powtórki.
TRYB OBSERWATORA
- Główny pasek szybkiego dostępu jest teraz widoczny w trybie obserwatora.
WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE
- Do zmieniacza układu interfejsu dodano przycisk klaksonu, co powinno uatrakcyjnić korzystanie z pojazdów.
- Komunikaty o likwidacji można teraz przenieść za pomocą zmieniacza układu interfejsu.
- Opcje automatycznego podnoszenia broni oraz automatycznego otwierania drzwi będą teraz domyślnie wyłączone u nowych graczy.
- Ikona aplikacji sięga aż do krawędzi pola w nowych wersjach Androida.
- Interfejs bierze teraz pod uwagę nieregularny kształt ekranu w smartfonach Pixel 3 i Pixel 3 XL.
- Włączono pamięć podręczną shaderów na smartfonach Pixel 2 XL w celu redukcji problemów z zarządzaniem pamięcią.
Poprawki błędów
- Usunięto błąd sprawiający, że przycisk kucania nie był widoczny w trybach budowania i edycji.
- Usunięto błąd powodujący ciągłe poruszanie się podczas przeciągania palcem nad paskiem szybkiego dostępu.
- Usunięto błąd uniemożliwiający sprint niektórym graczom na urządzeniach mobilnych.
RATOWANIE ŚWIATA
MISJE I SYSTEMY
- Interfejs w grze został przeprojektowany w celu poprawy komfortu gry.
- Niektóre menu są teraz powiązane z obszarami w bazie głównej oraz z postaciami w nich pracującymi. Wśród nich pojawi się też kilka nowych twarzy!
- Zadania – zadania kampanii i okolicznościowe; z tego miejsca można szybko rozpocząć grę.
- Mapa – umożliwia wybór konkretnych misji, oferujących określone nagrody.
- Dowodzenie – zarządzanie bohaterami, ocaleńcami, obrońcami i ekspedycjami. Tu można również wydawać punkty badań oraz punkty ulepszeń. Więcej informacji poniżej!
- Zbrojownia – tu mieszczą się schematy, magazyn, księga kolekcji oraz transformacje.
- Sklep z przedmiotami – tu można znaleźć piniaty oraz sklep okolicznościowy.
- Dodano nowe samouczki, odblokowujące i wyjaśniające nowym graczom nowe menu interfejsu.
- Niektóre menu są teraz powiązane z obszarami w bazie głównej oraz z postaciami w nich pracującymi. Wśród nich pojawi się też kilka nowych twarzy!
- Teraz przy każdym awansie na wyższy poziom konta otrzymacie statystyki FORT, punkty ulepszeń, przypływ punktów badań, bohaterów, schematy lub inne przedmioty i zasoby.
- Dotychczasowi gracze otrzymają paczkę z przysługującymi im nagrodami za już osiągnięte poziomy, zależnie od ich aktualnego poziomu konta.
- Zastąpiono drzewka zdolności nową stroną ulepszeń.
- Wszystkie dotychczas wydane punkty zdolności zostały usunięte, a dotychczasowi gracze otrzymali nowe punkty ulepszeń w ilości zależnej od ich poziomu konta.
- Gracze mogą wydawać te nowe punkty ulepszeń na odblokowanie lepszych kilofów, zwiększenie wytrzymałości budowli, gadżety oraz inne usprawnienia z nowej strony ulepszeń.
- Poziom konta gracza określa, kiedy można zdobyć te gadżety oraz inne usprawnienia.
- Zastąpiono drzewka badań nową stroną badań.
- Gracze będą mogli wydawać punkty badań na zwiększenie statystyk FORT.
- Wszystkie dotychczas uzyskane lub wydane punkty badań zostały zwrócone.
- Wiele odblokowanych funkcji, które wcześniej opierały się na drzewku zdolności lub drzewku badań – np. transformacje, recykling, ewolucja lub ekspedycje – teraz wchodzą w skład nagród za zadania.
- Wszystkie zdobyte wcześniej przez gracza funkcje będą nadal dostępne po tej migracji.
- Dostosowano strukturę zadań i misji w Kamiennym Lesie i Deskogrodzie.
- Dodano, usunięto lub dopasowano zadania w związku z nowym projektem interfejsu.
- Zapewniają one teraz wiele pól oddziału oraz funkcji, które można było wcześniej odblokować w drzewku zdolności.
- Gracze, którzy już ukończyli te zadania, otrzymają paczkę z przysługującymi im nagrodami.
- Nowe postacie, zadania, fabuła i tempo rozwoju we wczesnej fazie gry.
- Dodano nowe punkty orientacyjne oraz misje.
- Walka Budowniczych!
- Deskoujście
- Ikar ze stali
- Dostosowano długość walk w początkowych misjach w Kamiennym Lesie.
- Dodano losowe uderzenia błyskawic/ministarcia do większości stref i misji.
