Oczekiwana zmiana właśnie pojawia się w strzelaninie Ubisoftu
Ważna aktualizacja w końcu zostaje udostępniona.
Patch 4.1 do Rainbow Six Siege miał zostać opublikowany już wczoraj (według oficjalnych informacji z forum gry), lecz ostatecznie dopiero dzisiaj ląduje na serwerach. Same serwery również zostają usprawnione!
Ubisoft informuje, że aktualizacja 4.1 + Serwery 60Hz na wszystkich platformach właśnie są wprowadzane do gry. Odbywa się to podczas przerwy technicznej, która potrwa około godziny na każdej z platform. Na PlayStation 4 serwery staną na godzinę o 15:00, w przypadku Xbox One przerwy spodziewajcie się od 16:00, a na PC od godziny 17:00.
10 premier na nowy tydzień. PUBG, jeszcze raz Battlefield i coś dla tych, którzy lubią się bać
Po naszych testach serwerów 60Hz pod koniec fazy testowej White Noise możemy potwierdzić, że rozwiązanie jest wystarczająco stabilne, aby wprowadzić je na wszystkich platformach wraz z aktualizacją 4.1. Cieszymy się, że udało nam się spełnić tę obietnicę, którą złożyliśmy podczas Operacji Health i czekamy na Wasze wszystkie uwagi – zaznacza Ubisoft.
Patch 4.1 do Rainbow Six Siege – lista zmian:
- Serwery 60Hz na wszystkich platformach
- Poprawki błędów
Naprawiono – Gracze tracą wszystkie funkcjonalności i panowanie nad postacią po podniesieniu rozkładanej tarczy.
Naprawiono – pocisk wyważający Ash nie niszczy ściany w sali konferencyjnej na pierwszym piętrze na mapie Wieża.
Naprawiono – Gdy martwy operator ogląda kolegę z drużyny, kiedy ten korzysta ze swojego drona lub kamery, ma trzecią opcję podczas przełączania się pomiędzy trybami wsparcia (dron/kamera oraz widok operatora). To widok oczami operatora, ale sam operator jest wówczas niewidzialny. Jeśli żyjący operator opuści swoją kamerę lub drona, obserwator będzie widział unoszącą się w powietrzu broń.
Naprawiono – nie da się używać gadżetu Dokkaebi podczas korzystania z liny.
Naprawiono – statystyki Zofii i Eli są zamienione miejscami.