Nowy patch i szansa na jeszcze lepsze działanie Assassin’s Creed Origins
Czy i tym razem poczujemy dużą różnicę?
Patch 1.0.4 do Assassin’s Creed Origins wylądował właśnie na PlayStation 4 i niedługo powinien zawitać również na Xbox One oraz PC.
W tym momencie czekamy na zielone światło dla Xbox One oraz potwierdzenie dla platformy PC. Wkrótce podamy więcej informacji na ten temat – czytamy w komunikacie na oficjalnym forum Assassin’s Creed Origins.
10 premier nowego tygodnia. Darmowy South Park, powrót Need for Speed, hit z PS4 na PC i wiele więcej!
Co do wielkości łatki, update 1.0.4 nie jest duży i waży w przypadku konsol 180 MB. Jeśli chodzi o rozmiar aktualizacji w wersji PC, jeszcze go nie ujawniono. Poniżej zmiany.
Patch 1.0.4 do Assassin’s Creed Origins
Misje:
- Naprawiony problem nie pozwalający na pojawienie się misji “Niech Amun kroczy wraz z Tobą” po zawieszeniu się gry
System:
- Polepszona stabilność oraz wydajność
Ciekawe, czy patch 1.0.4 do Assassin’s Creed Origins rzeczywiście wpłynie zauważalnie na wydajność gry. Poprzednia łatka 1.0.3 rzeczywiście poprawiła sytuację na PC.
Wyższa wydajność po nowym patchu tylko na papierze? Liczby nie kłamią
Patch 1.0.3 do Assassin’s Creed Origins wylądował niedawno na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Według Ubisoftu, łatka powinna zapewnić większą wydajność i stabilność gry w wersji na pecety.
Zapewnienia zapewnieniami, a jak jest w rzeczywistości? Postanowił to sprawdzić serwis DSO Gaming, który wykonał testy przed i po instalacji patcha 1.0.3. Wynika z nich, że deweloperzy rzeczywiście poprawili wydajność i w przypadku konfiguracji podanej poniżej mamy poprawę płynności o 16 procent!
Test przeprowadzono na blaszaku wyposażonym w podzespoły: Procesor Core i7 4930K (podkręcony do 4.2 Ghz), 8 GB pamięci RAM oraz karta graficzna NVIDIA GTX 980 Ti.
W przypadku rozdzielczości 720p i ustawień Ultra, mamy wzrost średniej płynności z poziomu 64 do 71 fps-ów i minimalnej z 53 do 63 ramek. Dla rozdzielczości 1080p minimalna liczba klatek na sekundę wynosiła przed patchem 51 fps-ów, a po jego instalacji mamy już minimum 58 klateczek.
A Wy zauważyliście różnicę na swoim sprzęcie?