- Misje obrony burzowej tarczy w Deskogrodzie można teraz ukończyć jedną po drugiej, bez potrzeby wykonywania liniowych misji fabularnych między nimi.
- Ich struktura jest podobna do misji w Dolinie Samowitości i Twine Peaks.
- Przerobiono nagrody księgi kolekcji i przedłużono je do poziomu 500.
- Nagrody księgi kolekcji teraz zawierają nowe materiały, np. profit+, re-profit i fluks.
- Podwyższono ilość PD w nagrodach.
- Zwiększono ilość materiałów do ewolucji otrzymywanych w nagrodach oraz dostosowano ją, by nagrody były bardziej konsekwentne w ciągu gry.
- Punkty zdolności oraz V-dolce zostały usunięte z księgi kolekcji.
- Dotychczasowi gracze otrzymają paczkę z nowymi nagrodami, przysługującymi im na aktualnym poziomie księgi kolekcji.
- Gracze, którzy wcześniej osiągnęli maksymalny poziom, awansują na kolejne poziomy, zależnie od ilości zdobytych PD.
- Wszystkie przedmioty dotychczas zdobyte za sprawą księgi kolekcji pozostaną przypisane do konta.
- Usunęliśmy z mapy komunikat „Koniec misji za”. Teraz podaje on tylko pozostały czas.
- Nowa misja główna „Uzupełnij paliwo w bazie głównej” zastępuje misję dodatkową „Syfon bluglutu”.
- Dostosowano ogólne zasoby bluglutu w Deskogrodzie, aby zrekompensować brak ww. misji dodatkowej.
Poprawki błędów
- Usunięto błąd powodujący wyświetlenie licznika czasu w ostatnim starciu misji dostarczenia bomby na liście celów zamiast na górze ekranu.
- Szczelina w misji dostarczenia bomby ma teraz dużo mniejsze pole zakazu budowy w jej pobliżu.
- Gracze nie będą już musieli czekać bez widocznego interfejsu po ukończeniu misji.
- W razie wystąpienia błędu sieciowego gracz zamiast tego powinien zobaczyć komunikat „Oczekiwanie na nagrody…”
- Usunięto błąd, który powodował, że kradzieje z Heksylwanii nie zapewniały postępów w zadaniu powtarzalnym Zabij mgielne potwory.
INTERFEJS
- Okno dialogowe zadań w głównym menu pojawi się dopiero po tym, jak gracz zamknie ekrany nagród.
- Obramowania specjalnych wrogów z ozdobami na głowach teraz poprawnie odzwierciedlają ich modele.
- Dotyczy to np. rojarzy lub dyniowych pustaków.
Poprawki błędów
- Przycisk „Graj” na mapie zadań będzie teraz widoczny przez cały czas, nawet po wyłączeniu go.
- Mapa zadań teraz aktualizuje szczegóły dotyczące trybu ekranu po zmianie trybu, a nie po kliknięciu przycisku.
- Poprawiono strzałki na mapie zadań.
- Użycie klawiszy strzałek na mapie zadań nie spowoduje już wyświetlenia informacji dotyczących ostatnio wybranej misji.
- Usunięto literówkę w tekście dobierania graczy w lobby ekranu mapy (dotyczy jęz. angielskiego).
- Zmieniono treść komunikatu wyświetlanego przy dodawaniu przedmiotów do księgi kolekcji.
- Brzmi on teraz: „Spowoduje to usunięcie przedmiotu z ekwipunku i dodanie go do księgi kolekcji.”
- Pasek postępów ekspedycji nie zmniejsza się już, gdy licznik sekund osiągnie zero.
- Dodano liczbę posiadanych elementów do opcji zakupu zestawu przedmiotów.
- Jeżeli gracz posiada już jakieś elementy z zestawu, pokaże się komunikat z liczbą posiadanych elementów.
- Zaktualizowano komendy w dziale pomocy dotyczącej schematów.
- Poprawiono widżet wariantów; teraz poprawnie przewija on możliwości wyboru, gdy pole przewijania jest aktywne.
- Poprawiono komunikat przycisku „Przewiń tekst” – teraz jest on uznawany za aktywny, gdy gracz przejdzie na ekran nagród po ukończeniu misji.
- Zaktualizowano komunikaty samouczka, by mogły odwoływać się do przypisań wszystkich aktualnych schematów sterowania.
- Gra nie wyświetla już nieprawidłowego komunikatu, gdy gracz nie będący przywódcą ekipy otworzy uprawnienia burzowej tarczy.
- Komunikat brzmi teraz: „Ta burzowa tarcza należy do kogoś innego. Nie możesz udzielić sobie zezwolenia.”
- Nalot teraz poprawnie wyświetla czas odnowienia, gdy gracz otrzyma go podczas samouczka.
- Przedmioty ze sklepu okolicznościowego teraz zachowają miejsce na liście w podglądzie przedmiotów okolicznościowych i tygodniowych po zmianie podglądu.
- Usunięto niewielki przestój w menu zadań.
WYDAJNOŚĆ
- Znacznie usprawniono zużycie pamięci na wszystkich platformach.
Poprawki błędów
- Usunięto przestój w grze występujący podczas otwierania zakładki zadań.
- Usunięto błąd związany z materiałami pustaków żywiołów, który mógł spowodować zawieszenie się klienta gry.
- Miało to również korzystny skutek uboczny w postaci redukcji zużycia pamięci.
BOHATEROWIE
Poprawki błędów
- Usunięto błąd sprawiający, że Uderzenie Burzące mogło zniszczyć fragment budowli, po czym przyczepiona do niej pułapka pozostawała nadal aktywna wisząc w powietrzu.
- Oznacza to również, że gracze nie będą już mogli stawiać jednej pułapki na drugiej.
- Usunięto błąd uniemożliwiający aktywację „Bystrego Wzroku” po zakończeniu działania „Wiru Pracy”.
- Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie Fali Uderzeniowej u innych graczy.
- Zmieniono pisownię MISIA (w jęz. angielskim)
- Zmieniono pisownię WABIK-a (w jęz. angielskim)
- Zmieniono pisownię BAZY (w jęz. angielskim)
BRONIE I PRZEDMIOTY
- Dodano rewolwer Ostatnie Słowo do sklepu tygodniowego.
- Rewolwer o średnim zasięgu i ograniczonej pojemności magazynka. Zadaje wyśmienite obrażenia przy trafieniu w głowę.
- Wolny i dokładny przy celowaniu przez celownik. Można także strzelać z biodra, by zadawać większe obrażenia kosztem celności.
- Będzie dostępny od czwartku, 15 listopada, godz. 1:00 czasu polskiego, do czwartku, 22 listopada, godz. 1:00 czasu polskiego.
- Zwiększono częstotliwość występowania broni i pułapek w skrzyniach skarbów w Kamiennym Lesie.
Poprawki błędów
- Przy strzelaniu z broni przebijającej przez kilka przeszkód terenowych (drzew, ścian itp.) naraz, liczby pokazują teraz łączną sumę zadanych obrażeń.
- Odgłosy neonowej wyrzutni teraz są słyszalne u wszystkich pobliskich graczy.
- Przywrócono do piniat kilka przedmiotów przypadkowo usuniętych przy okazji wprowadzania zabezpieczeń przed duplikowaniem przedmiotów.
- Legendarny Sierżant Jonesy
- Epicki karabin szturmowy Korektor
- Usunięto błąd powodujący nieprawidłową redukcję trwałości Przytulnego Ogniska w związku z profitami zwiększającymi szybkość przeładowania.
- Gracze i obrońcy mogą teraz leczyć się przy maksymalnie 4 Przytulnych Ogniskach naraz.
- Poprawiono nieprawidłowy model podnoszenia LKM-u Mroczny Cukierek Kukurydziany.
- Podgląd broni Pan Hukacz będzie teraz widoczny w odpowiednim zbliżeniu.
- Usunięto błąd powodujący nieprawidłowy rozrzut broni Upiór przy obniżonej płynności gry.
- Usunięto błąd powodujący czasem zanik reakcji sterowania po jednoczesnej naprawie i wykonaniu silnego ataku w zwarciu.
ROZGRYWKA
- Obrońców nie trzeba już specjalnie umieszczać na polach. Podczas wzywania obrońców gracze mogą wybierać dowolnych obrońców spośród posiadanych.
- Liczba obrońców, jaką można wezwać naraz, nadal zależy od liczby odblokowanych pól obrońców w misji oraz obrońców bazy głównej.
WROGOWIE
Poprawki błędów
- Usunięto błąd uniemożliwiający osłabionym kradziejom z Heksylwanii wysysanie życia.
GRAFIKA I ANIMACJA
Poprawki błędów
- Usunięto błąd powodujący, że efekty poświaty Ninjów przestawały działać po przejściu do Postawy Cienia.
- Usunięto błąd powodujący wyświetlanie nieprawidłowych efektów przy trafieniu pocisków w tarczę krzepkiego pustaka.
DŹWIĘK
- Zaktualizowano odgłosy nowego interfejsu.
- Dodano odgłos bariery burzowej tarczy, słyszalny w jej pobliżu.
Poprawki błędów
- Usunięto błąd powodujący odtwarzanie nieprawidłowych odgłosów przy trafieniu pocisków w tarczę krzepkiego pustaka.
- Usunięto błąd powodujący odtwarzanie odgłosu pocisków pustaka-rojarza u graczy przy ataku na postać niezależną.
- Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie dźwięku scenki początkowej podczas przełączania na Ramirez.
- Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie tematu muzycznego nagród podczas rozpoczynania sekwencji nagradzania.
- Usunięto błąd powodujący dwukrotne odtwarzanie odgłosu odbijania się na oponie.
Źródło: Epic Games