Patch 1.5 do Fallout 4 już na PC. Kiedy zaszczyci PS4 i Xbox One?

Patch 1.5 do Fallout 4 już na PC. Kiedy zaszczyci PS4 i Xbox One?
Newsy PC PS4 XOne

Łatka wyszła z fazy beta i pojawiła się w ostatecznej wersji na Steam.

Bethesda informuje, że patch 1.5 do Fallout 4 powinien automatycznie pobrać się z platformy Valve podczas uruchamiania gry. Przypominamy, że update zawiera m.in. ulepszony tryb Przetrwanie oraz naprawia sporo błędów. Na dodatek dostajemy jeszcze większą stabilność i wydajność.

Kiedy  patch 1.5 do Fallout 4 wyląduje na konsolach PS4 i Xbox One? Deweloper twierdzi, że stanie się to w przyszłym tygodniu.

Jednocześnie dowiedzieliśmy się, że służący do tworzenia modów Creation Kit nadal znajduje się w fazie beta na PC. W maju mody powinny być obsługiwane przez Fallout 4 na XOne, a w czerwcu – według obecnych planów – trafią na PlayStation 4.

Patch 1.5 do Fallout 4

Nowe funkcje

  • Nowy poziom trudności „Przetrwanie”
    • „Przetrwanie” to dodatkowe wyzwania takie jak brak szybkiej podróży, zapisywanie tylko w trakcie snu, zwiększone obrażenia, choroby, zmęczenie, niebezpieczeństwa i nie tylko. Więcej informacji znaleźć można w menu pomocy w grze.
    • Postacie w rozgrywce na poziomie trudności „Przetrwanie” będą pojawiać się w oddzielnym filtrze w wyborze postaci.
  • Ruch w perspektywie trzeciej osoby uległ usprawnieniu, gdy postać zbliża się do ściany lub innego obiektu.

Poprawki

  • Ogólne poprawki stabilności i wydajności.
  • Naprawiono rzadki błąd polegający na nagłym zatrzymaniu procesu gry w czasie wczytywania zapisu powiązanego z dodatkiem Automatron.
  • Naprawiono błąd związany z opóźnieniem z wychodzeniem z widoku pracowni robotycznej.
  • Naprawiono błąd polegający na ciągłym dodawaniu profitów, gdy ponownie wczytywano zapisaną grę będąc w pracowni robotycznej.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że Ada nie udawała się do przypisanej osady.
  • Roboty mogą być teraz przypisywane jako sprzedawcy w osadach.
  • Naprawiono błąd w „Przywłaszczeniu” polegający na tym, że plany nie pojawiały się, jeśli pojemnik został opróżniony przed otrzymaniem misji.
  • W „Nuklearnej alternatywie”, po wejściu do Instytutu używając hełmu namierzającego na pancerzu wspomaganym, gracz nie angażuje się już nieumyślnie w walkę i nie blokuje się w Instytucie.
  • Naprawiono błąd związany ze sprawdzaniem dystansu w proficie „Ekspert robotyki”.
  • W trybie warsztatu, nawet jeśli przycisk skoku jest przypisany inaczej, wciąż można używać Y lub przycisku „trójkąt”, aby skakać.
  • Dodano opcję usunięcia zawartości do pobrania poprzez menu „Dodatki” (PS4)
  • Naprawiono błąd w „Obronie zamku”, polegający na tym, że rozmowa z Ronniem Shawem niewłaściwie zaliczała zadanie.
  • W „Nuklearnej alternatywie” szybka podróż z Instytutu zaraz po umieszczeniu holotaśmy z sekwencją namierzania anten nie blokuje już dalszych postępów.
  • Poprawiono błąd polegający na tym, że żarówki umieszczone poprzez warsztat czasami nie zapalały się prawidłowo.
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie