Patch 1.04/1.05 do Wiedźmina 3 nadciąga. Lista zmian
[caption id="attachment_23603" align="aligncenter" width="1920"] Wiedźmin 3: Dziki Gon[/caption]
Studio CD Projekt RED zdradziło, jakie zmiany znajdziemy w nadchodzącej aktualizacji. Twórcy usuną w końcu jeden z błędów, na który część graczy narzeka od premiery Dzikiego Gonu.
Patch 1.04/1.05 do Wiedźmina 3 nie otrzymał jeszcze daty premiery, lecz twórcy uchylili nieco kurtynę publikując listę zmian, jakie łatka wprowadzi. Podkreślono jednak, że nie jest ona kompletna, więc poprawek może być dużo więcej.
Zacznijmy od tego, że na PC aktualizacja otrzyma numerek 1.05, a na konsolach PlayStation 4 i Xbox One zostanie oznaczona jako 1.04.
Deweloperzy obiecują, że nadchodzący patch poprawi stabilność i wydajność podczas rozgrywki oraz scenek przerywnikowych. Po instalacji łatki powinniśmy zauważyć również większą płynność w działaniu kamery (np. gdy chcemy szybko się obrócić).
Wśród błędów czekających na poprawkę wymieniono również taki, który męczy graczy od samej premiery tytułu Wiedźmin 3: Dziki Gon. Chodzi o interakcje z różnymi obiektami, w tym otwieranie skrzyń kryjących skarby. Kiedy Geralt się do nich dobiera, może aktywować przy okazji świece oraz pochodnie w pobliżu. Patch 1.04/1.05 wyeliminuje ten błąd i w końcu pozwoli nam szabrować w zupełnej ciemności.
Inną ważną poprawką będzie powiększenie czcionek w interfejsie i menu, więc pogramy dłużej nie męcząc przy tym wzroku. To jednak nie wszystko, ujawniona lista zmian poniżej.
Patch 1.04/1.05 do Wiedźmina 3 - zmiany:
- Geralt nie będzie już zapalał świec w pobliżu skrzyń i innych przedmiotów, z którymi może wejść w interakcję;
- Ogólna poprawa stabilności i wydajności;
- Znaczne powiększenie elementów interfejsu oraz HUD (również czcionki) na konsolach. W przypadku PC też zobaczymy zmiany, lecz nie tak duże jak na PS4 i Xbox One.
- Poprawa płynności obrotu kamery;
- Poprawa wydajności podczas niektórych cut-scenek;
- Eliminacja problemu z ładowaniem stanu gry w niektórych sytuacjach;
- Różne poprawki i ulepszenia w interfejsie;
- Naprawa błędów w różnych questach. Wymieniono tutaj misje: Wandering in the Dark, Lord of Undvik, Ciri's Story: Fleeing the Bog, Wandering in the Dark, Blindingly Obvious, Eye for an Eye, Carnal Sins, Pyres of Novigrad;
- Naprawa błędu powodującego zablokowanie Geralta w ruinach zamku Turseach;
- Naprawa błędu, przez który nie mogliśmy rozmawiać i wchodzić w interakcje z niektórymi postaciami NPC;
- Poprawa błędu powodującego czasem sytuacje, w której Geralt nie może wskoczyć w siodło Płotki;
- Nieskończony ekran ładowania nie będzie nas już nękał w zadaniu King's Gambit;
- Simun będzie poprawnie spawnowany w queście An Unpaid Debt;
- W zadaniu Count Reuven's Treasure nie przyblokujemy się podczas rozmowy z Dijkstrą.