Rainbow Six Siege ulepszone na PlayStation 4
Ubisoft obiecał, że patch 2.1 do Rainbow Six Siege zostanie wdrożony na konsolach 26 czerwca, lecz dopiero dzisiaj dociera na PS4. Aktualizacja jest właśnie implementowana do gry. Oto pełna lista zmian.
Patch 2.1 do Rainbow Six Siege pojawił się w zeszłym tygodniu na komputerach PC, a dzisiaj jest wdrażany w wersji gry na PlayStation 4. Na oficjalnym forum dewelopera nie wspomniano przy tym, kiedy aktualizacja zawita również na Xbox One. Jeśli będziemy mieli jakieś informacje w tej kwestii, na pewno o tym napiszemy.
Tymczasem jeszcze raz zerknijmy, co poprawia w Rainbow Six Siege najnowszy update.
Patch 2.1 do Rainbow Six Siege – lista zmian – changelog
ROZGRYWKA
- Naprawiono – wyświetlanie widoku z perspektywy trzeciej osoby po wykonaniu przez graczy pewnych czynności.
- Naprawiono – pod koniec powtórki rundy anty-rozbrajacz nie pojawia się w rękach operatora.
- Naprawiono – czerwone światełko w kamerze kuloodpornej pozostaje włączone po podniesieniu jej w trakcie efektu pauzy granatu EMP.
- Naprawiono – w niektórych przypadkach animacja przeładowania i liczba punktów są niezsynchronizowane. [Poprawka na PC 21 czerwca]
- Naprawiono – w niektórych przypadkach granaty mogą zabić rzucającego je gracza.
OPERATORZY
ALIBI
- Naprawiono – większość ozdób przenika przez pistolet maszynowy MX4 Storm.
- Naprawiono – osprzęt głowy i uniform Górskie Porosty mają nieprawidłowe miniaturki.
BANDIT
- Naprawiono – breloczek Bandita wyświetlany jest w niskiej rozdzielczości.
ECHO
- Naprawiono – uderzenie dźwiękowe Yokai nie zawsze powoduje ogłuszenie.
MAESTRO
- Naprawiono – Maestro zostaje unieruchomiony i nie może strzelać po wciśnięciu przycisku gadżetu, jeśli obydwa Oczy Zła zostały zniszczone.
- Naprawiono – Oko Zła może nadal zaznaczać przeciwników, nawet gdy jego działanie jest zakłócone przez dron należący do Twitch.
- Naprawiono – w niektórych przypadkach Oko Zła nie powoduje zniszczeń gadżetów ani obrażeń operatorów.
- Naprawiono – Maestro może rozmieszczać swoje wieżyczki w stanie odblokowanym, gdy znajduje się w pozycji leżącej.
- Naprawiono – w przypadku przegrzania Oka Zła, szkło kuloodporne nie otwiera się, gdy gracz trzyma wciśnięty prawy przycisk myszy.
- Naprawiono – Maestro nie otrzymuje punktów premiowych za asysty z użyciem wieżyczki w PvE.
- Naprawiono – Oko Zła nie niszczy obiektów przy jego umieszczeniu.
TACHANKA
- Naprawiono – skóra Tachanki staje się czerwona podczas używania osprzętu głowy Para Bellum.
THATCHER
- Naprawiono – podczas fazy przygotowań portret Thatchera na karcie Elitarny uniform jest wyświetlany w nieodpowiednim miejscu.
WYGLĄD MAP
KLUB
- Naprawiono – kuloodporna kamera staje się niezniszczalna, gdy umieszczono ją w pewnych miejscach.
- Naprawiono – możliwe jest wspinanie się po drugiej stronie płotu.
- Naprawiono – naprawiono wiele błędów podczas używania liny na Terenie przy graffiti na zewnątrz.
WYGODA UŻYTKOWNIKA
- Naprawiono – literówka w nazwie Para Bellum na ekranie Sezonowe malowania broni.
- Naprawiono – dodanie bana lub szóstego wyboru do playlisty powoduje nieprawidłowe wyświetlenie ekranu wyboru operatora.
- Naprawiono – w trakcie matchmakingu gracze mogą zobaczyć komunikat: „Próba połączenia z serwerem nieudana”.
- Naprawiono – operatorzy zbanowani w grze użytkownika pozostają niedostępni w meczach PvP/PvE.
- Naprawiono – napis „Play 0x14839b2b18″ pojawia się na playliście Odkrycie na mapie Willa.
- Naprawiono – wzór z rombami malowania Carnevale w dolnej części kolby wygląda na przerwany.
- Naprawiono – podczas fazy banowania nie można uruchomić trybu pełnoekranowego.